Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern alle handlinger fra politiet ( Carjack + kidnap )


Else

Recommended Posts

Titlen siger sig selv, men lad mig forklare min pointe!

 

Politiet har en kæmpe fordel, grundet de kan se i handlingschatten, hvis der er en der laver carjack eller kidnap. 

( Dog kan man ikke de "PD-raid eller raid" ) - Hvilket giver super god mening. 

På billedet er der vist en eksempel på at " Shu hasam " Carjack en bil, hvilket jo er iorden.

Her forstår jeg så ikke, hvorfor at jeg kan se det, når jeg er betjent.

1d2232abbccbb4c5fc787e818e0e831d-png.jpg

 

Fordele ved dette forslag:

  • Det er svært for staff´s at bevises at folk bruger handling chatten som hjælpemiddel. Det vil ihvertifald gøre det lettere at opklare cases med dette.
  • Politiet har det generelt bare flere fordele. Derfor kunne det være dejligt, at man ikke kan se dette.
  • Der vil være merkant mindre reglbrud med dette som grund.
  • Chatten bliver ikke fyldt alle mulige handlinger. Så politiet kan forholde sig til det de er ansat for...

 

Ulemper ved dette forslag:

  • Tiden på at ændre det.

 

Så mit forslag er at få fjernet handlingen ( Carjack og kidnap ) fra politiet chat. Lige med PD-raid og Raid.

Har du noget at tilføje, så kom med det.

 

God dag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at det er en skide god ide. @Else

 

Min ide er såledels at. Når der bliver lavet handlinger så gør man sådan at, alle på serveren ikke den se dem. Men dem som er i radius af når man snakker.
Det vil gør sådan at alle dem der har basser og sådan noget ikke begynder at metagame over det. Så folk bliver nød til at være rundt om den person som laver fx laver raidet.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sokke✌ skrev:

Jeg syntes at det er en skide god ide. @Else

 

Min ide er såledels at. Når der bliver lavet handlinger så gør man sådan at, alle på serveren ikke den se dem. Men dem som er i radius af når man snakker.
Det vil gør sådan at alle dem der har basser og sådan noget ikke begynder at metagame over det. Så folk bliver nød til at være rundt om den person som laver fx laver raidet.

Jeg tænker at dette vil give ENDNU mere metagaming eftersom man ville kunne se, hvornår og hvem der er tæt på en? Jeg vil kunne stå og gemme mig bag en væg, og så se at der nu er en tæt på, som carjacker i stedet for at tænke at det er en et helt andet sted?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Maxx0758 skrev:

Jeg tænker at dette vil give ENDNU mere metagaming eftersom man ville kunne se, hvornår og hvem der er tæt på en? Jeg vil kunne stå og gemme mig bag en væg, og så se at der nu er en tæt på, som carjacker i stedet for at tænke at det er en et helt andet sted?

Tja, Det kan man vel godt sige. Altså jeg laver heller ikke personligt mange raids osv. Så sådan noget tænkte jeg ikke på.

 

Men ja, det er jo bare en ide 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.