Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny måde at bestille ting på


Hizlau

Recommended Posts

Jeg foreslår en ny måde at bestille på. 

Det er lidt nederen, at man kun kan bestille en ting af gangen, og maks 50 af den ting.

Hvis man vil lave meth skal man bestille mange forskellige ting flere gange.

Mit forslag er at man har en indkøbskurv, og man kan gemme forskellige lister, så man kan gemme en meth og den bestiller alle de ting der er på listen.

Man vælger alle tingene, og derefter skriver man antal.

 

Det kunne også bare være at man kan bestille mere end 50 ad gangen, men stadigvæk hvor af der maks kan være 50 i en pakke, så pakkeomdeler jobbet stadigvæk kan blive brugt.

Det er måske en lille ting, men det kunne være en Quality of life update eller sådan noget. 

 

Eksempel:

a066c64388309574538118c77ca903ac.png

Link til kommentar
Del på andre sites

God ide 🙂 Jeg kan selv huske i de gamle dage hvor der skulle laves 5000-10000 seeds dagligt.
Tinker det ville være en god ide men der skal med garanti nok være nogle der finder ud af hvordan de kan crashe severen.

Hvis antallet er højt nok. 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis dette skulle indføres, så skal man stadig få pakkerne i 50 items pr. gang ligesom Krukke nævner, hvis dette ikke bliver gjort dræber vi postbud jobbet.

 

12 timer siden, malte2505 skrev:

Fin idè, men så får postmænd jo ikke rigtigt så meget at lave.

 

Det havde jeg også skrevet, men måske ikke klart nok

1 time siden, Lolly skrev:

Pisse god ide - Hvordan vil du have man skal kunne bestille det? Igennem en app eller på den normale silkroad?

Jeg tænker at det skal være på silkroad, men bare det der er nemmest at lave.

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Kagen skrev:

Du kan lave det i e2.

Gemme en meth liste 

Det ikke alle der kan finde ud af e2, eller som har nogle venner som vil gøre det for dem. Eller for den sags skyld, har penge til en e2 der gøre det. Så tænker egentlig at det er en god ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

God idé, men man kunne jo gøre at man kan købe så mange ting man har lyst til ad gangen (ikke kun 50) og så betaler man bare fragt afhængigt af hvor meget man køber. Så hvis man køber 500 seeds betaler man f.eks. 10x fragt. Det er mere realistisk til virkeligheden hvor fragt jo er baseret på vægt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.