Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Plys


Plys

Recommended Posts

Ingame navn: Plys

SteamID: STEAM_0:0:131154834

IRL fornavn:  Dylan

Alder 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor: Ja det har jeg i fiveM, Garry's Mod, Minecraft,Counter-Strike: Global Offensive  mine roller har været

Mine roller i FiveM 

Ejer, Medejer,Support,Moderator,Admin,Head-Admin,Ledelse,Server Udvikler,Community Manager.

Mine roller i Garry's Mod 

Ejer,Medejer,Moderator,Admin,Head of staff,Developer,Senior Admin,Junior Admin.

Mine roller i Minecraft

Ejer,Medejer,Hjælper,Mod,Admin,H-Admin,Skripter/Tekniker.

 

Mine roller i Counter-Strike: Global Offensive 

Hjælper,Mod,Admin,Medejer.

 

server  hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Darkrp server, så ville sige jeg har en del erfaring. og og  har haft nogle administrative jobs på nogle servere. Jeg har været staff på mange servere, Minecraft,FiveM,Counter-Strike: Global Offensive  og Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende game mode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan og Jeg har meget erfaring, både i at holde styr på folk og så bare generelt Gmod. Det jeg er bedst til er at prøve at få folk til at forstå ting bedre end de allerede gør. Jeg siger altid at man skal lære folk at forstå reglerne i stedet for at straffe folk, noget jeg er rigtigt god til er at læse folk. Jeg kan godt se hvis en person jeg giver en reprimande vil gøre det igen, eller om de bare skal have en straf med det samme så de forstår at der er konsekvenser. Jeg ønsker egentlig bare at bidrage til communitiet og hjælpe til. Jeg kan rigtigt godt lige at hjælpe til  med ting.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Grunden til i skal vælge mig er, jeg er meget erfaren med rp og spillere,  jeg har haft meget tid inde på serveren så jeg har et godt kendskab til reglerne og det der vil siges at være staff. Jeg har brugt mange timer på serveren og kender til mange af de forskellige muligheder og ting man kan og har på serveren. Jeg lader mig ikke gå ned fordi folk taler grimt eller brokker sig, men tager tid og lytter til hvad de har og sige til mig under alle omstændigheder. Hvis jeg har fået en opgave er jeg seriøs,

Jeg har haft meget erfaring som staff, jeg kender til de fleste problemer en staff kan komme i og hvordan man løser dem. Jeg kender også udmærket til, hvordan en staff skal opføre sig.

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Jeg har utrolig svært ved at udtale mig om hvorvidt jeg er bedre end andre, og ønsker ikke at rangere mig selv højere, men jeg kan med garanti fortælle at jeg som nævnt tidligere er over gennemsnitsalderen af spillere på Stavox.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  Er altid frisk og klar til at hjælpe folk samt jeg også er er meget smilende dreng og hurtig til at finde en løsning og skal nok finde en løsning hvordan man løser en konflikt der skal være 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg udviklet i lua og Java jeg kan kode lidt i lua og Java meget  så jeg har erfaring med commands. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?  Ja det kan jeg godt

Bruger du ofte din mic?: Ja Jeg snakker og skriver dansk flydende, Jeg bruger det Når det er nødvendigt men når det ikke er så bruger jeg den ikke

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i 10. klasse og når jeg kommer hjem fra skole går jeg ind foran min computer sætter mig til at spille og går ind på Stavox 

 

Her er mit skoleskema hvornår jeg har fri

 

Mandag - 15.40 - 23.00

Tirsdag  - 15.40 -   23.00

Onsdag  -  15.40 - 23.00

Torsdag -  15.40 - 23.00

 Fredag  -  15.40 - 05.00

Lørdag  -  15.40 - 05.00

Søndag -  15.40 -  23.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj Plys. Jeg har mødt dig nogle gange i på serveren, og der har du egentlig været meget flink. Jeg ved, at du har spillet inde på serveren i lang tid, fordi jeg kan huske, at jeg engang for lang tid siden har snakket Discord med dig og MrHvid. 
Af mig får du et et: +rep

Grunden: 

  • Du er meget flink og imødekommende.
  • Du er en aktiv spiller og har spillet i lang tid.
  • Du kender til reglerne.

Alt held og lykke fra mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Egon skrev:

Halløj Plys. Jeg har mødt dig nogle gange i på serveren, og der har du egentlig været meget flink. Jeg ved, at du har spillet inde på serveren i lang tid, fordi jeg kan huske, at jeg engang for lang tid siden har snakket Discord med dig og MrHvid. 
Af mig får du et et: +rep

Grunden: 

  • Du er meget flink og imødekommende.
  • Du er en aktiv spiller og har spillet i lang tid.
  • Du kender til reglerne.

Alt held og lykke fra mig!

Tusind tak ❤️ Egon

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.