Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nichzar


Nichzar

Recommended Posts

Ingame navn: Nichzar
 

SteamID: STEAM_0:1:58263648
 

IRL fornavn: Nichlas
 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Har ikke meget erfaring på dette punkt. Meget af det administrative jeg har lavet i spilcommunitys, har været at sørge for driften af discord servers med 30-20 bruger.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er et meget normalt menneske, men Jeg er mindre partisk end den almene person. Jeg er bedre til at forholde mig objektivt i en case eller en situation og, det føler jeg er et meget vigtig at kunne forholde sig objektivt til en case for at holde case kvaliteten i top. For gerneralt at undgå utilfredshed på serveren. Udover det har jeg en meget kort straffehistorik i de mange år jeg har spillet på serveren on and off, og med mine 1100 timer på Stavox.  

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med min målrettethed i at alle parter er okay med håndteringen af cases, og forklare hvorfor jeg gør som jeg gør. Hvis en af parterne stadig er utilfredse med behandling af casen. Vil jeg prøve at forklare hvorfor det giver mening, i stedet for det de måske havde håbet på at for ud af det. Så alle kan gå fra det uden at være sure på hindanen eller på min beslutning.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har lavet lidt med det, men der er så lidt af man kan gå ud fra jeg har ingen kendskab til det, desværre.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Bruger som oftest mic til kommunikation, men Hvis det som eksempel er en kort tekst som forklarer grunden til en straf, kan jeg sagtens gøre det hurtigt enkelt og forståeligt. Hvis det derimod er en lang rapport eller lang tekst kan det godt tage lidt længere tid end normalt, men stadig så det er gjort i ordentlig tid. Og ikke forhastede som kunne være tvetydigt og forværre kvaliteten af korrespondancen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mine tid kan variere efter ændring i skema, men det plejer at være det samme.

 

·         Mandag - 16:00-24:00

·         Tirsdag - 17:00-24:00

·         Onsdag - 15:00-24:00

·         Torsdag - 17:00-24:00

·         Fredag - 13:00- Alt efter hvornår jeg går

·         Lørdag - 14:00- Alt efter hvornår jeg går

·         Søndag - 12:00-24:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nogen dage er jeg ikke på, hvis der er for mange lektier som har hobet sig op.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Huse skrev:

-REP

- Meget kort ansøgning

- Har ikke den bedste tone over for andre spillere

- Kunne ikke se dig som staff

Prøver at skrive hvad der er relevant, og ikke mere så den ikke bliver lang og kedelig. Til det med ikke at have den bedste tone ved jeg vi har en gang beef, som vil have ingen indflydelse på en case. 

Men tak for feedback.

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

-Kan reglerne

-flink fyr

-Kan sagtens se dig som en god admin

     Har været i gang med dig og du er virkelig sød og rar person

-aktiv

                                                                 HELD OG LYKKE NICHZAR<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.