Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Call me A baby giraffe


Giraff

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Call me A baby giraffe

 

SteamID: STEAM_0:0:200845630

 

IRL fornavn: Malthe

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: jeg har spillet meget five m og der har jeg været ejer på 2 server hvor jeg hjælp dem godt i gang men efter et par måneder og så lukket ned dog har jeg været på en server  som var oppe i ca 1 år jeg fik venner og endte så head of staff  men inde på garrys mod har jeg kun været staff på 1 server og der var jeg admin

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? jeg vil godt være en del af staff teamet fordi jeg elsker serveren vil gavne den med og hjælpe folk med og opretholde reglerne så der altid står en staff  til rådighed når folk har brug for hjælp

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:jeg føler jeg er kvalificeret fordi jeg har spillet på servern i  over 2 år  og har elsket de år jeg er godt bekendt med reglerne med andre spiller og jeg føler jeg kan gavne serveren med godt staff arbejde være fair og sørge for folk ikke bliver cdmet eller rdmet

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: jeg føler at jeg kan  bidrage med en god og erfaren staff  en som hjælper med et godt fællesskab 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja jeg kender det meste som !jail og alle de ander 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? jeg har altid været rimelig dårlig til og skrive men kan godt finde ud af det  men jo har altid været god til og formulerer mig mundtligt

Bruger du ofte din mic?:jeg bruger altid min mic for synes tit det suger alt rpen ud hvis man ikke kan tale med folk 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i we

ekenden?: jeg er altid på min pc jeg går ikke til noget sport eller noget linde 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har en dysfunktion i hjernen det betyder jeg har tourette som min ene diagnose og nummer 2 er jeg har særlig sensetiv 


 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Banana skrev:

-rep
Big Troll

umoden

du har trolletde sidste par dage på rockford

du rdmede i går

2 ting 1 jeg var kun på rocford og lavet weed 2 du skriver det der på alles ansøgninger +  du prop pushde  rundt lige så snart alle adminsne var gået

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, den utrolige m skrev:

2 ting 1 jeg var kun på rocford og lavet weed 2 du skriver det der på alles ansøgninger +  du prop pushde  rundt lige så snart alle adminsne var gået

Nej jeg prop pushede aldrig nogle, fik nogle billeder af det tho 😄
du skød på mathias da han var i hans Range rover, jeg sad i bilen sammen med ham på det tidpunkt, du muggede en men valgte også at skyde på hans bil med ham i?
Jeg har ikke svaret på ret mange da jeg ikke husker rp fra alle da jeg havde en periode hvor jeg ikke var så aktiv.

Mvh Banan

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Banana skrev:

Nej jeg prop pushede aldrig nogle, fik nogle billeder af det tho 😄
du skød på mathias da han var i hans Range rover, jeg sad i bilen sammen med ham på det tidpunkt, du muggede en men valgte også at skyde på hans bil med ham i?
Jeg har ikke svaret på ret mange da jeg ikke husker rp fra alle da jeg havde en periode hvor jeg ikke var så aktiv.

Mvh Banan

Men problemet er jeg har ikke skudt Mathias Det tætteste på Matihas jeg har været erDa vi raidede hans base i bunkren men ja  jeg tror ikke vi kommer langt med det her så skal vi ikke sige vi lader den ligge med ventelighilsen Call me a baby giraffe 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, den utrolige m skrev:

Men problemet er jeg har ikke skudt Mathias Det tætteste på Matihas jeg har været erDa vi raidede hans base i bunkren men ja  jeg tror ikke vi kommer langt med det her så skal vi ikke sige vi lader den ligge med ventelighilsen Call me a baby giraffe 

hvorfor lyver du om jeg har proppushet folk?
BTW han kørte i en rød range rover oppe ved JERES base ved biografen 😄
Det kan vi da godt
Mvh Banan

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Banana skrev:

Nej jeg prop pushede aldrig nogle, fik nogle billeder af det tho 😄
du skød på mathias da han var i hans Range rover, jeg sad i bilen sammen med ham på det tidpunkt, du muggede en men valgte også at skyde på hans bil med ham i?
Jeg har ikke svaret på ret mange da jeg ikke husker rp fra alle da jeg havde en periode hvor jeg ikke var så aktiv.

Mvh Banan

Men problemet er jeg har ikke skudt Mathias Det tætteste på Matihas jeg har været erDa vi raidede hans base i bunkren men ja  jeg tror ikke vi kommer langt med det her så skal vi ikke sige vi lader den ligge med ventelighilsen Call me a baby giraffe 

 

11 minutter siden, Banana skrev:

hvorfor lyver du om jeg har proppushet folk?
BTW han kørte i en rød range rover oppe ved JERES base ved biografen 😄
Det kan vi da godt
Mvh Banan

1 jeg løj ikke jeg så dig i hvertfald propshufe  Det kan være mig ser har set forkert vis det er det så undskylder jeg men jeg fortæller bare det jeg har set ikke andet og nu kan jeg huske jer ved bio  det der skete var der var 2 folk der prøvet og carjacke min Bil jeg skyder den ene hvor i så kommer og din ven stjæler mit våben der efter sige jeg pænt at han skal give mig den tilbage for og være mere præcis var det en model 10 jeg opdager jeg har en glock i mit imentory og den tager jeg self frem da han stjæler mit våben Jeg skyder 2 gange på bilen og han køre væk så er det det

1 time siden, Jenss skrev:

Hvem er du?

Jeg er en person inde fra servern ja jeg ved ikke lige hvad jeg skal svare til det

På 28/10/2020 den 12:59 PM , Volvo FM4 skrev:

+rep

Du er Flink og Jeg syndes du er moden og har tit hjulpet mig inde på severn 

HÅBER DU KOMMER IND

Jeg takker 

1 time siden, Hisus skrev:

+Rep

Kan alle regler.

Jeg takker virkelig

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.