Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Niklas Pedersen


Niklas Pedersen

Recommended Posts

 

 

Ingame navn: Niklas Pedersen
SteamID: STEAM_0:1:37225320
IRL fornavn: Niklas
Alder: 25

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 Jeg har desværre ikke haft et administrativt job på et spilcommunity da, da jeg ikke har haft et interessen, hvilket jeg har nu.

Man skal altid starte et sted, og tænker at Stavox er et godt sted at starte.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet da jeg mener at jeg er en neutral spiller, som både har erfaringen samt alderen. Alderen som viser at jeg kan tage ansvar overfor alle, samt have en ordenligt dialog med alle spillere. Er en meget seriøst spiller, hvilket man også kan se når jeg spiller som Vicerigs. 

Jeg vil til enhver tid hjælpe andre, og derfor søger jeg stillingen.

Tit og ofte er dialogen det bedste værktøj man kan bruge. Dog hvis det er en slem overtrædelse af Regelsættet skal der også falde en straf i form af Jail eller ban, og i nogle tilfælde Kick, dog med en dialog om hvad vedkommende har gjort galt, så der kan blive rettet op på det, så det ikke gentager sig.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at jeg kan have et overblik, samt holde en god tone. Alle skal behandles lige værdigt, altså der skal ikke laves særbehandling. Hvilket jeg vil gå meget op i hvis jeg får en stilling på Staff-teamet.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender lidt til ULX systemet igennem videoer, samt hvad andre staff har fortalt igennem tiden.

 

Her er nogle af de mest almindelige, der findes sikkert flere jeg ikke kender:

 

 

!logs

!menu

!removeprop

!xban Niklas

!ban Niklas

!kick Niklas

!jail Niklas

!jail Niklas Pedersen 600 (10 min)

!unjail Niklas

!bring Niklas

!goto Niklas

!gotocar Niklas

!cb Niklas

!changejob Niklas

!freeze Niklas

!unfreeze Niklas

 

 

 



 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt. Det samme gør sig gældende mundtligt. 
Ja, jeg bruger altid min Mic.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I Hverdagen kan jeg være på fra omkring kl 16.00 til 22.30. I weekenden er det som regel hele dagen, dog med nogle undtagelser engang imellem. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 Nej, det tænker jeg ikke. I er mere end velkommen til at stille spørgsmål, så skal jeg gøre mit for at svare dem.

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

+ Du har altid god tålmodighed med mig når jeg er betjent.

+ Din alder afspejler sig i din adfærd 

+ lang ansøgning (jeg ved sku ik om den er god fordi jeg magter ikke lige og læse den)

+ kunne godt se dig som staff

- ville gerne se dig mere online på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.