Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Else

Recommended Posts

Kæmpe +rep, Else!

- Du er virkelig en staff i verdensklasse, og du fortjener virkelig, at du bliver staff igen.
- Du er utrolig moden, og bærer ikke nag.
- Du skal virkelig blive staff igen, jeg savner dig sku på holdet, even though at jeg ikke er på holdet længere.

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej @Else

Så kom dagen at du vil ansøge om at komme igen, da du var staff var du i Senior Admin. Og jeg syntes fandme du var kompetent at snakke med, men også hvis man søgte gode råd, var du altid klar på at hjælpe staffs under dig.

Vil gerne skrive om hvor god du er, flink, rar, hjælpsom osv. men skal holde mig inden for et par linjer hehe.
Sagen er at jeg syntes du skal tilbage på holdet, da du hører bare til på det. Og det vil du altid gøre.

Så jeg har kun en ting at sige +REP , og held og lykke med din ansøgning. Håber vi ses på teamet for har fandme savnet dig ❤️

Venlige hilsner

Jenss

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

+REP

- Mega flink

- ALTID i super godt humør

- Har aldrig haft nogen problemer i cases med dig, aldrig nogen utilfredshed eller noget.

- Sober tone over for alle selvom folk er nogen "Røvhuller" ❤️🙂😄

Redigeret af Huse
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Else

Uden tvivl et +REP

Du beskriver dig selv som at være rolig og venlig - hvilket jeg ikke kunne være mere enig i.

Jeg ser dig også tit online in-game. Du laver noget fed RP, og jeg ser dig aldrig i case. Du har, som du også selv beskriver, en evne til at holde hovedet koldt som ikke kan konkurreres.

Held og lykke Else. I mine øjne skal du tilbage på staff holdet.

Mvh Philipwn

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen diskussion

+REP 

Du har en pisse fed personlighed og du er altid venlig 

Har aldrig oplevet dig snakke grimt til nogen på STAVOX

Held og lykke ❤️  

Redigeret af Krukke
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ven, long time no see 😌

Nu er jeg ikke så aktiv på Stavox længere, så der kan være sket meget i denne tid, men som jeg husker dig Else, var du vildt flink, Imødekommende, hjælpsom m.m. Du er uden tvivl meget kvalificeret og engageret i dit arbejde som kommer til udtryk i din online aktivitet og behandling af andre spillere - )som jeg har oplevet gennem tiden).

Du er én af de få ansøgere jeg faktisk kan se som Staff, og det vigtigt du ved det. Jeg har egentlig ikke så meget at sige her udover at jeg virkelig håber du kommer på en Staff-position igen for du gjorde det pisse godt sidst som jeg oplevede det. 👍

Derfor fortjener du endnu et +REP

...

Held og lykke med det hele Else, jeg krydser fingre for dig 🤞

// Donkeh

Redigeret af Donkeh
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Du får den samme kommentar som jeg skrev på en anden ansøgning.

Normalt når jeg ser Stavox har åbne staffansøgninger, prøver jeg at spotte navne jeg har set før.

Hertil ser jeg så din ansøgning.

Jeg vil blot klart give dig ros for du spiller på serveren i så lang tid som du har, og derfor mener jeg du fortjener en chance som staff (igen). 

Good luck bud.

• Sødt 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Else!

Else, du har altid været venlig og imødekommende, jeg har aldrig oplevet dig på tværs el. lignende, du er altid i godt humøer og er altid klar på en lille hygge snak, jeg ser dig værende interesseret i serveren og jeg synes jeg ser at du har lyst til at invistere tid, som du således gør i forvejen.

Jeg kan således se at det er længe siden du har modtaget en starf, men det var vidst mere en opfordring til, at det nu var blevet sengetid.

Du er også tidligere staff og der synes jeg at der kommer det der ekstra plus.

Du er/har:

-Know how.

-Moden.

-Venlig.

-Imødekommende.

-Og meget mere.

Else, du ønskes held og lykke med din ansøgning!

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Redigeret af Jakob Johnson
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej @Else
Du får et stort +REP 

• Du er kompetent.

• Fantastisk vicerigs 😄 
• Sjov

• Og næsten altid aktiv.

Du ville være en god tilføjelse til staff-holdet.

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

+Rep

Hey Else Du får et stort +Rep 

- Du er erfaren

- Du er pisse flink

- Du har god dømmekraft

- Du er aktiv

- Du laver god rp 🙂

Håber du bliver staff❤️

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

• For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

• Stop dig selv 1
  • Tud (-REP) 1
Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.