Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage på Lille


lysestage

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jens Lysestage 
Spillerens in-game navn: Lille
Dit SteamID: STEAM_0:1:219897723
Spillerens SteamID: :STEAM_0:0:156422747
Tidspunkt for hændelse: 17:49... 12 november 2020 
Hvilke regler blev der brudt: det skriver jeg senere neden under :) 
Hvad skete der:
Beviser:

klage på Lille.... 🙂

sidder på stavox laver printere penge og så noget 

en dreng begynder raide mig dræber ham og han siger min base er fail skriver tilbage at den ikke er men han blir ved med at sige den er fail 

han vælger at prøve at raide mig igen dræber ham igen og han bliver mere og mere sur derfeter skrvier jeg at han får sine ting tilbagre for 10,000kr han sender dem og jeg scammer ham derefter skriver han til mig at der findes en regl hvor man ikke må scamme checker op på det og gæt hvad? der er ingen regl med at man ik må scamme 

han raider mig igen og får mig han råber i voice chat at jeg er lort og skriver jeg er en taber fordi jeg scammede ham

------------

Hvilke regler blev der brudt?

jeg har billeder af chatten hvad han skrev til mig men ingen video af at han bryger. nlr+raider mig inden for de 15minutter+skriver grimme ting

+han leavede like 5min efter raidet 

--------------------------------

-

Håber På Et Godt Seriøst Svar. 🙂 

her er nogle beviser 

unknown.png

unknown.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er simpelthen noget helt galt her @Kiwi Z

En lille dreng er blevet snydt af @RasmusHissel og kalder ham blot "taber"? Der er da ingen grund til at tage fat i ham på nogen måde, langt de fleste spillere havde fandme sagt noget langt værre, og det burde han også have gjort. 

Ækelt at du vælger at snyde små børn i et forsøg på at få internet penge. Du blev unbanned i søndags, du er fandme taberen her. @RasmusHissel

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter har læst Vitos besked igennem kan jeg godt se, at jeg er en klaphat.

 

læste din ban requst for hurtigt igennem min fejl, men som vito også skriver, så at blive du kaldt taber. du har lige scammet en dreng, ja det er tilladt at scamme, men det jo aldrig sjovt at blive scammet, og der kommer nogen frustrationer.

men hvis vi sætter det i det her perspektiv, når en betjent stopper dig for den mindste grund synes du også han er en taber.

taber er et meget mildt ord, hvis det var noget mere hidsigt, skulle du havde lavet en ban requst. 

jeg lukker den her

igen undskylder igen

og tak @Vitolige får at skrive den besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.