Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - NoName


NarName

Recommended Posts

Ingame navn:

NoName APEX
 

SteamID: 

STEAM_0:1:54581852
 

IRL Navn: 

Carl
 

Alder: 

13 F-dag 02-12-2002

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Yea! - Har været medlem af 3 spilcommunity's hvor jeg har administrative jobs. Jeg har skulle leve med folk de kalde mig "dumme svin" folk siger jeg skal dø i helvede osv. Stadig har jeg været nød til at være venlig og ikke blive sur på dem, men stadig give den straf de fortjener. Ikke overdrive, ikke underdrive.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har nu spillet på Stavox i 2 måneder hvor første gang jeg var inde er ca. 6 måneder siden. Jeg kender mange admins og mange players derfor tror jeg at folk vil tage godt imod mig. Jeg ønsker at hjælpe serveren og være aktiv. Jeg har erfaring som sagt på flere spilcommunitys og jeg ønsker at hjælpe folk ikke straffe dem. Selvfølgelig skal folk staffes hvis de gør noget de ikke må men hvis jeg har chance for at hjælpe folk uden den anden skal have den værste straf gør det mig glad at hjælpe mere end at straffe så alle er glade.

Jeg vil holde hovedet koldt under pressede situationer og ikke begynde at give folk det de ikke bæhøver, at hjælpe har jeg altid været glad for. 

Som sagt vil jeg ikke kalde folk noget pga. de kalder mig noget, folk har ikke fortjent at blive kaldt noget. Hvis jeg ikke engang kender dem kan godt være at det betyder noget for dem, om jeg kender dem eller ej det. Det kan såre dem ligemeget hvem der siger noget, så alle der siger noget som kan såre andre skal folk have en straf.

Jeg ønsker at tage mange cases og lære at jer hvordan jeg bedst kan tage mine cases, jeg optager altid så jeg vil altid have beviser pga. "Shadow Play"

Jeg er klar på at lære det jeg ikke kan, jeg vil med glæde give en hånd ligemeget om folk har brug for hjælp med hvordan man bruger at tool, hvis jeg har tid og der ikke er andre mere vigtige cases er jeg KLAR! på at hjælpe. Jeg må sige i har klaret jer godt men de få staff i har aktive for tiden, men jeg ønsker stadig der er flere staffs og det ved jeg andre også gør. Derfor vil jeg gerne hjælpe de folk som ønsker hjælp.

Jeg er en meget snaksagelig person og ønsker at høre på folk osv.

Jeg vil også kritisere mig selv hvis jeg gør noget forkert, lad os nu sige hvis jeg kommer til at køre nogle ned som vil blive taget som "cdm" vil jeg car-banne mig selv da jeg ikke er meget mere end en spiller der skal hjælpe folk og få folk til at overholde regler.

Jeg vil ALTID høre på mine overhovede (højere staffs) jeg vil ikke diskutere med da jeg ønsker at være venner med ALLE jeg ønsker at folk kan lide mig. Der vil altid være folk der ikke kan lide dig, det må du så leve med ikke "bære nag". Jeg er meget moden og positiv, jeg kan godt lave sjov med folk men folk skal også syntes det er sjovt!

Jeg har ingen intuition om at abuse eller give folk mindre straf fordi de er mine venner enten er alle ikke venner ellers er alle venner, ligemeget hvad skal alle have den samme straf!

Under en case vil jeg se hvordan begge personer ser tingene osv.

Jeg har 650 timer i gmod KUN DarkRP jeg har været en normal spiller og også staff som sagt

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har brugt "ULX" i over 2 år, jeg har faktisk siddet og lavet commands inde i "ULX" jeg kan alle nødvendige "ULX" commands.

Jeg ved også meget om "logs" og jeg vil gerne lære mere om jeres custom commands.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg skal i 7. klasse her efter ferien og jeg får et 11 tal i dansk læsning og stavning. Jeg kan snakke dansk flydende og jeg bruger mic meget, jeg er en meget snaksaglig person som nogle gange ikke er en god ting hvis jeg begynder at snakke for meget. Hvis folk syntes jeg snakker for meget siger de til så har jeg det helt fint med at snakke mindre.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Skema over mine tider jeg kan være på. ALT er afhengig af om jeg gider/kan den dag, hvis i har et skema hvor jeg kan skrive sådan noget på hvis jeg har planer vil jeg med glæde gøre det

Uge hos Mor

Mandag: 15-21.30

Tirsdag: 15-21.30

Onsdag: 16-21.30

Torsdag:15-21.30

Fredag: 15-21.30

Lørdag: 15-21.30

Søndag: 15-21.30

Uge hos Far og Mor 

Mandag: 15-21.30

Tirsdag: 15-21.30

Onsdag: 16-21.30

Torsdag: 15-21.30

Fredag: 15-21.30

Lørdag: Ikke på

Søndag: Ikke på

Jeg har ikke noget arbejde lige pt.

Jeg kan være på hele ferien ud over 23-29/07/2016

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg kan snakke 3 sprog udover dansk Engelsk, Fransk og Spansk. Jeg kan ikke sprogende flydende men mine karakter er på 12, 8 og 9

Jeg kan være meget syg nogle gange da jeg har noget med min mave og jeg kan forstå hvis i ikke vil have en staff der kan komme til at være syg det er ca. en gang om ugen men det begynder at går bedre. Jeg er meget positiv og venlig, jeg ELSKER at lære nye personer at kende. 

 

(Jeg har ikke noget imod hvis i venter med at acceptere/afslå indtil jeg er hjemme d 29/07/2016)

Mvh Carl Aka. NoName

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.