Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklager af Eriksen420


Eriksen420

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

dav
du skal lige følge skabelonen kan ikke se hvad du klager over, men jeg vil med glæde genfortælle episoden.

du restarter meth cooldown utrolig flabet og siger jeg ikke har nogen hjerneceller, siger jeg brude få taget mit staff rank, det giver jeg dig 600sec jail for.

efter jeg giver dig jail, bliver du ved med at kalde cases, og klage. @Ducky og jeg bliver enig om et ban, for at være respektkløs, og flabet.

 

// Kiwi Z

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kiwi Z skrev:

dav
du skal lige følge skabelonen kan ikke se hvad du klager over, men jeg vil med glæde genfortælle episoden.

du restarter meth cooldown utrolig flabet og siger jeg ikke har nogen hjerneceller, siger jeg brude få taget mit staff rank, det giver jeg dig 600sec jail for.

efter jeg giver dig jail, bliver du ved med at kalde cases, og klage. @Ducky og jeg bliver enig om et ban, for at være respektkløs, og flabet.

 

// Kiwi Z

 

man kan se alt i de videoer jeg har send med

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Eriksen

Siden jeg har været en del af episoden, så vælger jeg lige at komme med en kommentar.

 

Dit ban er baseret på, at man ikke skal ytre til en pågældende staff, at man synes de skal have fjernet deres staff-rank. Når man er utilfreds med arbejdet som en staff yder, så skal man bare lave en staffklage. Man skal hverken fortælle, at man vil lave en klage og/eller fortælle at man synes de skal have fjernet deres rang. Når det så er sagt, så hjælper det heller ikke din sag, ved at sige til Kiwi, at han forstår hat, samt siger til ham at han ikke har nogle hjerneceller. 

 

Alt i alt, så synes jeg du skal bruge din tid bannet til at reflektere over, hvad du gjorde galt, samt hvordan du vil sørge for at det ikke sker igen i fremtiden.

 

-Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for din klage, jeg har snakket med Kiwi omkring situationen, hvor jeg har forklaret ham de ting han har gjort forkert og de ting som kunne forbedres.

Blandt andet dit jail, som nok ikke skulle have været givet eller i hvert fald reduceret til 300s. 

Du skulle ikke have haft ban, vurderet ud fra videoerne, du var flabet og virkede provokerende at snakke med, men det skal vores staffs gerne kunne håndtere uden at skulle give en masse straffe.

 

Kontakt mig ingame, så kan du få en kompensation.

Spørgsmål? Send mig en pm her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.