Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kartofler


Karto

Recommended Posts

Ingame navn: Kartofler
SteamID: STEAM_0:1:196765904

IRL fornavn: Andreas
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har ikke været administrator/staff på nogen online server før.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af staff-teamet fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre mennesker med deres problemer, jeg vil nemlig gerne have at alle får en god oplevelse inde på serveren. Derudover har jeg kendskab til alle reglerne, og har mulighed for at være online på serveren meget sent og tidligt, hvor der ikke plejer at være nogle staffs online. Jeg vil for det meste altid være til rådighed hos andre medspillere på serveren, hvis nogen skulle bruge hjælp til noget. Cases er min førsteprioritet.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med mit gode humør og at jeg har mulighed for at være online meget tidligt om morgenen og meget sent om aften, for at undgå at folk bryder reglerne inde på serveren, hvilke jeg har oplevet før på disse tidspunkter. Derudover kan jeg holde hovedet koldt og tænke klart under cases, jeg vil nemlig kun have at alle får den bedste oplevelse inde på serveren. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et meget godt kendskab til ULX commands, og kender de fleste, jeg kan også nemt lære flere hvis det skulle være tilfældet.
 
!xban (navn)
!ban (navn)
!goto (navn)
!bring (navn)
!logs
!kick (navn)
!warn (navn)
!slay (navn)
!cb (navn)
!jail (navn) ex. 300 [5 min]
!unjail (navn)
!gotocar (navn)
!changejob (navn)
!freeze (navn)
!unfreeze (navn)
!removeprop
!menu

Det er disse commands jeg lige nu har kendskab til, da jeg har set en masse Stavox staff videoer på youtube, og lært en masse af dem. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at både formulere mig skriftligt og mundtligt, dog bruger jeg oftest min mic til at snakke med andre medspillere, for at få det bedste ud af rp og kommunikere med andre medspillere bedste muligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har for det meste mulighed for at spille hver dag, med mindre at jeg har lektier. Jeg spiller oftest mest i weekenderne da jeg har mere tid der. I hverdagene (mandag-fredag) har jeg skole i tidsrummet (8-15) og plejer normalt at spille derefter. 

 

Fredag aften - Søndag: ca 2 - 8 timer om dagen
Mandag - Torsdag: ca 1-4 timer om dagen
 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har brugt min computer i mange år til stort set alting, hvilke vil sige at jeg hurtigt og nemt finder ud af hvordan ting fungere. Derfor kan jeg også hjælpe folk med det tekniske.

Link til kommentar
Del på andre sites

neutral rep til - rep

 

vis jeg skulle være ærlig ser jeg ikke dig som staff på de her grunde:

- virker næsten lige så troll som mig

- ikke rigtigt moden 

- ikke mega aktiv

+ men Hey bro du sjov og have på serveren ( men bare ikke som staff vil jeg mene)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

Moden.

- Jeg kan godt se dig som Staff/Administrator. 

- Har ikke set dig som meget du ikke må.

- Kender det til med staff.

------------------------------------------------------------

- REP 

- er ikke så meget inde på serven, men tænker at du kommer til at være mere på serven hvis du nu for Staff/Administrator. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Held og Lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Karto skrev:

!xban (navn)
!ban (navn)
!goto (navn)
!bring (navn)
!logs
!kick (navn)
!warn (navn)
!slay (navn)
!cb (navn)
!jail (navn) ex. 300 [5 min]
!unjail (navn)
!gotocar (navn)
!changejob (navn)
!freeze (navn)
!unfreeze (navn)
!removeprop
!menu

Unødigt at skulle skrive det i sådan en lang liste, og virker til det bare er skrevet for at få fyld på? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads E. skrev:

Unødigt at skulle skrive det i sådan en lang liste, og virker til det bare er skrevet for at få fyld på? 

Det er ikke meningen at det skulle virke sådan. Jeg ville bare vise folk at jeg har godt styr på ULX commands.

 

Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 4:17 PM , Huse skrev:

-rep

- har aldrig set dig online så mener ikke du helt kan kvalificere dig til at være staff.

Jeg holdte en lille pause fra serveren en uge, men jeg er begyndt at være mere online igen nu.

 

//Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 4:37 PM , Lomholt skrev:

neutral rep til - rep

 

vis jeg skulle være ærlig ser jeg ikke dig som staff på de her grunde:

- virker næsten lige så troll som mig

- ikke rigtigt moden 

- ikke mega aktiv

+ men Hey bro du sjov og have på serveren ( men bare ikke som staff vil jeg mene)

 

 Hej Lomholt 🙂

 

Tak for din besked, jeg vil dog mene at du ikke har ret i din påstand. Ja, jeg vil indrømme at mine første gange inde på serveren ikke var de bedste. Men efter jeg gav mig tid til at læse reglerne, fik jeg en bedre forståelse af dem, og jeg har ikke trolled eller brudt nogle regler siden. Grunden til at jeg ikke var online var fordi jeg på et tidspunkt holdte en uges pause fra serveren. Men fair, det er jo din mening 🙂 

 

Og tak, du er sku også sjov at have på serveren.

 

//Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.