Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Za1ck


xXWolfXx

Recommended Posts

Ingame navn:  Za1ck


SteamID:  STEAM_0:0:223578596


IRL fornavn:  Oliver


Alder:  17
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har være Head-Admin på Zpyress. og andre server som Titan Network der var en CloneWarsRP som Moderator. og event Master. 
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Fordi Jeg er meget glad for af hjælpe andre og er en hjælpsom person, Jeg har spille på stavox i 1 år nu. og har se meget op til af blive staff på serveren. da det er en stor job brug sig tid på og det vil jeg rigtig gerne brug min tid på serveren og lave min bedste for af gøre spiller glad for af være på serveren. da det er noget jeg vil være meget op i af lære kende de ny staff og spiller. Jeg er god til af lære fra mig og andre ting. og vil hjælpe så meget jeg kan som staff. Jeg kender også meget til ulx. og commands er på serveren som !visdeath og logs da det var også på zpyress. så er kendskab med commands. og kan godt lære andre commands til de ny staff og andre ting. folk kan altid kom og spørgsmål mig som ting. 
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  En ny person til staff team er meget glad være sammen med og er altid klar til ny case. og vil rigtig gerne snak samme med ny folk

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Ja. jeg har selv lave lidt med ulx scripts. som returnweps og jobban og gotocar. og meget andre ting. men kender meget til de commands i har til serveren, så er meget kendskab til det. og kan lære frra mig hvis i har brug for en har tid til det. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeg prøver altid min bedste på af skrive, da jeg er lidt ordblind. så bruger meget min mic. og gøre min bedste for af folk kan for forstå han jeg skriver og siger til dem. men er blive meget bedre til det. men hvis i ikke kan forstå hvad jeg siger skal jeg nok skrive der til jer

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  

her er min skole tider:

8:00 til 15:00 (Mandag til onsdag) 
8:00 til 14:00 (torsdag)
8:00 til 11:30 (fredag) 
 

Og helt Weekenden kan jeg være på kl 8:00 til 03:30 så jeg har altid tid til af være meget på hvis er brug for det

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er lidt ordblind som skrive. men jeg vil gøre min bedste for af i kan li ansøg. og kan forstå hvad jeg skriver og Meget gang tak for de vil se min ansøgning. håber de kan li den 🙂

- Za1ck

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.