Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kjeld


Kjeld

Recommended Posts

Ingame navn: Kjeld 

SteamID: STEAM_0:0:74354375 

IRL fornavn: Louie 

Alder: 16 år 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja, det har jeg. Som mange nok ved har jeg været staff her på Stavox. Jeg startede ud som moderator og kæmpede mig op igennem rangsne og endte i Senior Admin. Jeg valgte at opsige min stilling, da jeg desværre mistede lysten. Jeg mener selv, at jeg gjorde en stor forskel og et godt stykke arbejde. Jeg tog en masse cases omkring 7000 i mit halve år som staff. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal en være del af staff-teamet, fordi jeg har en masse erfaring som staff og normal spiller. Jeg ved, hvordan man håndterer en case ordentligt og har supergodt kendskab til reglerne. Som sagt var jeg senior admin, og der havde jeg til rolle at holde øje med de andre staffs. Jeg var med til at sikre, at de andre staff kunne håndtere cases ordentligt og rette dem, hvis du ikke gjorde. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med en masse god erfaren som både staff og spiller. Jeg kan sætte mig i spillerens position og derfor sikre mig, at de får en god oplevelse i mine cases. Jeg kan også hjælpe de andre staffs, hvis de bliver i tvivl om reglerne, da jeg kan dem alle. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg har super godt kendskab til ULX da jeg har været staff og oplært andre. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg kan formulere mig godt både skriftligt såvel som mundtligt, og jeg bruger stort set altid min mic. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg kan være på hverdag, medmindre jeg skal et eller andet. Jeg kan være på fra 14:00 til 23:00 alle dage og nok lidt længere tid i weekenderne. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Ja, efter jeg sagde op som staff, gik jeg hen og fik "Eks-staffsyndrom" eller bare troll. Jeg fik et par bans og nogle forskellige straffe så som jail og carban. Under mit seneste ban fik jeg virkelig lysten til at spille på serveren igen. Jeg har lige p.t. prøveunban til den 1/11/20. Jeg har spillet meget imens jeg har haft prøve unban og ikke fået en eneste straf. Jeg ved ikke, om prøveunban vil hindre mig i at blive staff, men jeg forsøger alligevel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser du... meget af dit Staff-arbejde som du præsterede var fantastisk, ingen tvivl i det. Efter du sagde op har jeg personligt ikke set andet end en troll i dig, hvilket er en skam.

Der er ingen tvivl om, at du gerne vil være Staff igen, men du er på prøve unban, og som du selv skriver i din ansøgning, så blev du banned for at troll.

 

På trods af min holdning til dig og at du er på prøve-unban, så ønskes du selvfølgelig held og lykke med ansøgningen, hehe.

 

// Bob Johnson

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Du tog rigtig mange cases den gang du var staff
Du var ordtenlig i dine cases og håndterede dem fint
Din opførsel på det sidste har ikke været så god, dog
ved jeg da jeg har kendt dig længe at det er noget du

kan rette op på meget hurtigt.

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.