Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Herman Jensen


Herman Jensen

Recommended Posts

Ingame navn:

Herman Jensen

SteamID:

STEAM_0:1:505374957

 

IRL fornavn:

Magnus

 

Alder:

Jeg er 15  (31/07/05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Yes, jeg har været en del af et par community’s. (RPG-Gaming - Fast.GG - Mixd.IT)  

Jeg har også haft min egen Csgo server, i samarbejde med (RPG-Gaming)

 

(Mixd.IT)

Hos ‘’Mixd.IT’’ var jeg med til at give inspiration, Fx. Hvad der kunne laves ved serverne, lidt med kodning af html og css, også bare generelt hvad alle andre Admins laver.

Der hvor jeg gjorde forskellen var helt klart min aktivitet, og min væremåde overfor andre spiller.

 

(Fast.GG)

Hos ‘’Fast.GG’’ var jeg Admin.

Jeg var meget tit aktiv, jeg tog det selvfølgelig seriøst men kunne også godt have det sjovt til en vis grad.

Folk kunne meget godt lig min handle måde bare det at jeg antager folk på samme niveau som mig, jeg er jo stadig en helt normalt member som dem.

Hos Fast.GG var jeg tit online, hjælpsom, og hyggede mig. 

 

 

(RPG-Gaming)

Jeg startede med at være hos RPG-Gaming som en Admin, i den tid har jeg lært meget, om mange forskellige mennesker og deres handlemåder, det er dog en engelsk server med 10k members!

Hos ‘’RPG-Gaming’’ tog jeg folk i support jeg hjalp dem både med andre spillere men også med serverproblemer.

 

(Min server)

Min server var oppe i omkring 3 måneder.

I de 3 måneder var jeg ansvarlig for at få ansat nogle staff’s, Og Betalingen;). Jeg tog tingene meget seriøst og fik skabt et community som var mega godt, jeg lukkede serveren igen da lysten ik var der mere.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg vil gerne være en del af staff teamet fordi.

  •  Jeg er en ok moden / kompetent ung mand.

  • Jeg vil være meget Neutral i cases. 

  • Løse cases bedst muligt, så alle kan ha en fortsat god dag.

  • Jeg har erfaring, fra mange andre community’s.

  • Da jeg har snakket med mange staff’s og har 600 timer på serveren ved jeg lidt om folk.

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

  • Jeg er lærenem.

  • Jeg har et meget godt ordforråd.

  • Jeg er meget god til at snakke med folk og løse problemer .

  • Meget aktiv.

  • Jeg kan holde hoved koldt under svære situationer.

  • Jeg har en kompetence inden for stavox.

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kender til de mest basale commands, fordi jeg har spillet sandbox med nogle venner, hvor vi så havde slået ULX til.

Men er selvfølgelig klar på at lære flere ting! 

Jeg er meget lærenem så det vil ikke være det store problem!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg syntes selv at jeg kan formulere mig både mundtligt og skriftligt, Og da jeg har et godt ordforråd, er det jo bare et plus.

Jeg bruger ofte min mikrofon, nødvendigt.

Jeg er altid klar på at tage imod ban request og unban requests, Hvis jeg nu bliver staff.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Da jeg stadig går i 9 kan jeg i hverdagen kun komme på fra middag/eftermiddag til aften. 

Jeg har dog også arbejde, men arbejder kun 1-2 gange om ugen.

  • Mandag - 15.00 - 22.00

  • Tirsdag - 16.00 - 22.00

  • Onsdag - 14.30 - 22.00

  • Torsdag - 15.00 - 22.00

  • Fredag - 14.00 - Ud på natten

  • Lørdag - 12.00 - Ud på natten

  • Søndag - 12.00 - 22.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er selvfølgelig selv klar over jeg har et permban, Jeg havde fået lidt at drikker var sammen med de forkerte mennesker og jeg lover det aldrig sker igen.

Først og fremmest held og lykke til andre ansøger.

// Herman Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå Herman,

du er en fyr med massere af energi, nogle gange også lidt for meget energi. Men når du ikke har for meget energi i dig, er du faktisk en rigtig god spiller, du kender til serverens regler og tager det generelt meget seriøst.
Jeg ved at du vil tage dit arbejde seriøst hvis du kom ind på holdet, ingen tvivl. 
Ud over at du godt kan have lidt for meget energi er der ikke så meget at se ned på, så jeg vil give dig et neutralt +rep.

 

Held og lykke!

 


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kunne måske godt selv se denne komme.

 

Det bliver uden tvivl et -REP herfra

 

Vi to havde en case om noget RDA fornyligt. Du havde ret i din sag og fik dine ting tilbage. Under casen er du uening med betjenten som arresterede dig om en lille detalje der i sidste ende ikke betød noget, da i var enige om noget andet, som var nok til at afgøre det. Du beskylder ham for at lyve, hvilket jeg beder dig bevis om.

 

{Du spammer et link ud i chatten til mig en masse gange, som vi havde brugt til at afgøre resten af RDA casen. Jeg fortæller dig at dit klip ikke er langt nok. Vi ender ud i en situation hvor du kalder mig noget i stilen af "helt ude og skide".}

 

Der efter bliver det markeret med {} gentaget flere gange.

 

I sidste ende siger du noget med at få det "ordnet med en overordnet staff". Jeg siger til dig at du ikke skal hentyde til staff klage. Beetle teleporterer øjeblikkeligt over til os og siger at du ikke skal true [mig] med en staff klage. Du gennemgår senariet med Beetle hvor han giver mig ret. Til sidst siger du til mig: "Jeg synes stadig det er dårligt staff arbejde", hvorefter du hopper ned fra taget vi stod på.

 

 

Jeg ved ikke lige særligt meget om din viden indenfor regelsættet, men efter den opførsel du havde i vores case, kan jeg ikke forestille mig dig som staff.

 

mvh Philipwn

 

Edit: Dog vil jeg sige at du var god til at teste min evne indefor at holde hovedet koldt - ligesom @DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Philipwn skrev:

Jeg kunne måske godt selv se denne komme.

 

Det bliver uden tvivl et -REP herfra

 

Vi to havde en case om noget RDA fornyligt. Du havde ret i din sag og fik dine ting tilbage. Under casen er du uening med betjenten som arresterede dig om en lille detalje der i sidste ende ikke betød noget, da i var enige om noget andet, som var nok til at afgøre det. Du beskylder ham for at lyve, hvilket jeg beder dig bevis om.

 

{Du spammer et link ud i chatten til mig en masse gange, som vi havde brugt til at afgøre resten af RDA casen. Jeg fortæller dig at dit klip ikke er langt nok. Vi ender ud i en situation hvor du kalder mig dum og noget i stilen af "helt ude og skide".}

 

Der efter bliver det markeret med {} gentaget flere gange.

 

I sidste ende siger du noget med at få det "ordnet med en overordnet staff". Jeg siger til dig at du ikke skal hentyde til staff klage. Beetle teleporterer øjeblikkeligt over til os og siger at du ikke skal true [mig] med en staff klage. Du gennemgår senariet med Beetle hvor han giver mig ret. Til sidst siger du til mig: "Jeg synes stadig det er dårligt staff arbejde", hvorefter du hopper ned fra taget vi stod på.

 

 

Jeg ved ikke lige særligt meget om din viden indenfor regelsættet, men efter den opførsel du havde i vores case, kan jeg ikke forestille mig dig som staff.

 

mvh Philipwn

 

Edit: Dog vil jeg sige at du var god til at teste min evne indefor at holde hovedet koldt - ligesom @DEAGLEMEISTER

Hej Philipwn, Jeg vil gerne sige jeg har aldrig sagt at du var, jeg sagde det var men tak fordi du gider at skrive makker sætter jeg pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Herman.

Jeg har simpelthen valgt at give dig et neutralt rep

Grunden til det er at du er flink at snakke med og er til en vis grad moden.

hoved grunden til at du får et neutralt rep er at du simpelthen hen har et meget kort temperament. Som jeg også har oplevet som vice er at du ikke er meget for kritik og prøver som vist muligt meget at være den uskyldige i nogen situationer hvor du godt ved du har lavet en fejl. 
Ved ikke helt om du kunne klare en presset situation med mange mennesker der råber af dig, og stadig kunne snakke pænt og roligt til dem.

Men alt i alt ønsker jeg dig held og lykke😊

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Heyo Herman!

Vi har faktisk været ret gode venner på et tidpsunkt, men så skete der lidt beef, som jeg ikke rigtig har lyst til at komme ind på her.
Da jeg kom tilbage havde du en meget dårlig attitude, og skrev meget i chatten omkring, at jeg bare skulle bannes igen. Som staff skal man forholde sig objektivt, kunne være sympatisk, og give andre personer chancer til at bevise dem igen.
Du kørte også videre på en joke, som du godt vidste, at folk havde fået ban for førhen, som selvfølgelig hellere ikke er i orden.

Alt i alt, så tror jeg godt du kunne være en god staff men ikke endnu, undskyld.
Jeg har derfor valgt at give dig et neutralt rep, da jeg synes du skal arbejde med de ting ovenfor, og så prøve igen næste gang.

Husk på at dette ikke er min beslutning, og hvis du synes, at du er klar så go for it.
Din motivation til at være staff er høj, du har bare lidt punkter, som du skal arbejde med før, at jeg ser dig som værende en god staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har valgt at give dig et neutral til -rep
Grundet:

-Føler ikke du er særlig moden

-Taler grimt

-Skriger i sin mikrofon

-Du begynder at blive mere moden

-Begynder at være mindre aggressiv i sin tale
-Du begynde bare generelt at blive mindre toxic osv.
-Syntes du skal vente til næste gang hvis du forsætter den her vej kan jeg godt se dig som staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Davs Herman. Nå, kort sagt så synes jeg enlig du er utrolig flink og har ikke oplevet dig som de andre skriver. Men jeg bliver også nød til at forholde mig objektivt når det er de andre skriver sådan om dig.

 

Hvis det passer som @Matti 🐐 og @Philipwn så synes jeg nok du skal vente til næste gang og prøve igen.

 

Men jeg synes du er skide flink og at du har potentiale til at være staff, du skal bare stramme dig lidt an.

 

Held og lykke.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/10/2020 den 9:30 PM , Herman Jensen skrev:

jeg har aldrig sagt at du var

 

Det lykkedes mig faktisk at kigge i min video mappe af flere hundrede cases, og finde den jeg havde med dig. Jeg har nu bedre mulighed for at kunne citere hvad du sagde i casen.

 

Jeg har kigget klippet igennem og du har helt ret i at du ikke kaldte mig dum. Det har jeg rettet min overstående besked med nu. Det beklager jeg dig for. Dog har du sagt en masse andet som jeg kommer ind på længere nede i denne besked.

 

Det sagt, så har du i høj grad ikke været helt uskyldig her. Du har helt ekstremt meget backseatmoderated. Det virkede til at dit mål med casen var at gøre så Kasper fik en straf. Da jeg prøvede at gøre det tydeligt for dig at dit bevis ikke var langt nok/at du var for langt væk til du ville kunne høre dem, beskyldte du mig for at lyve, og at "holde hånden over ham".

 

Det skal lige siges at det var måske 1. eller 2. gang jeg har mødt ham in-game, og jeg har heller ikke snakket sammen med ham udenfor de 1-2 tilfælde in-game.

 

Du siger i alt

"SES PÅ FORUM!" 2 gange

"Jeg rander og snakker med en H.O.S!" 1 gang

"Det vedtager du ikke oppe i din hjerne" 1 gang (Ret flabet)

 

Du råber også enormt højt mange gange.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.