Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Sekondløjtnant Sand


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Tak for at du tog dig tid til at læse min ansøgning.

Spiller-navn: Sekondløjtnant Sand / Sand.

SteamID: STEAM_0:1:37672384
IRL fornavn: Marc.
Alder: 17 år.

---------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Som nogle af de mange spillere herinde måske ved, så har jeg tidligere været staff herinde.

Det var en meget spændene og lærerig oplevelse, og jeg mødte en masse søde, og også nogle gange lidt "udfordrerne" spillere som man selvfølelig også lærte at håndtere, hvilket faktisk var en meget god træning for at styrke ens tilbageholdenhed og professionelle respekt overfor alle spillere, "det vil sige f.eks ikke at svare igen, selvom nogle måske råbte ad en, talte meget grimt, gav dødstrusler osv mod en selv".

Desværre endte det lidt øv, og jeg håber derfor at jeg måske kunne få en chance igen for at bevise mit værd og gode arbejde igen.

Hvis man vil læse lidt til i detaljer hvad der skete i den periode jeg var tidligere staff, er min tilligere staff-ansøgning linket ---her---, hvor jeg har uddybet det lidt mere.

-

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

Jeg har et godt kendskab til reglerne, spillerne, staffs og hvordan forskellige case bliver håndteret og andet.

Stort set de fleste spillere inden på serveren kender jeg næsten i en og en støre grad, og folk hilser altid dejligt på en, f.eks igår hvor jeg joinet, så kom der lige en forbi og sagde "ej hej, det jo Sand, hvordan går det så?", og så bliver man bare glad af det.

En af de dejlige ting jeg syntes er dejligt ved stavox, er f.eks det at man kan finde nye venner, og folk at snakke og spille med, ved at være lidt over det hele inden på serverne, f.eks nogle af de mange gange jeg måske har spillet Politi og RPet med dem inden på serveren, så derefter går man måske ud og fortsætter snakken på discord, og derfra begynder man så at snakke mere privat sammen, og begynder at spille ting sammen og snak om en masse sjove oplevelser man har haft inden her på Stavox.

Det er en af de dejlige ting ved at være spiller her, og det også bare en endnu bedre ting, hvis man så har muligheden også for at hjælpe dem når de har et problem inden på serveren, altså hvis de kommer til at side fast, kan man lige tage deres stuckcase, hvis de og oftest også en selv oplever nogle regelbrud, kan man få det ordnet med det samme, så det ikke går ud over folks RP.

Jeg vil nok mene at jeg har mange af de gode kvalifikationer altid er godt at have som staff, jeg har måske ikke så super meget ekstra at byde på end alle de mange andre fine ansøgere, men jeg vil mene at jeg besidder nogle gode og grundlæggene eneskaber som en staff har brug for, og selvfølgelig så er jeg jo en som kan give en ekstra hånd med at udføre de daglige staff-opgaver, hvis jeg skulle blive valgt, hvilket jo altid er godt jo flere man er om at klarer det arbejde der nu kommer.

-

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Hvis jeg dog bør pointere nogle gode ting jeg kan bidrage med, så er det vil nok følgende.

  • Jeg er ret aktiv, både Her, discord og på serveren, så det er jo altid en meget god ting.
  • Er altid hjælpsom, og meget god til at lytte til folk, så jeg forstår meget grundigt hvad deres problem er, og dermed forstå hvor alvorligt de har brug for hjælp.
  • Folk behandler jeg altid med respekt, om har en gensidig respekt eller ej, det er en vigtig ting at kunne holde hoved koldt overfor, som jeg også skrev længere oppe at jeg har tidligere erfaring med.
  • Jeg har meget tæt på 2000 timer i Gerrys mod, og 1500 af dem på Stavox, derfor kender jeg også til mange gode ting at vide, og det er jo altid en hjælp, hvis man hurtigt kan tage en persons case omkring et spørgsmål, og så svare dem på det, så de også får den vide der kan hjælpe dem.
  • For mig, omkring det emne med venner og gangs, der er jeg, og vil altid være fair, og neutral overfor alle involveret parter, om jeg kender dem eller ej, om jeg er venner med dem eller ej, og jeg er så ikke med i et gang lige nu, så det kommer ikke til at påvirke noget. 😄
  • Jeg vil betragte staff-rollen med ære og professionalitet, og altid huske at det er meget vigtigt, at de redskaber og fordele det inkludere, kun skal bruges i forbindelse med at løse opgaver, og ikke til fri lyst.

-

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Da jeg har tidligere erfaring som moderator her på stavox, har jeg lært ULX godt at kende.

Jeg forstår meget godt hvordan man både bruger menuer, chatcommands, og de smarte staff-tools som udviklerne har været så venlige at udvikle til at assistere en staff i sit arbejde, såsom Logs-systemet, Casemenuen, scener, Spectate-redskabet osv.

-

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?:

Jeg føler at jeg er god til at kommunikere både med andre spillere, såvel som staffs.

Både skriftligt og sprogligt er jeg god til at formulere mig i, og jeg føler mig selvsikker og forstået når jeg både snakker med folk, og når jeg skriver med dem, PMs, Chatbeskeder osv.

Jeg er også god til både at skrive med folk sofistikeret, og på mere simpelt sprog hvis nogle skulle have det lidt svært med at forstå sværere ord osv.

-

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

Jeg er for det meste tilgængelig på nedenstående tidspunkter,

Mandag / Torsdag / Fredag = 18-00/02

Tirsdag = 19-02

Onsdag / Lørdag / Søndag = 14-02.

-

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg føler ikke der er så meget andet at skrive om mig selv, end det jeg har skrevet nu.

Dog hvis man vil læse lidt flere detaljer på nogle områder, kan jeg anbefale også at læse min tidligere ansøgning som beskriver lidt mere om mig, ting der er sket tidligere, og lidt andet. Ansøgning

"Ved dog godt det måske er lidt meget at læse 2 ansøgninger" 🤔

-

Mange tak for at du ville bruge lidt af din tid på at læse denne ansøgning,

og håber der var noget du kunne lide ved den.

 

Hilsen

Sand.

image.png.d4a93d2d4616d36b0031c52504a2aaed.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sand!

 

Så får du da lige en lille besked herfra!
Sand, jeg har altid set dig som en meget imødekommende person, jeg kan huske da jeg havde dig med i mit TV2 program, du var på med det samme, jeg synes du er en af de mest venlige, sjove og mest flinke menneske jeg har mødt hidtil på serveren!

 

Jeg kan se du ikke rigtig er den der påtager sig så mange straffe og egentlig overholder reglerne nogenlunde.

Jeg kune godt se dig som staff på serveren igen og håber virkelig alt det bedste for dig!

 

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jakob Johnson Mange tak din besked, jeg kan godt huske da vi lavet TV2 indslaget, det var sgu meget sjovt. 😄
-

@Joergen Tak for din besked, jeg vil dog sige at jeg spiller en okay del, "måske kunne det lige være den sidste uge her, hvor jeg har været lidt småsyg, så har ikke lige spillet så meget der", men jeg har så senest som igår været inde og spille lidt på rock, men fair nok hvis vi ikke lige møder hinanden hver dag ingame. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Sand

Jeg har valgt at give dig et +rep

Du er en skide flink fyr der snakker godt med mange.

Du er altid helt nede på jorden, har sgu aldrig hørt dig hæve stemmen.

En klasse ansøgning med masser af fylde i og det viser at du gerne vil det her.

Held og lykke:)

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep fra mig af
- som vice kan du ikke finde ud af at håndtere straff vis nogen af dine tætter gør noget de ikke må og har jeg på klip
- du laver lidt for mange sær regler til dem du snakker godt med.
- du tager dine venners parti hver gang.
- men tilgengæld snakker du altid pænt og ordenlig til folk 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

Sand, jeg har altid syntes godt om dig, og jeg har +reppet dig på hver ansøgning du har lavet. Jeg syntes virkeligt du fortjener det her, du har styr på reglerne, er en gammel spiller, og har generelt bare godt styr på sit shit.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, biolzi2400 skrev:

-rep fra mig af
- som vice kan du ikke finde ud af at håndtere straff vis nogen af dine tætter gør noget de ikke må og har jeg på klip
- du laver lidt for mange sær regler til dem du snakker godt med.
- du tager dine venners parti hver gang.
- men tilgengæld snakker du altid pænt og ordenlig til folk 

Øhh, hvad?

For det første er jeg ikke engang whitelisted til Vicepolitiet, så forstår ikke hvordan jeg kan have gjort disse ting, hvis jeg ikke engang kan spille som det job?.

Måske er du kommet til at forveksle mig med en anden?.

Og hvis du så mener mig, så mener jeg altså virkelig ikke at jeg nogensinde tager mine "venners parti"?.

1 time siden, FrozenT1ger skrev:

Jeg vil dsv give dig en -rep. Jeg så her for noget tid siden, at du bare arrester, generalt failrper som politibetjent, og derfor syntes jeg ikke du egner dig som staff. GL med ansøgningen 🙂

//FrozenTiger

Hej, tak for at du vil give noget feedback tilkende, jeg er ked af hvis du har fået oplevelsen af at jeg ikke udfører mit arbejde som politibetjent så godt, det kan være du har været i en situation hvor du måske har følt at jeg evt har sat dig i fængsel, eller andet*, og du ikke følte at der var en god grund til det.

Jeg vil dog sige til mit forsvar, at jeg føler og mener generelt også at jeg altid opfører mig ordenligt som betjent, og jeg husker altid at have et begrundet grundlag før jeg giver en borger en bøde, eller arrester dem.

Det kan godt være jeg måske har gjort mit arbejde for godt som betjent, og du så føler at det virker som FailRP,/RDA, men det er meget sjældent at ud af de cirka 30 gange om dagen at folk kalder RDA, at en administrator har fundet grundlag for at det var forkert arrestation, og så siger jeg selvfølelig også undskyld til den pågældende person.

 

Men tak for feedback, skal se om jeg kan forbedre det, eller måske blive bedre til at informere folk inde de lige bliver arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Hey Sand. Jeg må indrømme at din ansøgning er den bedste af dem jeg har læst 🙂 

Så syntes du har fortjent en chance til derfor få du et +Rep

 

- Har styr på reglerne

 

- Flink person

 

- Virker seriøs

 

- Aktiv

 

- Fortjener en chance til

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sand, vi har haft vores uenigheder gennem tiden men tror da vi er ovre det. Jeg har ikke set dig så utrolig meget tilgengæld. Du snakker pænt til alt og alle og har altid hovedet koldt. Husker ikke perioden fra dengang du var staff, så det kan jeg ikke udtale mig om.

 

Men alt i alt, et +rep fra mig. Held og lykke mester:)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Øhh, hvad?

For det første er jeg ikke engang whitelisted til Vicepolitiet, så forstår ikke hvordan jeg kan have gjort disse ting, hvis jeg ikke engang kan spille som det job?.

Måske er du kommet til at forveksle mig med en anden?.

Og hvis du så mener mig, så mener jeg altså virkelig ikke at jeg nogensinde tager mine "venners parti"?.

Hej, tak for at du vil give noget feedback tilkende, jeg er ked af hvis du har fået oplevelsen af at jeg ikke udfører mit arbejde som politibetjent så godt, det kan være du har været i en situation hvor du måske har følt at jeg evt har sat dig i fængsel, eller andet*, og du ikke følte at der var en god grund til det.

Jeg vil dog sige til mit forsvar, at jeg føler og mener generelt også at jeg altid opfører mig ordenligt som betjent, og jeg husker altid at have et begrundet grundlag før jeg giver en borger en bøde, eller arrester dem.

Det kan godt være jeg måske har gjort mit arbejde for godt som betjent, og du så føler at det virker som FailRP,/RDA, men det er meget sjældent at ud af de cirka 30 gange om dagen at folk kalder RDA, at en administrator har fundet grundlag for at det var forkert arrestation, og så siger jeg selvfølelig også undskyld til den pågældende person.

 

Men tak for feedback, skal se om jeg kan forbedre det, eller måske blive bedre til at informere folk inde de lige bliver arresteret.

kan godt være du kun var indsatsleder så. men mener du tit giver lidt længer snor til dine tættere inde på stavox. især når du er indsatsleder. kan også være det bare har været uheldige episoder jeg kun har set. men håber da vis du bliver staff at det noget der ikke sker 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, biolzi2400 skrev:

kan godt være du kun var indsatsleder så. men mener du tit giver lidt længer snor til dine tættere inde på stavox. især når du er indsatsleder. kan også være det bare har været uheldige episoder jeg kun har set. men håber da vis du bliver staff at det noget der ikke sker 🙂

Jeg vil og har tidligere taget mit staff arbejde meget seriøst, så vil selvfølelig på det kraftiste sikre mig at jeg altid er neutral i cases, og ikke giver nogle fordel, også selvom jeg måske snakker godt med dem, og måske helst ikke har lyst til at give dem straf.

Men det kan godt være at nogle gange hvis jeg har været indsatsleder, har det med ikke lige at demote nogle, måske været fordi at jeg har ment at de var kompetente nok til at forblive betjent, og at de pågældende episoder de har lavet ikke har været alt for voldsomt grundlag til en fyring.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kim larsen Altså, jeg føler lidt af din bedømmelse mest af alt bare er skrevet som hævn/sur besked, fordi at du er sur på mig ingame lige nu.

Jeg mener ikke at jeg er særlig inaktiv, da jeg endda spiller lige nu, mens du selv er inde på serveren?.

 

Da jeg ikke rigtig er blevet straffet for regelbrud indenfor den seneste tid, forstår jeg ikke helt hvordan du kan mene at jeg bryder regler konstant?, for hvis jeg gjorde det, ville en administrator nok havde givet mange flere straffe indenfor kort tid, end der er sket.

 

Troll mener jeg ikke enlig ikke rigtig passer, da det nok sandsynligvis er fordi at du bare er sur på mig lige nu, da du skriver denne kommentar, fordi at du sikkert føler at jeg ikke udfører mit politiarbejde ordenligt.

Men du har jo din holdning, og det er også meget fint, den må du selvfølgelig gerne have, men jeg føler bare nogle af punkterne mest bare er skrevet i vrede?.

 

Men du må hav en fortsat god nat.

Spoiler

Ps, det er ikke særlig pænt at skrive sådan nogle ting her til folk, fordi man er sur over at blive arresteret. BCNHjJa.jpeg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.