Hop til indhold
Stavox

Underverden


Antonsen

Recommended Posts

Underverden handler en er person ved navn Zaid, som bliver spillet at Dar salim i min optik danmarks svar på Dwayne "The rock" Johnson sammen med Ronald møller.

 

Zaid er operations læge, er derfor realativt velhavenede. Derimod hans bror Yasin, som er med i en gadebande. Yasin bær Zaid om et 100,000kr, grunden bliver ikke beskrevet men jeg personligt tror det er til at betale en gæld. Zaid vælger ikke at låne ham pengene, og tænker ikke mere på det.

 

 


SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER-ikke læs vidre hvis du har tænkt dig at se filmen-SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER-ikke læs vidre hvis du har tænkt dig at se filmen-SPOILER

 

 

 

Imens Zaid er på arbejde bliver han oplyst om at hans bror ligger på traumecenteret og er svært kvæstet, Yasin dør senere af sine kvæstelser. Zaid er derefter hjemme hos hans forældre, hvor hans mor giver Zaid en pistol og siger hun fandt den på hans værelse. Zaid Føler så meget skyldfølelse at han vælger at træne på hans vens værksted, tage hvad der bliver tænkt til at være steroider. Han vælger efterfølgene at lave hævntokter over et tidsrum hvilket jeg tænker er ca 1 uge. Zaid når at tæve en hel rygerklub, dræbe lederen af rygerklubbe, og bandelederen der er skyld i yasins død.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.