Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Vitos Unban Request


Vito

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:26038447

Hvorfor skal du unbannes: Hejsa. Jeg modtog et perm ban med grunden "Farvel og Tak". Jeg har indtil videre bare fundet mig i straffen, men er begyndt at savne det med at spille en lille smule, så jeg vil da lige argumentere for, hvorfor det måske ikke lige var et perm ban værd.

Jeg joiner serveren sammen med nogle venner (Alle tidl. spillere) hvor vi starter med at spille som politi. Stille og roligt forsvinder serverens RP. Vi rammer cirka kl 21.30, og en stor del spillere (inkl. os) begynder at troll lidt mere. Vi bliver dræbt med stunsticks, skudt af politiet og kørt over. Mig og Henry kopiere et usynligt prop og blandt andet sætter det foran nogle biler, så de ikke kan køre fremad, fordi det var lidt sjovt.

Uden at vi har hørt nogen klage, bliver jeg banned som den eneste af alle der troller :d 
Bid dog gerne mærke i, at jeg ikke ligefrem er en person som konstant troller. Jeg nyder faktisk at være inde med gutterne og lave lidt "rav" i den. (I.E raid osv.)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Vito skrev:

Jeg nyder faktisk at være inde med gutterne og lave lidt "rav" i den. (I.E raid osv.)

Hvis du nyder det så meget, som du siger, skal du måske tænke over konsekvenserne ved din latterlige opførsel ingame. Du har selv været en del af HoS, så det er vel ikke noget nyt for dig, at man skal spille efter reglerne ingame? 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, creaMY skrev:

Hvis du nyder det så meget, som du siger, skal du måske tænke over konsekvenserne ved din latterlige opførsel ingame. Du har selv været en del af HoS, så det er vel ikke noget nyt for dig, at man skal spille efter reglerne ingame? 

 Selvfølgelig forstår jeg at spille efter reglerne. Men husk nu lige, når aftenens timer begynder at nærme sig, så forsvinder RP'en stille og roligt 😉 Der var en nogenlunde fælles forståelse for at det var mindre seriøst på det tidspunkt. Eftersom du selv var inde, så du vel at ingen klagede over noget? Jeg skal ikke kunne snakke om hvorvidt der blev lavet en case, men et simpelt "Stop" havde været nok. 

Og hvorfor fik kun jeg en straf? Når der var 10+ spillere som "trollede" inde i byen? 



# F R I L A K S H U U T E R S

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.