Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Ultra lavet af Oscar

Recommended Posts

• Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

Svar til: @Oscarr

Jeg beklager meget at denne situation er sket, jeg fløj fremad i basen, i stedet for tilbage og ud i garagen, det hele skete i et rush-time som vi også snakkede om. Dette er selvfølgelig ikke noget der skal ske. Og jeg burde også have fløjet tilbage i stedet for eller lade mig dø.

Jeg valgte at flyve frem i basen da jeg kunne se gennem proppen samtidigt med i skød på mig, jeg vurderede at jeg sad langt nok inde til det ingen forskel vil gøre. Jeg har ingen mulighed for at se hvor langt inde jeg sidder i sådan en smartdoor, slet ikke mens jeg bliver beskudt.

Svar til: @Taroux

Her vil jeg give dig fuldstændig ret, i at jeg skulle have hoppet ud og taget fat i dig, og nok have givet dig et carban. Så langt tænkte jeg slet ikke da du med det samme begyndte at skyde på mig. Så jeg laver en fejl der, det er 100% sikkert. 

-

Jeg har i dag snakket med Mikk & Lund, og vi snakkede om overstående ting samt fik en samtale ud af det og gået i dybden med fejlene i denne klage. Og lignende ting vil selvfølgelig ikke gentage sig, jeg beklager igen meget overfor disse situationer.

• +Rep 3
  • Dum 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Klagen lukkes, da der er blevet taget hånd om sagen.
Spørgsmål, kompensation osv - Send mig en pm her på forum.

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.