Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Store


Flænser

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flænser


Staff ingame navn: Store


Dit SteamID: STEAM_0:0:186187335


Staff SteamID: STEAM_0:1:18725784


Forklar situationen: Der sker det at jeg står på vejen ude foran PD (der er intet trafik overhovedet) der kommer så en betjent hen og giver mig en bøde fordi jeg står på vejen hvilket han ikke må (IFØLGE Kapitel 2. Stk 1) Jeg vælger så ikke at betale bøden og prøver at forklarer ham at han ingen grund har til at bede mig gå ind på fortovet han vælger så at arrestere mig hvorefter jeg kalder case

 

Det er så store som tar min case og han mener at politibetjenten i dette tilfælde havde ret til at arrestere mig selvom der intet trafik var overhoved og de var heller ikke igang med en politiopgave ergo kan han ikke bestemme jeg ikke skal gå/stå på vejen 

 

Jeg vælger så at skrive en PM til store hvor jeg fortæller ham hvad der står i færdselsloven men store vælger ikke at gøre noget ved det og mener stadig betjenten var i hans ret til at arrestere mig


Bevis: Har ikke noget bevis men regner da med at store selv kan stå inde for det han har sagt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flænser.

Du siger i casen at du står på vejen, Politiet siger så til dig at du skal gå væk fra vejen.

Du vælger ikke at gå væk fra vejen da betjenten siger det til dig ergo du følger ikke politiets henvisninger.

Det giver jo lidt sig selv at du ikke skal gå rundt på vejen selvom at der ingen biler er.

Skal lige pointerer at du ikke nævner noget med bøden i vores case hvis jeg ikke husker helt forkert.

Kan godt være der ingen trafik var, men det betjenten gør med at bede dig gå væk er at forhindre at der sker et trafik uheld af at du går på vejen.

Selvom at du synes at det er åndssvagt skal du stadig følge hvad politiet siger som du vælger ikke at gøre.

Derfor synes jeg ikke at det var RDA Da du slet ikke arbejdede sammen med politiet plus at du intet sagde om bøden.

Bøden skulle du selvfølgelig ikke have.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Store skrev:

Hej Flænser.

Du siger i casen at du står på vejen, Politiet siger så til dig at du skal gå væk fra vejen.

Du vælger ikke at gå væk fra vejen da betjenten siger det til dig ergo du følger ikke politiets henvisninger.

Det giver jo lidt sig selv at du ikke skal gå rundt på vejen selvom at der ingen biler er.

Skal lige pointerer at du ikke nævner noget med bøden i vores case hvis jeg ikke husker helt forkert.

Kan godt være der ingen trafik var, men det betjenten gør med at bede dig gå væk er at forhindre at der sker et trafik uheld af at du går på vejen.

Selvom at du synes at det er åndssvagt skal du stadig følge hvad politiet siger som du vælger ikke at gøre.

Derfor synes jeg ikke at det var RDA Da du slet ikke arbejdede sammen med politiet plus at du intet sagde om bøden.

Bøden skulle du selvfølgelig ikke have.

 

Ja self skal jeg da følge politiets henvisninger men eftersom jeg lovligt følger hvad der står i færdselsreglerne skulle jeg ikke have været arrestet i den situation

 

Som der også står i færdselsloven ville det self være noget andet hvis de var igang med noget politiarbejde eller hvis jeg havde forhindret taffikken (men det havde jeg på ingen måde) 

 

Så hvis det som du siger der er sandt at jeg i det tilfælde ikke måtte befinde mig på vejen så burde den færdselslov ihvertfald blive fjerne for ifølge den var jeg i min fulde ret til at befinde mig hvor jeg gjorde

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor jeg tænker mig om har jeg handlet denne case forkert.

Du har helt ret i at i følge færdselsloven måtte du godt være på vejen hvis der ingen var.

Skulle havet hørt bedre efter da du sagde der ingen trafik var.

Jeg fik mest fat i at du strittede i mod politiets henvisninger, dog sagde du intet om den bøde du nu fik.

Jeg skulle havet gået mere op i det med færdselslovs reglen i stedet for det fact at du ikke lyttede til politiet.

 

Men ja indrømmer gerne at denne situation er min fejl og den gik sgu lidt for hurtigt.

 

Lære af denne her fejl og at jeg ikke skal være så hurtig næste gang.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.