Hop til indhold
Stavox

[Afslået] John Blue


John Blue

Recommended Posts

Ingame navn: John Blue
SteamID: STEAM_0:0:222511711
IRL fornavn: Mathias
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: ja det har jeg var admin på rexone og var superadmin på Zynasta Og den forskel jeg lavet på serveren var at jeg gave penge væk og lavet events og snakke med de folk der havde brug for det, 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg kan de fleste ulx og har bindes til at være mod/admin, hvorfor jeg kvalificeret er fordi jeg er god til at holde hovedet koldt under cases og jeg kan løse problemet,

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: at jeg kan lave et stærkere fællesskab og jeg vil også snakke med folk der har problemer og få dem til at have bedre,

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har masser af erfaring med ulx jeg har været admin på mange server foreksempel rexone og zynasta og jeg har masser af bindes til at være admin på en server så jeg vil sige at jeg har erfaring med ULX, at man har en menu binde og en til at tage cases og en til at return dig selv og til at tp til dem du er i case med og en til at return våben og armor og liv,

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er ikke så god til at formulere mig skriftligt men jeg er god til at formulere mig mundtligt for der er jo ikke noget med at skrive, jeg bruger ofte min mic ingame og når jeg sidder og snakker med folk på discord,

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har ikke så meget tid til at være på fordi jeg går på efterskole lige nu men i hverdagene kan jeg måske kun være 1 til 3 timer i hverdagene i weekenden kan jeg nok være på hele dagen fra 10 til 01:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er ordblind og jeg går på efterskole lige nu i 9 klasse 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep herfra

-du er ikke særlig aktiv (tror jeg har set dig 2 gange)

- det vil også sige at det du skriver i din ansøgning, i forhold til hvornår du er online er urealistisk.

- de gange jeg var mødt dig er du meget stille og det er ikke en kvalitet, når du hellere ikke bruger det skriftlige til din fordel.

- meget forvirrende ansøgning og hellere ikke mega lang.

- ikke ret kompetent ( og nej det er jeg hellere ikke) 

 

Men held og lykke

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, John2 skrev:

@Lomholt hvis du prøver at læse min ansøgning så kan du se at jeg er på efterskole + hvad skal jeg sige når du siger ikke noget og jeg kender ikke så godt dig så derfor snakker jeg ikke,

1. jamen så skal du ikke være staff vis du ikke har tid til det

2.  det vil sige at når du (aldrig er online), kan man ikke finde ud hvordan du er som person

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.