Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests - AndreasH05


OliPop_

Recommended Posts

Dit in-game navn:

OliPop


Spillerens in-game navn:

AndreasH05


Dit SteamID:

STEAM_0:1:62459479


Spillerens SteamID:

STEAM_0:0:83658617


Tidspunkt for hændelse:
Bilag 1 - Skete klokken ca. 01.30
Bilag 2 - Skete omkring klokken 02.15


Hvilke regler er blevet brudt:
Bilag 1 - Reglen der er blevet brudt ifølge mig, er regel 1.11, som betyder "Det er ikke tilladt at løfte eller på anden måde tage fat i din bil med physgun medmindre du gør det fordi den enten er vendt på hovedet, stuck eller på anden vis umulig at anvende uden brug af din physgun"


Bilag 2 - Ved ikke selv hvilken regel der er brudt her, eller om der overhovedet er brudt en regl. Dog syntes jeg at det er helt udenfor pædagogisk rækkevidde, at han NOS rundt inde i spawn. Dette skal på ingen måde ske i spawn, ifølge mig!


Hvad skete der:
Bilag 1 - Jeg kommer kørende hen til PD garage hvor jeg så ser en person som bruger sin physgun for løfte sin bil. Jeg løber op på taget og kan så se at Andreas står deroppe, han kaster bil op i luften som er et tydeligt tegn på at han misbruger sin physgun.


Bilag 2 - Andreas kørte rundt inde i spawn, pga. at han havde NOS sin bil der ind. Han kørte så rundt inde i spawn, hvor han mange gange er tæt på at vdm mig og dem som lige er joinet serveren. 


Beviser:

 

Bilag 1: 

 

 

Bilag 2 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, føler lige jeg vil komme med min side af sagen 🙂

 

Kan godt se det jeg har gjort ikke var helt fornuftigt, og tager gerne den straf, men sagen af den at jeg sad og snakkede med nogle på discord imens vi spillede inden på serveren hvor der ikke var nogen rp atm, hvor du også var og konstant råbte at du havde video bevis og at du ville sende det ind til dynn/jimboe, ikke kun ved mig også for nogle andre. Det skal lige siges der var ingen staff/admins på til at sørge for at der foregik rp på serveren, og siden du "spiller for rp'en" så ved vi godt at der ikke er rp når der ikke er nogen staffs på, så forstår ikke hvorfor du ikke bare leavede og lagde den ligge der, og lavede den ban request eller sendte det ind til jimboe som du nu pralede med du ville gøre. Og lige til det sidste klip hvor min bil er i spawn der prøver jeg og flygte, kan ikke se problemet i det og revivede dig også efterfølgende, men i beviset så viser du ikke at jeg reviver dig.

 

- Andreas

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.