Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Egon


sigurd mintpastil

Recommended Posts

Ingame navn: Egon
SteamID: STEAM_0:1:419453413
IRL fornavn: Sigurd
Alder: 14 (snart 15) år gammel.
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg ved ikke hvor mange, som egentlig har lagt mærke til, at jeg ikke har været meget online. Det skylde, at jeg har haft en meget lang pause fra Garry's Mod, da jeg synes, at jeg skulle prøve noget andet og lære noget mere. I min pause har jeg spillet en masse spil men nok mest FiveM. Her var det så, at jeg fik min første rolle som staff. Det gik meget godt, og jeg blev staff på adskillige servere. Jeg vil dog kun nævne de servere, som har været mest betydende for min læring og selvfølgelig kvaliteten af serverene.

 The Copen City
Det er ikke nogen hemmelighed, at denne server er ved at dø ud nu. Da jeg var staff der inde, var serveren en af de mere populære servere. Her lærte jeg virkelig at håndtere cases og handle ud fra folks klager og spørgsmål. Jeg var dog kun supporter, men jeg tog mig alligevel af mange forskellige sager.

RedzNetwork
RedzNetwork er lukket nu, men da den var oppe, vil jeg klart mene, at RP'en var bedst her. Her udvidede jeg selvfølgelig også min viden og evner til at løse problemer mere effektivt. Serveren var middel med spillere (ca. 40 spillere om dagen).
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Der er mange andre gode ansøgere, men jeg vil selv mene, at jeg stadig har en lille  chance, og den vil jeg selvfølgelig ikke spilde. Som sagt har jeg en masse erfaring, noget af det er beskrevet længere oppe. Af alt den erfaring har jeg lært at håndtere cases meget effektivt og tilfredsstillende. Jeg er med i et gang, dog er der ikke så mange aktive medlemmer, det vil også være med til at sikre, at jeg ikke vil holde mig objektiv og handle neutralt. Desuden elsker jeg at hjælpe andre, det er også grunden til, at jeg har været staff så mange steder, og derfor vil jeg altid være motiveret til at tage mig af mit arbejde ordenligt. Jeg har spillet her inde længe (Stavox 900 timer +) (Garrys' Mod 1000 timer +), eller det synes jeg i hvert fald selv. Jeg kender derfor til de fleste spillere og har en god forståelse for, hvordan det hele fungerer på serveren, forum og Discord. 
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Meget er her i forvejen, dog synes jeg, at der har manglet nogle aktive staff. Det er nemt at sige nu, men jeg mener det, når jeg siger, at jeg vil holde mig aktiv og være seriøs i cases. Jeg synes selv, at jeg er meget venlig og imødekommende. Det betyder også, at jeg ikke har nogle dårlige fordomme eller generaliseringer for folk. Selvom at jeg kun er 14 år gammel, vil jeg mene, at jeg er moden og kompetent nok til at påtage mig dette ansvar.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Det korte svar er: ja, det har jeg. Jeg har ikke været staff på nogle Garry's Mod servere, men jeg har leget meget rundt med det i sandbox. Så ligesom mange andre kan jeg også de basale kommander og har en forståelse for, hvordan ULX menuen virker ordenligt. Jeg kender selvfølgelig ikke til det hele, men jeg ser frem til at lære og udforske nye ting.
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg elsker at snakke og skrive i det hele talt kommunikere med andre mennesker. Jeg synes derfor, at jeg formulerer mig udmærket mundtligt og ligesådan skriftligt. Derudover har jeg som alle andre en generel viden for fremmede sprog via folkeskolen. Jeg tager hensyn til, hvem jeg snakker med og tilpasser mit ordvalg og sætningslængde efter det. 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i en normal folkeskole, så jeg har fri efter 14.40 hver dag. Om fredagen og lørdagen kan jeg være længere oppe (til næste dag). Jeg går ikke til nogle fritidsaktiviteter eller har et arbejde, så der er intet, der forstyrrer mig på den front. Dog ses jeg med mine venner et par gange om ugen. Om søndagen kan jeg være på hele dagen indtil ca. 00.00 tiden. Det nogenlunde samme gælder for mandag - fredagen, her jeg kan være på for 15.00 til 00.00 tiden. 
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke udover at jeg er glad for, at du læste min ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.