Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Boobie


Boobie

Recommended Posts

Ingame navn: Boobie
SteamID: STEAM_0:1:67521921

IRL fornavn: Andreas
Alder: 21

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

- Jeg har ca. 4200 timer i Garry's Mod, hvorpå ca. 3000 af dem er som staff.
- Jeg har været Administrator på serveren "Sky-Zero".
- Jeg har også været HeadAdmin på "ArtexServers", også kendt som "SanctumServers".
- Derudover har jeg været lidt Administrator på et par forskellige amerikanske servere, som jeg dog ikke kan huske navnene på.
- Det administrative job som stod mest ud frem for alle de andre, er at jeg var Co-Owner på en amerikansk server ved navn "Play Free RP | Code3Gaming". Her stod jeg for at holde styr på vore mange (ca. 90) staff-medlemmer, og så at tage mig af de klager som der skulle komme over serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil selv sige at jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere, da jeg har den mængde erfaring som jeg har. Når man har spillet som staff-medlem i ca. 3000 timer, får man vel lidt erfaring.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg vil selv sige at Stavox kunne have godt af et modent staff  medlem i den lavere ende. Så jeg vil vel kunne bidrage med min alder, og at jeg er ret god til at få en "varm" situation til at køle gevaldigt ned på kort tid.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har som sagt været på en del andre staff hold igennem tiden, hvor jeg har været alt fra helt normal Trail Moderator til Co-Owner, så jeg har fået bekendskab rigtig mange ULX kommandoer. Her snakker vi alt fra en simpel [!goto "PlayerName"] til adduser, ipban og diverse "sjove" kommandoer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Det synes jeg bestemt, ja. Jeg bruger ofte min mic, det hænder dog at jeg ikke lige får mit headset på med det samme.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har et fuldtidsarbejde som hedder 07:00-15:00 mandag-torsadag og 07:00-14:30 fredag, så jeg ville kunne komme på fra 16:00 til 21:30 i alle hverdage, og meget tidligt om morgenen til, ja.. når jeg er træt i weekenderne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg er en håndværker som har et par opgaver uden for de normale arbejdstider *blink blink*. Dette betyder dog at jeg ikke altid kan komme på, da der enten kan komme overarbejde eller "ekstra arbejde".

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.