Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Sjuda


Sjuda

Recommended Posts

Ingame navn: Sjuda

 

SteamID: STEAM_0:0:246933001
 

IRL fornavn: Sebastian 

 

Alder: 13 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har ingen tidligere erfaring, men tænker samtidigt at en gang skal være den første.   

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er dedikeret til spillet. Jeg har begået fejl og har været banned, men jeg har også lært af mine fejl Jeg kan sætte mig ind i spillernes adfærd og ved hvordan man kan være en vellidt staff og har forståelse overfor hvorfor man bliver så opslugt, at reglerne glemmes, men absolut også at reglerne skal følges - men det kan siges som en hjælp til spillerne og således på en måde der skaber respekt og accept. Jeg har en høj retfærdighedssans, og har det faktisk bedst med at der er overordnede regler, der skal følges og at spillere i det mindste gør et godt forsøg på at følge dem. Jeg får en vild god følelse, når jeg får mulighed for at hjælpe andre - hellere bruge tid på at hjælpe andre end at have succes alene. Jeg bruger meget af min fritid både i hverdagen og weekend på g-mod  og har mere end 1600 timer på stavox serveren. Jeg kender til reglerne og vil selvfølgelig gennemlæse dem alle grundigt igen, hvis jeg bliver valgt som staff. Jeg tager ansvar, når jeg får et ansvar.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  

Jeg kan hjælpe med at tage de lange cases i stedet for kun at tage CDM-cases og stock-cases. Jeg kan derudover bidrage med at være en del af staff-teamet. I har et stærkt staff - gode rollemodeller - jeg vil gøre alt for at være på samme gode niveau, sprede humør og åbenhed for læring - ingen spørgsmål er dumme og jeg besvarer i øjenhøjde.

I og med at jeg er rigtig mange timer på serveren har jeg mulighed for at bidrage med mange timer - er fleksibelt og stiller gerne alle mine fritidstimer til rådighed som staff  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab ved at have set mange livet som admin. Jeg har ikke erfaring med ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er rigtig god til at formulere mig mundtligt og ganske udemærket skriftligt. Jeg bruger ofte min mic, og taler tydeligt og forståeligt gennem den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Alle hverdage fra kl. 16-21 og weekender døgnet rundt bortset fra søndag der lukker jeg ned kl. 21.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en humørbombe der er fuld af fis og sjov, men det er vigtigt for mig at sige at jeg virkelig tager ansvar og går meget op i at efterleve mit ansvar, når jeg får et. Jeg håber I vil give mig chancen - skuffer ikke og vil gøre alt for at I er tilfredse, spillerne er tilfredse og jeg selv er tilfreds med min indsats.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.