Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regelændring 5.1 Våbenlicens


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Hej medmennesker.

 

Story:

Jeg sad som borgmester i dag, og hyggede mig, og kom på den ekstremt "gode" idé at lave en lov der lyder noget lignende følgende - "At bære våben synligt på ryggen, på offentligt område, er arrest grundlag.". Jeg spurgte lige staffs, om det var okay med den lov. Der kom @Boobie, og han spurgte dem han sad med, det måtte jeg så gerne. Ergo - det gjorde jeg. Jeg fik at vide at, hvis der kom en der havde et problem med det, skulle jeg bare stille dem videre til ham. Så kom en gut der hed ULTRA SPINNER, og sagde at det var imod reglerne, men jeg kunne ikke lige finde reglen, og han gjorde så opmærksom på at der var en kategori der hedder "våbenlicens" i reglerne... Ja, det vidste jeg så ikke. Der står der så: "5.1 - Våbenlicens giver dig ret til at have våben på dig i offentligheden (ikke fremme) - på ryggen er også lovligt. Våbnet må være fremme lovligt på dit eget ejendomsareal. Det er altid ulovligt at sigte på Politiet."

 

Forslag:

Mit forslag lyder på at vi skal have ændret den regel, så det giver mulighed for at borgmesteren kan fratage folk retten, til at gå med sit våben synligt fremme, i det offentlige rum. Dette vil gøre det nemmere for politiet, at stoppe de kriminelle. Ikke på den måde at de kan se dem, men derimod på den måde at folk ikke længere fronter så meget, men derimod først skal have deres våben ud af inventory, før de kan affyre deres våben.

 

Håber dette lyder realistisk.

 

Hvad hjælper det?:

Dette vil nok skabe færre konflikter i midtby, samt gøre livet nemmere for betjente.

 

// MRBENNETSEN

Lige til folk der -1'er. Kom med lidt konstruktiv kritik. 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maxx0758 skrev:

Det vil jo ikke give mere magt over våbenlicense som sådan.

Hvis det der bliver tilføjet, så er der ingen grund til at købe våbenlicense, da folk ikke kan blive stoppet "random" på gaden fordi de skal have deres license tjekket pga våben på ryggen.

 

Dette er i mit hoved, op til borgmesteren selv. Der vil som altid, være nogen der er ligeglade. Altså, hvis folk ikke vil have våbenlicens, er det jo op til dem. "Våbenlicens giver ret til at have våben på sig, men ikke synligt fremme." Er det jeg tænker, som lov ingame.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.