Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hizlau Johnson


Hizlau

Recommended Posts

Ingame navn: Hizlau Johnson 

SteamID: STEAM_0:1:209682807

IRL fornavn: Peter

Alder: 16 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg var admin på en lille dansk Gmod server (maks 20 spillere) for lang tid siden, jeg stod for at hjælpe spillerne, og gøre lidt lige som mods på Stavox. Udover det har jeg været admin på forskellige Minecraft servere hvor jeg primært stod for R&D, addons og bygge maps.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har meget erfaring på serveren. Jeg kender regler og jeg er meget aktiv. Jeg er meget imødekomne, og jeg taler godt med alle på serveren. Jeg vil forholde mig objektivt til alle cases. Jeg vil lytte til begge parter, og sørge for at de får snakket sammen da de ved hvad der skete. 

- Jeg er service mindet

- Jeg lærer hurtigt

- Jeg er meget aktiv både ingame og på forum

- Jeg er hjælpsom og god til at finde løsninger

- Jeg kan regelsættet

- Jeg prøver at få gang i RP på forskellige måder

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan komme med mange forskellige idéer til serveren, som kan få gang i RP'en, fx. forskellige kreative events, nye måder at få XP så man ikke bare sidder og laver weed og meth og forskellige måder at få stabiliseret økonomien. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kenskab til det, og jeg kan godt bruge det, men jeg er nok lidt rusten. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg prøver at formulere mig så godt skriftligt som muligt og mundtligt, jeg bruger min mic så ofte som jeg kan. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg arbejder i gennemsnit to gange i ugen, og hver anden weekend.

Jeg går på HHX så hvis jeg ikke har lektier, og jeg ikke skal arbejde kan jeg være på 15:00-22:00 i hverdagen og 10:30-02:00 i weekenden. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Det er der ikke

 

Tak fordi du tog dig til at læse min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Hizlau

Det bliver til et neutral REP herfra.

 

Nu ved jeg jo at du er super flink og venlig. Du er også ret aktiv på serveren. Dog føler jeg ikke lige at din ansøgning er specielt god. Der er lige noget med opsætningen og din tekst som jeg føler, at du kunne gøre bedre.

 

Nu kommer jeg ligesom dig fra en "grinder" baggrund. De første 150 cases var lidt svære eftersom jeg ikke selv oplevede disse situationer indenfor mit eget RP. Omvendt så gik mit eget "grind" udover de cases jeg tog. Det vil sige at jeg stoppede med at "grinde", og begyndte at tage en hel masse cases. Du skal være forberedt på, at du ikke kommer til at have tid tjene penge (udover som hjemløs).

 

Men lad os selvfølgelig holde fast i, at du er en super venlig person, der sagtens kan tage ansvar.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.