Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request / Klage på Drocks og Oliverlarsen2007


Mickey Mus

Recommended Posts

Dit in-game navn: 
Mickey Mus og Bengi

Spillerens in-game navn:
Oliverlarsen2007
Drocks

Dit SteamID:
Mickey Mus - STEAM_0:0:213945594
Bengi - STEAM_0:0:156799558

Spillerens SteamID:
Oliverlarsen2007 - STEAM_0:0:213945594
Drocks - Nåede ikke og få id

Tidspunkt for hændelse: Ca 22:25 ca
Hvilke regler er blevet brudt:
 - Generelt FailRP
 - RDM forsøg på sin kollega og lidt os.
 - Generelt troll 

Hvad skete der:
@Bengi og jeg kommer køre ud af vores base og nede for enden af tunnellen ved industri kommer der en politi bil hvor
de 2 drenge sidder i, de holder os så ind til siden og oliverlarsen2007 kommer og snakker, han er dog meget utydlig så
får ik fat i hvad han siger, Drocks kommer ud af politibilen lige idet oliver snakker til os og begynder derefter at skyde 
på bilen uden vi endlig har foretaget nogle kriminelle handlinger eller andet der giver vedkommende lov til at skyde skarpt
på os, lidt efter han har skudt på vores bil, afliver han sin kollega hvor vi så hopper ud og skyder Drocks og hjælper olivero op.

Beviser:
https://medal.tv/clips/36622130/d1337892tJZE
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jenss skrev:

Hej @Gris

Jeg kan godt se de FailRP'er ved at stoppe jer og derefter skyde på jeres bil, det med at de ikke er så tydelige at forstå via deres mic, er også noget jeg tager fat i dem omkring og giver dem en passende straf.
Du hører fra mig snarest



// Jenss

Så fint! vi takker mange gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.