Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøning


Volvo FM4

Recommended Posts

Ingame navn: Mathias ørnsholt
SteamID: STEAM_0:0:103336964
IRL fornavn: Mathias
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja jeg har tidligere erfaring med at være admin. og jeg hjalp

severn okay meget også selvom jeg var den eneste på severn fik jeg tit kaos stoppet . 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi Jeg jeg for det meste er inde på severn og bliver ikke stresset så hurtig og tager det stille og rolig 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: jeg kan hjælpe folk og er en stille type og bliver ikke hurtig sur

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kender de forskellige commands og ved hvad de gør

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger ofte min mic og Ja jeg kan finde ud af og skrive

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har alle dage tid til at komme på medmindre jeg skal noget self. men plejer ikke skulle så meget Altså. Tirsdag skal jeg noget fra kl. 12.30 til 13.30, onsdag skal jeg noget fra 9 til 10 og torsdag skal jeg noget fra kl. 12.30 til 13.30.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Har angst for skole så kommer på hver dag

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep 

-kort ansøgning

-jeg kender dig ikke rigtigt dette kan skylles du ikke er så meget online.

-den eneste oplevelse jeg har med dig er negative og jeg kan også huske en af min kammerater sagde noget lignende "det er ham den inkompetente møg unge"  

 

men held og lykke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.