Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Deagle Mester


Deagle Mester

Recommended Posts

Ingame navn: deagle mester

 

SteamID: STEAM_0:1:158268564

 

IRL fornavn: Daniel

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja jeg har været Staff på en FiveM server hvor min stilling var Head of staff hvor jeg stod for staff ansøgninger OSV men er ikke staff derpå mer da serveren er lukket. Så har jeg også været staff på en minecraft server hvor jeg var staff hjælper da der var mange admins i forvejen og sår jeg været staff på en CSS server hvor jeg var medejer og så har ikke været staff flere steder

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

At jeg har erfaring med at være staff som jeg har skrevet^^ og kender til og have en administratorrolle 

 kan jeg holde hovedet koldt i pressede situationer så jeg ikke kommer til at sige noget jeg ikke skal sige

Jeg kan være aktiv

jeg er lærenem og skal ikke bruge meget tid på at lære noget

Jeg er imødekommende

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

At jeg kan være aktiv og hjælper med at tage cases frem for RP og så kan jeg finde ud af at være staff og ved hvad det betyder og at være staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

- jeg kender nogen domsmands for Blandt Andet som Roasted Toast videoer

!goto [Navn]

!bring [Navn]

!jail [Navn]

!jailtp [Navn]

!changejob [Navn]

!Xban [Navn]

!ban [Navn]

!logs

!freeze [Navn]

!kick [Navn]
!cb [Navn]
!unjail [Navn]

!unfreeze [Navn]
!gotocar [Navn]
!removeprop
!menu

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din 

mic?:

Ja jeg ok til at formulere mig og gør altid det bedste jeg kan for at formulere mig

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 14:00-22:00

Tirsdag 14:00-22:00

Onsdag 14:00-22:00

Torsdag 14:00-22:00

Fredag 14:00-00:00

Lørdag 10:00-00:00

Søndag 10:00-22:00

(PS jeg har et fritidsarbejde så når jeg ikke er på arbejde ser det sådan her ud

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det tror jeg ikke

 

TAK fordi du ville læse min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Wittenberg skrev:

Hej Deagle Mester, du får altså dsv et -rep

 

Er næsten 100% på du ikke er 16, ikke fordi jeg udelukker det, du opfører dig bare ikke som en

 

Jeg har set dig i mange cases hvor du bare skreg af folk osv

 

Du er umoden og bliver tit straffet ingame

Jeg er 16

og jeg er kun blevet straffet 3 gange den sidste måned hvilket er fremskridt

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej jeg har valgt at give dig et -rep af de her grunde:

-Du er meget negativt anlagt som person.

-jeg har ikke set dig de sidste 2 måneder ish.(nok også derfor du "kun" har 3 straffe den sidste måned)

- har været i case med dig 1-2 gang og du er umulig og diskutere med. Du går altid ind i en case med den sammen holding som når du er færdig med den(og nej det er ikke en kvalitet ,det viser bare at du ikke kan se tingene fra flere vinkler)

- jeg skal ikke kunne sige om du er 16 eller ej men din væremåde er ikke som en 16 årige.

Men held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg har ikke de bedste oplevelser med dig, du har en meget kort lunde og tænder derfor meget hurtig af. Du har også en tendens til at blive flabet hvis det ikke går din vej.
Din strafhistorik er heller ikke den kønneste, så alt i alt vil jeg mene du skal vente til næste gang med at ansøge, og rette om på dit adfærd indtil da.
-rep

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.