Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Grey Duck [Ansøgning til staff]


Grey Duck

Recommended Posts

Ingame navn: Grey Duck

SteamID:  STEAM_0:1:37192367


IRL Navn: Nicklas Jensen.

 

Alder: 16 [17 om lidt under to måneder].

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har en smule erfaring da jeg har været admin i nogle måneder på fx Danske Viking, så jeg ved nogenlunde hvordan man skal håndtere folk der ikke kan reglerne, eller dem som man bare ikke kan nå ind til. Så har jeg dog også noget fra Minecraft men det er lang lang tid siden + ikke helt det samme. 

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes i skal vælge mig fordi jeg er en der lytter til begge sider af sagen ved at i har hørt det meget i andre ansøgninger. Jeg er også en af dem som ikke giver særbehandling til sine venner, hvis de bryder reglerne, bliver de selvfølgelig straffet efter omstændighederne. Jeg syntes også selv at jeg er god til at klare presset situationer. Jeg har ingen problemer med at forlade RP for at hjælpe andre, jeg skynder mig heler ikke igennem cases bare for at komme tilbage til hvad jeg nu var igang med inden, jeg tager mig den tid det tager så alle parter får det de fortjener ud af det. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har en lille smule kendskab til det da jeg ligeså stille er begyndt at læse op på hvad de forskellige commands går osv.

Men, jeg har aldrig brugt det før. Det kan derfor være at jeg har brug for en lille smule hjælp til det, men lære rimelig hurtigt, så det burde ikke være særlig meget jeg skal hjælpes 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Kan både snakke og skrive dansk flydende, skriver også godt engelsk (Nok ikke nødvendigt siden det er en dansk server)

Jeg bruger altid min mic, da det er lettere og hurtigere end vis man skulle til at skrive alt man ville sige

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har egentlig tid alle ugens dage, dog skal jeg arbejde fra 16:15-20:15 vær Tirsdag og Torsdag, og fra 16:00-19:00 vær anden Lørdag. Efter sommerferien bliver det nok lidt presset om Tirsdagen og Torsdagen, men skal forsøge at være på vis muligt. (Har ikke noget skema endnu, så kan ikke sige hvornår jeg har fri fra skole, i bliver selvfølgelig informeret om tidspunkterne hurtigst muligt vis i vælger mig som staff). Vil så vidt muligt også prøve at være en del på sent om aftenen, så dem der også vil have en god oplevelse om aftenen også kan få det. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke som sådan, men hvis der er ting som jeg ikke har skrevet i ansøgningen eller spørgsmål til ansøgningen som i gerne vil have svar på, er i velkommen til enten at henvende jer til selve posten (selvfølgelig), skrive til mig på Steam, eller henvende jer på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

+REP

 

- Virker til at have godt styr på reglerne.

- Venlig og flink

- Snakker pænt til andre

- Kan få et godt grin ind i Rp'en

 

Held og lykke

 

Mvh Mikkel/Alfamikkel

 

 

Mange tak AlfaMikkel ;)

 

Og du får også lige et held og lykke med din ansøgning :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jakob Mongolen said:

Og Grey vil du hjælpe mig med en ansøgning? :3 

Der er et par steder jeg går lidt i stå selv om jeg brugte 3 timer af min dag igår på at komme igennem :D 

Send mig en PB, så kan det være jeg kan hjælpe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.