Hop til indhold
Stavox

[Solved] NOS Abuse


Jeiner

Recommended Posts

Hej, jeg foreslår at der bringes reglen om NOS Abuse tilbage. Ikke helt men delvist.

Med NOS-Abuse mener jeg at man bruger NOS til at lave noget der er fuldkommen urealistisk.

Grunden til at jeg foreslår dette er at det ødelægger RP at biler kan flyve rundt på hele mapped, og Stavox kalder jo sig selv en "rp" server.

Som man kan se i klippet HER bliver der NOS-Abuset ind i vores base, hvilket er fuldkommen uhørt om for noget der skal forestille en RP server.
Tak fordi i gad læse mit forslag og forhåbentligt tager det i brug.

MVH Jeiner / Vingie / Vincent

EDIT: Derudover ville jeg mene at der er grund til at se om der er brud på følgende regler: 4.6 (ingen tog vores printere), 4.11 (det er ikke en pludseligt opstået situation, det er en situation hvor de har fløjet ind i vores base), og 4.12 (de fløj ind i stedet for at raide fra jorden)

Alternativt link til videoen: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er DarkRP, jeg vil nok ingengang kalde det semiseriøst RP.

Havde det været en seriøs RP server ville der være strenge regler for bla. FearRP, Metagaming og Powergaming osv.

NOS på bilerne er en stor del af Stavox, og jeg syntes ikke det skal gøres ulovligt at bruge NOS til at komme over props. Bare fordi at i har lavet en dårlig gennemtænkt base med for lav væg / intet tag.

I kender reglerne, byg jeres base så i tager forhold for de alle forskellige måder at folk kan komme ind i jeres base på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis i kan finde ud af at bygge baser (og ramme), så havde dette ikke været et problem. Dog synes jeg det er sjovt, at i vælger og sige "Hvis i nosser ind i basen så fucking plaffer jeg jer" - I ved jo tydeligvis godt, at det er lovligt så hvorfor fanden klager i overhovedet? Byg nogle højere baser.

 

Dog synes jeg det var ret komisk at køre i alle 4 ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

                                                                                                                   / forskruet

 Som @Ralle White nævner, DarkRP er ikke "rigtig" roleplay, men blot en mørk version af rp, fx. at betjente kan smide dig I fængsel med en rød pind, eller smide dig ud af en bil med en bazooka.

Det er heller ikke realistisk, men sådan er darkrp.


Men forstår helt klart at du synes det er unfair.
━━━━
Goddag til alle 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Vingie skrev:

@empty

Mit forslag er at det er tilladt at nos abuse alt det man har lyst til så længe det ikke påvirker andre spillere end ens gang-medlemmer. Men det er ikke nødvendigvis den rette løsning.

Nos abuse ville altid påvirke andre spillere, så forstår ikke rigtigt forslaget.

Jeg tror mere I er lidt sure over at Polle fik sin bil ind i jeres base og derefter kørte jer ned.
Kan godt se det er irriterende, men der er en grund til at alle bygger et tag på deres base, netop for at sådan noget ikke skal ske. (+ droner i guess)

 

Hvis de skulle fikse NOS abuse problemet, så bliver de nød til at bringe den gamle regel tilbage igen, hvilket jeg ikke tror de kommer til at gøre.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/11/2020 den 10:00 PM , Vingie skrev:

EDIT: Derudover ville jeg mene at der er grund til at se om der er brud på følgende regler: 4.6 (ingen tog vores printere), 4.11 (det er ikke en pludseligt opstået situation, det er en situation hvor de har fløjet ind i vores base), og 4.12 (de fløj ind i stedet for at raide fra jorden)

Smukke regler du pointere, dog har vi ikke igangsat et raid, tværtimod var jeg borger under hele processen. Jeg spurgte Bengi om han var gangster eller tyv, sådan han kunne tage en af jeres faldne frendes våben og skyde den sidste inde i basen. Vi har aldrig startet et raid. Her er mit synspunkt:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Polle skrev:

Smukke regler du pointere, dog har vi ikke igangsat et raid, tværtimod var jeg borger under hele processen. Jeg spurgte Bengi om han var gangster eller tyv, sådan han kunne tage en af jeres faldne frendes våben og skyde den sidste inde i basen. Vi har aldrig startet et raid. Her er mit synspunkt:

 

 

Det er stadig failrp at i prøver bevidst at komme ind i vores base uden tilladelse hvis i ikke vil raide? Hvad er så den logiske grund til at gøre det. Jeg forstår godt at i synes det er sjovt men hvis i ser det fra vores synspunkt er det ikke særlig sjovt at der kommer nogle og hopper ind i vores base, og derefter dræber os, bare for at dræbe nogle. I gør det tydeligvis fordi i har lyst til at dræbe folk og ikke for at få noget ud af det, hvilket er i mod reglerne.

4 timer siden, Palle Jensen skrev:

Byg en ordentlig base, din kæmpe noob

For det første er det ikke min base, for det andet var vi lige glade med droner da alle vores ting var indenfor og gemt væk og vi havde ikke forventet at folk ville flyve over vores væge. Den person der ejede basen var ikke VIP og jeg tror derfor ikke at der var nok props til et tag (ikke sikker men det er mit bud)

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Vingie skrev:

Det er stadig failrp at i prøver bevidst at komme ind i vores base uden tilladelse hvis i ikke vil raide? Hvad er så den logiske grund til at gøre det. Jeg forstår godt at i synes det er sjovt men hvis i ser det fra vores synspunkt er det ikke særlig sjovt at der kommer nogle og hopper ind i vores base, og derefter dræber os, bare for at dræbe nogle. I gør det tydeligvis fordi i har lyst til at dræbe folk og ikke for at få noget ud af det, hvilket er i mod reglerne.

Vi gøre det ikke for at dræbe jer eller skabe nogen intention om at dræbe jer? Tværtimod starter i jo med at sige i vil dræbe os hvis vi hopper ind i jeres base. Så allerede der må vi jo faktisk dræbe jer. Hvis jeg uploader hele klippet så kan du også se at vi snakker kort med empty omkring at hoppe der op osv. Men tænker ikke det er nødvendigt.

 

Og det er jo ikke failrp? Hvordan er det failrp?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Polle skrev:

Vi gøre det ikke for at dræbe jer eller skabe nogen intention om at dræbe jer? Tværtimod starter i jo med at sige i vil dræbe os hvis vi hopper ind i jeres base. Så allerede der må vi jo faktisk dræbe jer. Hvis jeg uploader hele klippet så kan du også se at vi snakker kort med empty omkring at hoppe der op osv. Men tænker ikke det er nødvendigt.

 

Og det er jo ikke failrp? Hvordan er det failrp?

Empty har stået der i længere tid (nok ca 2 minutter) og konstant prøvet at hoppe ind uden held, hvor du så klarer det first try. Man kan også se på din video at du klart prøver at hoppe ind før vi har sagt noget som helst om at pløkke jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Vingie skrev:

Empty har stået der i længere tid (nok ca 2 minutter) og konstant prøvet at hoppe ind uden held, hvor du så klarer det first try. Man kan også se på din video at du klart prøver at hoppe ind før vi har sagt noget som helst om at pløkke jer.

Og hvad er problemet i det? Vi tog intet bortset de våben i prøvede at skyde os med.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vingie skrev:

Empty har stået der i længere tid (nok ca 2 minutter) og konstant prøvet at hoppe ind uden held, hvor du så klarer det first try. Man kan også se på din video at du klart prøver at hoppe ind før vi har sagt noget som helst om at pløkke jer.

Hvem siger jeg ikke have nogen intention om at raide jer?

Det Polle og jeg gjorde var ikke imod reglerne, og er ikke failrp.

Du ved da heller ikke om der allerede var et raid igang?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.