Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Else


Else

Recommended Posts

😱Else´s staff ansøgning😱

 

Ingame navn: Else
SteamID: STEAM_0:1:190898920

IRL fornavn: Silas
Alder: 18 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 😋

Ja. Jeg har en rigtig god erfaring med administrative jobs i et spilcommunity.

  • (STAVOX) - Det har jeg blandt andet fået igennem "Stavox" her var jeg staff i over 1 år. Der startede jeg min tid som moderator og frem til senior admin. Her valgte jeg dog selv at blive admin igen. Dette gjorde jeg grundet lysten til de opgaver en senior admin lavet. Men mit ansvar var primært, at jeg skulle hjælpe folk som manglede det. Fra da jeg var staff lærte jeg, hvordan man skulle holde en pæn tone, være venlig over folk, have forståelse for folk, have en god attitude og holde hovedet koldt i svære situationer. 

 

  • (CRAFTERS.DK) - Tilbage i 2014 var jeg også staff på minecraft serveren "Crafters.dk" her var jeg staff i 2-3 måneder. Men har var ansvaret og selve arbejdsfordelingen den samme. Jeg hjalp de personer, som manglede det. sørget for at tage mig god til til hver person. Grundet min opsigelse dengang, var fordi lysten til minecraft forsvandt og begyndte efterfølgende at spille andre spil. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 🤗

  • Jeg ønsker at være den del af staff-teamet igen. Fordi savnet har været stort siden, jeg selv valgte at sige op. Jeg savner det med at hjælpe folk, sørge for at folk med lysten til at spille seriøst RP, får hele den oplevelse, som jeg har fået i min tid her på stavox.  Jeg skiller jeg ud for den jeg er og hvilke erfaringer jeg har. Jeg har det som sikkert mange også har, dog har jeg lidt mere at byde på. Jeg er moden, kan snakke med alle personer. Jeg sætter mig ind i, hvad det er der er sket og hvordan tingene på bedst mulige måde skal løses på.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 😙

  • Det jeg føler jeg vil kunne bidrage vil være masser af events, gode forslag til hvordan man vi gør serveren og RP´en sjovere og bedre for alle. Derudover at der vil være en staff mere til stede, når der er brug for det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ♥️

  • Som beskrevet længere oppe i min ansøgning har jeg et rigtig godt kendskab til ULX og hvordan man håndtere det. Hvilket har gjort at jeg stadig kan huske en del af de commands, som jeg brugte. Det vil dog kunne være underværker for en genopfriskning.

 

  • Kan huske nogle få commands: :wavey:

    !Bring

    !Goto 

    !Cb 

    !jail 

    !Visram 

    !Xban

          !Ban

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 👍

  • Jeg vil selv mene at jeg bruger min mic, både i situationer, hvor det er nødvendigt, men også hvor det ikke er så nødvendigt. Jeg er god til at formulere og forklare tingene korrekt og har en rolig udtalelse når jeg snakker. Det gør at hvis jeg er i en situation, hvor sproget bliver grimt, holder jeg den, sådan så jeg ikke går ned på det niveau, en ting der gør det lettere for mig at uddybe og forklare spillerens problem. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:🧐

  • Mandag: Fra kl. 16:30 - 21:30
  • Tirsdag: Fra 16:30 - 21:30
  • Onsdag: Fra 16:30 - 21:30
  • Torsdag: Fra 15:30 - 21:30
  • Fredag: Fra 14:30 - 00:00
  • Lørdag: Fra 10:00 - 00:00 
  • Søndag: Fra 10:00 - 21:30

(Vigtigt) Dette er et overblik over min uge. og de tidspunkter som i kan se er de tidspunkter jeg har mulighed for at være på, dog har jeg lidt arbejde ved siden af, hvilket betyder at jeg ikke kan være på serveren nogle af tidpunkterne. Har ikke faste vagter, så det variere meget fra uge til uge.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 😮

Nej, jeg har ikke mere at fortælle. Krydser fingre.

Rigtig god dag.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Else


Så kom dagen at du vil ansøge om at komme igen, da du var staff var du i Senior Admin. Og jeg syntes fandme du var kompetent at snakke med, men også hvis man søgte gode råd, var du altid klar på at hjælpe staffs under dig.

 

Vil gerne skrive om hvor god du er, flink, rar, hjælpsom osv. men skal holde mig inden for et par linjer hehe.
Sagen er at jeg syntes du skal tilbage på holdet, da du hører bare til på det. Og det vil du altid gøre.

 

Så jeg har kun en ting at sige +REP , og held og lykke med din ansøgning. Håber vi ses på teamet for har fandme savnet dig ❤️

Venlige hilsner

Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Else

Uden tvivl et +REP

 

Du beskriver dig selv som at være rolig og venlig - hvilket jeg ikke kunne være mere enig i.

 

Jeg ser dig også tit online in-game. Du laver noget fed RP, og jeg ser dig aldrig i case. Du har, som du også selv beskriver, en evne til at holde hovedet koldt som ikke kan konkurreres.

 

Held og lykke Else. I mine øjne skal du tilbage på staff holdet.

 

Mvh Philipwn

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ven, long time no see 😌

 

Nu er jeg ikke så aktiv på Stavox længere, så der kan være sket meget i denne tid, men som jeg husker dig Else, var du vildt flink, Imødekommende, hjælpsom m.m. Du er uden tvivl meget kvalificeret og engageret i dit arbejde som kommer til udtryk i din online aktivitet og behandling af andre spillere - )som jeg har oplevet gennem tiden).

 

Du er én af de få ansøgere jeg faktisk kan se som Staff, og det vigtigt du ved det. Jeg har egentlig ikke så meget at sige her udover at jeg virkelig håber du kommer på en Staff-position igen for du gjorde det pisse godt sidst som jeg oplevede det. 👍

 

Derfor fortjener du endnu et +REP

...

Held og lykke med det hele Else, jeg krydser fingre for dig 🤞

 

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej: @Joergen, @Matti 🐐, @Store, @Madsldr, @Klods, @Flixx, @Olivers lan_, @Gunner Jensen, @Jenss, @Huse, @Philipwn, @Krukke, @Donkeh, @Nichzar, @dk_mathias, @Marcus, @Sokke✌, @Jakob Johnson, @Bent Pedersen, @Zesty_, @Peter Pinkvin

 

Tusind tak for jeres støtte og søde ord. Jeg har stor respekt over at i gider bruge tid, på at forbedre mine chancer til at blive staff igen. Så tak. ❤️ 😄 

På gensyn og god dag.

 

 

//Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får den samme kommentar som jeg skrev på en anden ansøgning.

 

Normalt når jeg ser Stavox har åbne staffansøgninger, prøver jeg at spotte navne jeg har set før.

Hertil ser jeg så din ansøgning.

Jeg vil blot klart give dig ros for du spiller på serveren i så lang tid som du har, og derfor mener jeg du fortjener en chance som staff (igen). 

 

Good luck bud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Else!

Else, du har altid været venlig og imødekommende, jeg har aldrig oplevet dig på tværs el. lignende, du er altid i godt humøer og er altid klar på en lille hygge snak, jeg ser dig værende interesseret i serveren og jeg synes jeg ser at du har lyst til at invistere tid, som du således gør i forvejen.

 

Jeg kan således se at det er længe siden du har modtaget en starf, men det var vidst mere en opfordring til, at det nu var blevet sengetid.

Du er også tidligere staff og der synes jeg at der kommer det der ekstra plus.

 

Du er/har:

 

-Know how.

-Moden.

-Venlig.

-Imødekommende.

-Og meget mere.

 

Else, du ønskes held og lykke med din ansøgning!


Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.