Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Den Fede Pingvin's Staff Ansøgning


Den Fede Pingvin

Recommended Posts

Ingame navn: den fede pingvin


SteamID: STEAM_0:0:207335336


IRL fornavn: Emil Olesen

 

Alder: 14 (lyder ældre) hvis det skulle være bedre

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: jeg har i fortiden været staff på et par servers hvor jeg så senere hen gik af da jeg følte der ikke var mere jeg kunne gøre. Jeg har dog ikke været længere oppe end staff. Jeg gjorde en forskel hvor jeg fik fat i de personer som ikke kunne finde ud af at spille på serveren efter reglerne og så sørgede jeg også for at alle personer er lige værd og ikke behøver at høre det ene og det andet fra en anden person. jeg har været staff på 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg skal være en del af staff teamet pga. for det første så mangler i nogle personer og for det andet så er jeg meget glad for at hjælpe andre dvs. folk som føler sig uretfærdigt behandlet. jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi jeg har erfaring med folk og jeg snakker godt med mange folk og så ved jeg også hvordan jeg skal reagere i hvilke situationer fek.s hvis jeg møder en sur/ ophidset person

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: jeg føler jeg kan bidrage med at folk får taget de calls som de skal da jeg har oplevet at folk fortæller at de ikke får taget de calls som de skal. i skal ikke se det som en diskrimination eller lign. i skal mere se det somom at jeg er her for at hjælpe så meget som muligt og at jeg syntes at alle folk er lige meget værd.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej dsv. men jeg er lærenem så jeg håber jeg får lidt læring af jer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg syntes jeg er god til at formulere mig skrift og mundligt og hvis jeg skulle støde på det problem hvor en person ikke forstår det jeg har skrevet eller sagt så vælger jeg at fortælle det mere enkelt. jeg bruger oftest min mic og hvis jeg finder ud af at der skulle være noget galt med min mikrofon så vil jeg hurtigt får styr på problemet.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har mulighed mellem 16:00 - 20:00 i hverdagen ellers så har jeg fra 15:00 - 24:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er glad for serveren og jeg håber jeg kan gøre serveren bedre og få flere spillere ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.