Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MarcusDK


MarcusDK

Recommended Posts

Ingame navn: MarcusDK
SteamID: STEAM_0:0:213092752
IRL fornavn: Marcus
Alder: 14½

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Har været staff på en gammel gmod server hvor jeg var senior admin på hvor de var meget glade for mig men så bliv det til en troll server så gik jeg 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: godt humør men kan godt blive sur på folk der ikke tager det sariøst. Men for det meste er jeg godt humør kan tåle at blive drillet og kan godt holde til mange timer forand skærmen i like 16 til 17 timer på en dag

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: arktiv så meget jeg kan når jeg kommer fra skole leaver kun når jeg skal noget i 2-3 time men ellers er jeg på helle tiden som man kan se på de timer jeg har på stavox. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: kan nogen comands som !bring !xban !removeprop !give navn politi osv. Men ja 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja meget ofte har næsten ikke pause med at snakke kun når jeg er afk. Snakker meget på radio som politi når der er brug for det men når folk råber er jeg ikke på radio men jeg er ellers meget god til at snakke 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kan alle dage fra 15:00 til 21:30 og i weekend kan jeg fra 12:30 til 1:00 hos min far og hos min mor skal jeg slukke kl 22:30 men ellers meget sent op hos min far 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: har over 1000 timer på stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep... Har ikke lagt mærke til dig på serveren, så den del kan jeg ikke kommentere på.. Dog kan jeg se at du ikke har læst skabelonen ordenligt igennem inden du ansøger. 

10 timer siden, MarcusDK skrev:

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja meget ofte har næsten ikke pause med at snakke kun når jeg er afk. Snakker meget på radio som politi når der er brug for det men når folk råber er jeg ikke på radio men jeg er ellers meget god til at snakke

 

Der bliver spurgt om du er god til at formulere dig skrifteligt, såvel som mundtligt. Dertil svarer du i stedet at du snakker konstant og hele tiden...

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.