Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Ultra lavet af Oscar


Oscarr

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Oscarr
Staff ingame navn:  ULTRA SPINNER
Dit SteamID:   STEAM_0:0:206132239
Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen: Mig og Lolly vi seder og snakker og han laver meth og jeg ser YT så siger Lolly der er raid og der er 2 inde så jeg løber der over hvor jeg ser Ultra flyve ind da han er stuck.
Bevis: fra mit syn 
https://medal.tv/clips/36397720/d1337yBjntw4 

fra ders syn https://medal.tv/clips/36397858/2w5zh8gx35Xb

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Har også oplevet Ultra er meget hurtig på aftrækkeren med sit admin "arbejde". Ved godt selv jeg er en toxic cunt i dette tilfælde, men at slette min bil på denne måde og derefter skyde mig, når jeg har mistet min bil (aka mit cover til skudduel) og så meget HP finder jeg meget upassende. Havde han hoppet ud af sin bil og taget fat i mig som staff og givet mig en advarelse havde jeg ikke tænkt yderligere over det. Men synes det bliver noget af en most RP oplevelse når det foregår sådan her. Synes det er en rådden oplevelse at staff "arbejde" kommer ud sådan her.

Vi har hver vores playstyle, og jeg var sku lige i humør til at være en provokerende cunt, og var efter Ultraspinner for at køre ind i min bil (selvom vi begge kørte sammen).

Hvilket der i og for sig ik er noget i vejen med i forhold til RP.
Tænkte jeg ville vedhæfte det her i stedet for at lave en ny klage, da det minder lidt om hinanden med at være hurtig på aftrækkeren og bruge sine staff evner på en forskruet måde - hvis det er et forkert valg må i slette det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

 

Svar til: @Oscarr

Jeg beklager meget at denne situation er sket, jeg fløj fremad i basen, i stedet for tilbage og ud i garagen, det hele skete i et rush-time som vi også snakkede om. Dette er selvfølgelig ikke noget der skal ske. Og jeg burde også have fløjet tilbage i stedet for eller lade mig dø.

 

Jeg valgte at flyve frem i basen da jeg kunne se gennem proppen samtidigt med i skød på mig, jeg vurderede at jeg sad langt nok inde til det ingen forskel vil gøre. Jeg har ingen mulighed for at se hvor langt inde jeg sidder i sådan en smartdoor, slet ikke mens jeg bliver beskudt.

 

Svar til: @Taroux

Her vil jeg give dig fuldstændig ret, i at jeg skulle have hoppet ud og taget fat i dig, og nok have givet dig et carban. Så langt tænkte jeg slet ikke da du med det samme begyndte at skyde på mig. Så jeg laver en fejl der, det er 100% sikkert. 

 

-

Jeg har i dag snakket med Mikk & Lund, og vi snakkede om overstående ting samt fik en samtale ud af det og gået i dybden med fejlene i denne klage. Og lignende ting vil selvfølgelig ikke gentage sig, jeg beklager igen meget overfor disse situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.