Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] mohamed


oliva

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:144233788

 

Hvorfor skal du unbannes: 

jeg ved jeg gjort noget forkert og det var ikke mening men jeg har ændret mig og vil gerne ha en chance til 

tak for i vil høre mig ud og håber jeg må kom ind igen og ha det sjovt

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @oliva

Jeg syndes det er fedt du har lysten til at give det en chance mere.

Det du gjorde var på ingen måde acceptabel, Du har lidt under 370 timer på serveren

du er blevet taget op til flere gange for både dit sprog og Physgun abuse.

 

Jeg vil virkelig gerne høre nogen grunde til hvorfor vi skulle give dig en chance mere? 

 

Vh Hondo

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

fordi jeg ved godt at jeg ikke taler så pænt nogen gange og det er noget jeg selv skal lære og blev god til men jeg synds at en chance til kan gøre en del til jeg kan blev bedere til at være på servern og snak pænt og hvis jeg ved jeg ik kommer til at gøre sådan her igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Oliva jeg føler lidt din Unban request er alt for tynd samt du giver ikke rigtig nogen gode grunde til at vi skal give dig en chance mere 

Jeg kan jo ikke regne 100% med at det du siger er sandt og derfor ønsker jeg at du giver mig 3 grunde til at du skal havde en chance mere

 

Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

1 grund er ved at give mig en chance til kan i og mig selv se om jeg kan live op til de ragler som er. 

2 grund jeg er blev mere moden end jeg var den gang 

3 grund jeg hygger mig maget der inde med de andere som spiller med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.