Hop til indhold
Stavox

[Afslået] OliPop


OliPop_

Recommended Posts

 

 

Ingame navn:  OliPop

 

SteamID: STEAM_0:1:62459479

 

IRL-fornavn: Oliver 

 

Alder: 15 år

 

 

Spørgsmål 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Har været staff og lavet administrative arbejde på mange forskellige platforme. De steder hvor jeg har været ansat som staff flest gange er på fivem servere, bedre kendt som GTA Roleplay. Men har også været ansat andre steder som fx Gmod servere og Minecraft servere. Her er andet af det jeg har lavet som staff.

 

FIVEM

På de fivem servere jeg har været ansat på, har mit arbejde primært været at tage admin cases på discord, disse cases opstår når spillerne på serveren er utilfreds med noget og vil derfor have en snak med en staff, for at få rettet op på det. Det kan både være at spilleren er utilfreds med en anden spiller, men også ting som fx at spilleren er utilfreds med staff osv. Jeg fik ekstremt meget ros for mit arbejde som staff, og jeg fik at vide at min måde at kommunikere med folk var helt i top. Dette håber jeg også at kunne bevise på stavox! 

 

GARRY’S MOD

Jeg har også været staff på nogle forskellige Gmod server. Disse Gmod server blev ikke til noget stor, men følger selv at de par gange har været staff på forskellige Gmod server har givet mig en god forståelse for det at være staff. Denne forståelse som jeg har fået håber jeg kan hjælpe mig med at blive staff. Det arbejde som jeg lavede på de Gmod servere som jeg var ansat på, var at hjælpe folk som mange nok kender det fra stavox. Folk tilkalder en staff, og så kommer der en person som hjælper spilleren med personens problem.

 

MINECRAFT

Som mange andre har jeg også været hjælper, admin osv, på mange forskellige Minecraft. Dette er dog ved at være en del år siden, og ville derfor ikke rigtigt bruge det som begrundelse for at blive staff på stavox. Dog synes jeg det er vigtigt at informerer jer om det, så i ved hvilke erfaringer jeg har.  Grunden til at jeg ikke ville bruge Minecraft for begrundelse for at blive staff er at i Minecraft er der ikke den samme support, som der er i fx. Fivem. Man hjælper ik folk på den samme måde, men dog gjorde jeg alt for at lære fra mig, og hjælpe de spillere som sad på serveren

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg er en meget sød og imødekommende person, som altid er klar på at hjælpe andre. Jeg kan holde hovedet koldt i lang tid ad gangen, som er en ekstrem god ting at kunne inde på stavox. Jeg har altid humøret helt i top, og har altid et smil at give lidt af. Bliver aldrig sur, og kan uden problemer sætte mig ind i folks situation hvis de er sur eller frustreret over noget. Jeg ville gøre alt for hjælpe begge parter så der ikke opstår ligegyldige frustrationer mellem to parter.

 

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg ville selv mene at jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg håndterer mange situationer bedre end de fleste. Samt jeg er meget åben og imødekommende, som er en stor fordel når man er staff. Samt jeg ville selv mene at jeg er meget online på serveren, både om morgen men også om aften. Jeg ville til enhver tid tage en case fremfor rp, man er ansat som staff for at hjælpe og det ville jeg gøre 110%. Jeg har også fra min fritid fået meget erfaring som kan bruges i cases. Jeg har arbejdede forskellige steder hvor der krav om at man skal lytte og forstå modparten, meget ligesom stavox.

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En person som stater casen med et smil og slutter den med et smil. Jeg har op imod 1.600 timer på server, så jeg har en god forståelse overfor reglerne. Samt jeg er en glad dreng som altid ville være en humørbombe. Jeg tager altid imod nye udfordringer, og jeg har svært ved at blive slået ud.

 

  • Kan reglerne 
  • Er imødekommende 
  • God til at lære fra sig, samt lærenem 
  • Tager cases fremfor RP
  • Kan holde hovedet koldt 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke det store kendskab til ULX, men kender de mest normal eller dem man bruger mest. Dette ser jeg dog ikke som et problem da det ikke ville tage mig særlig lang tid at lære dem alle! Dem jeg allerede kender er:

 

!xban 

!ban 

!goto 

!bring 

!kick 

!cb 

!jail

!unjail 

!gotocar 

!freeze 

!unfreeze 

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja jeg bruger altid min mic.

Jeg synes selv jeg formulere mig ganske fint, både mundtligt og skriftligt. Jeg gør alt for at bruge mundtligt mest muligt da nogle folk har svært af at læse, men kan uden problemer formulere mig skriftligt! 

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Alt efter hvad jeg skal kan jeg være på 2-8 timer om dagen. Der er dog meget stor forskel fra dag til dag, da jeg laver mange ting i min fritid

 

Skema:

 

Mandag 17:15 - 22:00

Tirsdag 15:00 - 22:00

Onsdag: 17:15 - 22:00

Torsdag: 15:00 - 22:0

Fredag: 15:00 - 03:00

Lørdag: 12:00 - 03:00

Søndag: 12:00 - 22:00

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

Måske er der nogle personer som ikke kender mig, men har holdt en pause på 6 måneder og er lige kommet tilbage for omkring 1 måned siden. Håber ikke der bliver set ned på mig pga. det. ❤️


 

Tak for du læste min ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lomholt skrev:

- rep

+ relativ gennemført ansøgning

- tror kun jeg har set dig 2. gange ingame (så jeg tror dit skema er urealistisk)

* kan ikke rigtigt sige mere, da jeg ikke har set dig mere ingame

Den så jeg godt komme, har nu holdt en pause på omkring 6 måneder fra serveren og er lige kommet igen her for 1 måned siden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Lolly skrev:

-rep grundet:
 

-Har aldrig set dig på serveren en eneste gang

Hej Lolly, ved ik om det har læst hele min ansøgning, men jeg skriver om hvorfor jeg ikke har været så meget online! Har været på serveren siden 2016-17, så ved ik helt hvorfor du ALDRIG har set mig før. 

 

Go´ dag 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, OliPop_ skrev:

Hej Lolly, ved ik om det har læst hele min ansøgning, men jeg skriver om hvorfor jeg ikke har været så meget online! Har været på serveren siden 2016-17, så ved ik helt hvorfor du ALDRIG har set mig før. 

 

Go´ dag 

Har stadig aldrig set dig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Marcus skrev:

+REP

LMAO SELVFØGLELIG SKAL MIN LILLEBROR VÆRE STAFF.

OLIPOP DU HAR MIN FULDE STØTTE LETS GOOO DUDE, HÅBER DU KOMMER IGENNEM LILBRO! GODT DU GÅR I MINE SKO 😂

Havde håbet på en lidt mere seriøs besked, men sætter stor pris på dine fine ord! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.