Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] FredZera


FredZera

Recommended Posts

Ingame navn: FredZera 

 

SteamID: STEAM_0:1:81784786 
 

IRL fornavn: Frederik 
 

Alder: 14 - 20/11/2005 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja, jeg har tidligere erfaringer med administrative jobs. Jeg har været, og er stadig mod ved nogen forskellige streamers. Jeg var bl.a. mod ved en der hedder t0nse, som normalt sidder med 200-300 seere. Den forskel jeg gjorde var, at jeg stort set hele tiden holdte øje med chatten, hvis nu der var en der skrev noget dumt, eller lignende. Så var jeg altid klar til at timeout dem for at fjerne beskeden osv. Jeg har bl.a. lært hvad en retfærdig straf er. Jeg har selvfølgelig også været mod ved andre, de var dog ikke særlig store streamers.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg vil selv mene jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere, fordi jeg ved hvad det kræver at være staff. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Og jeg har styr på reglerne, og læser dem igennem en gang imellem, for at opfriske dem. Jeg har spillet lidt over 1200 timer  serveren, hvilket gør jeg kan finde ud af at tale med folk ordentligt.  
Jeg startede med at spille på serveren fra lidt over 3 år siden. 
Jeg ved hvordan jeg skal håndtere en case, og jeg kan finde ud af at holde hovedet koldt i de forskellige situationer, og altid høre efter hvad de forskellige har at sige, og så tage den bedste beslutning. Jeg vil altid være klar til at joine den anden server, hvis der mangler staff, også selvom jeg lige hygger mig på den anden, eller sidder og laver weed. Hvis jeg ender i en case, hvor at folk sviner en til, vil jeg forsøge at få dem til fornuft, i stedet for at hidse mig op, og blive sure på dem. 
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg er en meget aktiv spiller. Jeg kan finde ud af at holde en god tone i casen, også selvom jeg er i case med en som ikke kan. Jeg kan finde ud af hvad en retfærdig straf er. Jeg er meget lærenem, og jeg er altid klar til at hjælpe. Jeg vil prioritere jobbet som staff højere end mit RP. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Nej, jeg har desværre ikke erfaring med ULX. Jeg har dog lidt kendskab til det, eftersom jeg har set nogle videoer med det og har også set nogle venner bruge det engang. Jeg ved lidt om hvordan man bruger logsne, men ellers kan jeg også hurtigt lære det. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. 

Jeg kan finde ud af at forklare en person noget, så han forstår det. Hvis han ikke forstår det jeg siger til at starte med, finder jeg en anden måde at forklare ham det på. 

Jeg bruger min mic meget ofte, og jeg ved hvornår den skal bruges og ikke skal bruges. Jeg er rolig når jeg bruger den, så jeg ikke render rundt og råber og skriger. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
De normale skoledage, har jeg mulighed for at være på 15-21.30. 
I weekender har jeg mulighed for at være på 8-23. 

Dog har jeg et arbejde, men det bruger jeg kun ca. 1 time på om ugen. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Ved godt jeg har været lidt inaktiv på det sidste. Bl.a. fordi jeg har været på ferie to gange den sidste måneds tid, var i København i ca. 2 uger og Søndervig en uge.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.