Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Crispy Lars


Crispy Lars

Recommended Posts

Ingame navn: Mit IGN på stavox er "Crispy Lars".
 

SteamID: STEAM_0:0:176026116
 

IRL fornavn: Cilas
 

Alder: Jeg er 14 år gammel (15 til februar).

 

 

---------------------------------------------------------

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har tidligere været staff på et par servere og gaming communities. Jeg har været “Medejer” af et dansk gaming community ved navn “Cheapy Network”, med oppe omkring de 1000 medlemmer (dengang), den er dog desværre ikke stadig kørende pga. mangel på vedvarende spillere. Jeg synes selv jeg at jeg har fået en del erfaring på de servere. Vi havde servere på de følgende spil: 

 - Unturned

 - Minecraft

 - Rust

 - CS:GO

 _ (Vi prøvede på Gmod men det blev ikke til noget)

 

Derudover har jeg også været Head-Admin på en lille Gmod server.

 

---------------------------------------------------------

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes at jeg skal være en del af staff-teamet da jeg vil forsøge at have det sjovt med spillerne, men samtidig tage min rolle meget seriøst, og vælge cases fremfor Rp. Jeg er tit aktiv på serveren, dog ikke altid så meget på forum.

 

---------------------------------------------------------

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Altså det er jo svært at svare på, siden Stavox er så mangfoldigt i forhold til både spillerbase, og staff-hold. Men jeg tænker at jeg kan bidrage med følgende:

 

 - Jeg arbejder bedst under pres.

 - Jeg prioritere cases frem for alt andet gameplay.

 - Jeg er meget social. 

 - Fokusere udelukkende på at gøre serveren sjovere for alle.

 - Kan reglerne, dog forekommer det nok at man må slå reglerne op.

 - Har meget erfaring som højt rangeret staff.

 - Jeg har intet liv og kan derfor være meget online.

 

---------------------------------------------------------

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Eftersom at jeg har været staff på en lille Gmod server, har jeg en del kendskab til ULX. Jeg har også haft lil erfaring, dog ikke så meget. Jeg er derfor altid klar til at lære mere om ULX.

 

---------------------------------------------------------

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg synes selv at jeg er god til at både formulere mig skriftligt, men også mundtligt. Selvfølgeligt er der fordele og ulemper ved begge ting, men jeg vil sige at jeg nok er lige så god mundtligt som jeg er skriftligt. Jeg foretrækker dog at formulere lange beskeder skriftligt, hvor fx. samtaler prioriterer jeg klart foregår mundtligt. Jeg vil selv sige at jeg  

 

---------------------------------------------------------

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på hver dag, dog kan det selvfølgelig ske at jeg en gang imellem ikke kan. Derudover er der højst sandsynligt tidsintervaller på dagen hvor jeg ikke er online dette inkludere f.eks. når jeg skal spise og når jeg skal gå tur med min hund.

 

Her er de tider på ugen hvor jeg typisk kan være online:

Mandag: 16:00 - 22:00

Tirsdag:  16:00 - 22:00

Onsdag:  14:30 - 22:00

Torsdag:  16:00 - 22:00

Fredag:   16:00 - 03:00

Lørdag:   11:30 - 04:00

Søndag:  10:30 - 22:00

 

---------------------------------------------------------

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Der er ikke andet jeg lige umiddelbart kommer i tanke om som jeg tror at i vil vide.

 

Tak for at du har taget dig tid til at læse min ansøgning 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.