Hop til indhold
Stavox

[Afslået] TheMachine


TheMach1ne

Recommended Posts

Ingame navn: TheMachine
SteamID:  STEAM_0:1:462265778
IRL fornavn:  Rasmus
Alder:  jeg er 16 år gammel.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har de sidste par år spillet en del FiveM & Arma 3 RP, hvor jeg fra har været staff på en del servere, har alt i alt været staff på omkring 12 FiveM servere, hvorfra omkring 4 af dem har været Rigtig seriøse hvor jeg har været Admin+. Udover det har jeg også været Staff på en Arma 3 server ved navn GigaGaming, som også var ret stor. Udover det har jeg også været Staff på nogle par CSGO community servere, hvor jeg har været Admin. Af forskelle som jeg har fortaget mig, har nok mest været med at give advarsler & banne, eller bare generelt at vurdere admincases. Jeg ville selv sige at det arbejde som jeg nu end har fortaget mig har været ret godt, hvor jeg også lægger utrolig meget arbejde i.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Først og fremmest så er jeg utrolig moden i forhold til min alder, og så fordi jeg virkelig har en passion for at gøre en forskel for folk og en forskel som folk kan respektere, og lide. Men også fordi jeg jeg bare er en skide skøn fyr, som nærmest dagligt kommer ind på servere, og ønsker at RP med folk, og bare have det pisse hyggeligt. Jeg er kvalificeret fordi jeg som sagt er tideligere erfaren fra FiveM servere & Arma 3 servere, hvor jeg på den måde har lært at tage admincases, og vurdere sager. I skal vælge mig fordi jeg siger mine meninger og holdninger, dette kan godt blive fremtonet, men jeg forsøger stadig at holde det i et okay niveau, men er en person helt ude og skide, skal han nok få det afvide.  I skal vælge mig fordi jeg virkelig har en passion for at hjælpe folk, og fordi jeg bare synes at jobbet som Staff er pisse sjovt, og så utrolig vigtigt, for et community, og så bare fordi jeg ønsker at være en del af staffteamet! I skal vælge mig fordi jeg først og fremmest kan tage ved lærre, men også fordi jeg kan se på mine fejl, og se hvad jeg kan gøre anderledes, og på den måde blive endnu bedere. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg ville ikke sige at jeg kan bidrage med noget som i ikke allerede har, men jeg ville mene at jeg kan hjælpe serveren på de nu end bedste måder, og være med til at bidrage på min måde, til et utrolig fedt community, og så bruge utrolig meget tid som admin. Jeg kan bidrage ved at jeg ville tage utrolig mange admincases, og jeg ville virkelig bruge tid, og tage mig tid i cases, og gøre så begge parter kan se deres nu end fejl, og så casen bliver fair. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej dette har jeg ikke, men jeg ville med det samme gå ind og prøve at lære det, og være forberedt, så jeg kan komme hurtigst muligt igang. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja dette ville jeg sige! Jeg ydre mig for det bedste en del, og har jeg en holdning eller hvis jeg fx er staff, ønsker at bruge tid både skriftligt og mundtlig, så folk kan forstå det, og så folk ikke gør handlingen igen, og så folk kan indse af deres fejl, og ja jeg bruger ret ofte min mikrofon da jeg synes at det bedere at høre det fra personen selv end på tekst, da folk tit kan misforstå tekst. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed for at være online CA 5-6 timer dagligt efter skole, hvor jeg fra bidrager som staff, i weekenderne er det vel nok op til 10 timer dagligt, selvfølgelig er der også dage hvor jeg spiller andre spil, men ville så vidt muligt prøve at komme op på det 6 timer dagligt. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det er der ikke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.