Hop til indhold
Stavox
  • 0

Regel 2.1


lightergas

Spørgsmål

Må man ifølge regel 2.1 godt arrestere folk for at snakke grimt til/om en? De fleste admins siger ja, men der er også nogen andre som der ikke er helt med på det. Så jeg gad godt lige at få det afgjort en gang for alle.

 

2.1: "Politiet har ret til at arrestere dig (eller give dig en "retfærdig" bøde) hvis du bevidst sviner dem til, provokerer eller på anden måde hindrer dem i at gøre deres arbejde."

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

2 timer siden, Mic skrev:

Må man godt, ellers tænker jeg ikke det ville skrives sådan. Dog syntes jeg det skal ændres da det er lidt latterligt.

 

28 minutter siden, Mads E. skrev:

Folk kan da bare snakke pænt til Politiet? Så er problemet løst, synes allerede man som betjent finder sig i alt for meget lort som man ikke kan straffe højt nok for. Så synes det er udmærket at man kan arrestere folk for at snakke grimt/provokere politiet bevidst.

 

Problemet opstår, fordi folk har forskellige holdninger til hvor den grænse går. 

Er vitterlig blevet arresteret for at kritisere en politibetjents arbejde - hvilket er latterligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Middi skrev:

 

 

Problemet opstår, fordi folk har forskellige holdninger til hvor den grænse går. 

Er vitterlig blevet arresteret for at kritisere en politibetjents arbejde - hvilket er latterligt

Ja, der synes jeg også det er for meget. Men der må findes nogen alternativer og måske specificere reglen mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Middi skrev:

 

 

Problemet opstår, fordi folk har forskellige holdninger til hvor den grænse går. 

Er vitterlig blevet arresteret for at kritisere en politibetjents arbejde - hvilket er latterligt

Du skal 100% ikke arresteres bare fordi du kommentere på hans arbejde (kommer self. an på hvordan du gør/hvad du siger),

Ja, så er spørgsmålet hvornår du sviner nogle til, tænker bare du skal lade være med at tale grimt til dem overhovedt, altså kalde dem en idiot eller lignende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.