Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff kalge-Jennss


Damian

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:Damian
Staff ingame navn:Jenns
Dit SteamID:STEAM_0:1:222842999
Staff SteamID:STEAM_0:1:88681354
Forklar situationen: der skete de at big brains brugte en cykkel til at komme ind i vors base som 1.9 man må ikke gøre brug af nogle bugs og det med cyklen er en bug
Bevis:

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Damian

 

En af jer kalder case angående "Propabuse" tror jeg (ik hæng mig op, hvis det ikke var den præcise grund). Jeg tager den videre og spørger @Emoyly, omkring hvor vidt det er brud på reglerne eller om det var okay.
Han siger så at det var der ikke noget galt med, og det er baseejerens problem at han ikke har bygget sin base ordentligt.
Så tænker ikke der var grund til at lave klage, eftersom jeg forklarede dig at der ikke var noget regelbrud. Og havde snakket med en af de 2 managers.


// Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jenss skrev:

Han siger så at det var der ikke noget galt med, og det er baseejerens problem at han ikke har bygget sin base ordentligt.

Som jeg fik forklaret det, blev der nemlig ikke udnyttet nogle bugs, og at man faktisk bare kunne køre under døren med cyklen. Altså uden NOS, uden noget mærkeligt. Man kunne køre lige under. Det er baseejerens skyld, og ikke noget vi gør noget ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.