Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regel ændring


Matti 🐐

Recommended Posts

Nu hvor at den daværende nos abuse regel er blevet fjernet, så er det virkelig blevet kaos at køre rundt.

Man ser gentagende gange biler inde i spawn området og oppe på staff taget. ift til staff taget er staff-teamet gode til at holde folk væk derfra. 

Kunne det evt. være en mulighed at tilføje en regel som forbød dette?

EDIT: Det er også vildt op, at kunne nosse sig op på pd taget, når man laver pdraid - så jeg synes også, at dette aspekt burde tilføjes til reglen.

download.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, man kunne jo også bare lave den usynlige mur højere, så man overhovedet ikke kan få en bil i spawn. Det samme med staff taget, bare sætte en usynlig mur omkring det.
Er dog ikke sikker på om det kræver at få et helt nyt map, eller om de bare kan ændre i mappet. :mystery:

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Igen idag er det sket at nogle har PDRaidet, ved at NoS "Abuse" op på taget af PD og derfra kan skyde alle i 5km omkræs.

Så jeg syntes virkelig at dette forslag bør blive godkendt!.

  Vis skjult indhold

Og matti er vist selv med til at PDRaid på denne måde med NOS?. 😑

 

Korrekt, jeg misbruger dette ligeså meget som alle andre gør.
Hvis noget var lovligt i virkelig, som du kunne gavne af ville du jo også udnytte det?


For lige at understrege noget, så skyder vi alle politibetjente, som er til fare og/eller tæt på pd. Vi skyder ikke alle i 5km omkreds.
Jeg har ligeså lavet dette forslag, da jeg ved, at dette er et kæmpe advantage at være op på taget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.