Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Krukke


Krukke

Recommended Posts

Ingame navn: Krukke 

SteamID:  STEAM_0:0:92213115

IRL fornavn: Asger 

Alder: 17

 

Krukkes nye jeg

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har tidligere været superadmin på verbalgaming, jeg gav dem en god start, en hånd med til opsætning og de kommende cases der var. 

Jeg har tidligere haft min egen server som gik rigtig godt, men efter skolen blev mere fyldt med lektier og ikke den helt store lyst til at spille overhovedet, dykkede serveren ret hurtigt pga af mangel på staff og mass rdmer. MEN jeg havde den fedeste tid i 7 måneder med en masse sjove og gode oplevelser som ejer. 

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg følte selv jeg var en af de mest erfarne staff som var på teamet, jeg var altid på deres discord og blev op til flere gange spurgt om hjælp :). Jeg har hjulpet nye staffs som manglede hjælp til ULX, situationer med skrigende spillere og problemer i de forskellige cases med uenigheder, bevismaterialer og varighed af straf.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg synes selv personligt selv, at jeg har været en staff som godt kunne stramme op, lade troll ligge i skuffen og tage mit arbejde mere seriøst ‘og det er det jeg gør nu!’. Jeg har fået hjælp for mit alkoholmisbrug og er næsten færdig og det går kun den rigtige vej!. Jeg har set mine gamle klip igennem for mine fejl og kan godt selv indrømme at det ikke var det bedste arbejde, jeg har selv set mine fejl og har tænkt på andre måder at tage mine cases på og blive en bedre version af mig selv og for den skyld en bedre staff!. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler virkelig jeg kan bidrage med noget denne gang, synes selv jeg har ændret mig meget på kort tid. Jeg har virkelig gjort noget denne gang for at komme på staff teamet. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX. Tidligere staff på stavox, så jeg kan næsten hele menuen uden af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg er bedre mundtligt end skriftligt, jeg er bedre til at formulere mig mundtligt end skriftligt, men tag ikke fejl, jeg kan sagtens formulere mig fint på skrift også :). 

Jeg elsker at snakke med folk, jeg er meget udadvendt og meget snakkesalig. 

 

Hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på 

Jeg har tre faste dage med vagter. 

- Superbrugsen 1 gang om ugen

- DHG Esport 2 gange om ugen

Mandag 16-21 (Brugs)

Tirsdag 17-19  (DHG)

Torsdag 17-19 (DHG)

 

Mvh Krukke 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Madsldr skrev:

+REP

Home boy.

Tidligere Staff.

OG. 

 

Held og lykke gamle dreng.

 

 

1 time siden, Store skrev:

+rep

Skide flink gut.

Tidligere staff.

Held og lykke

 

1 time siden, Olivers lan_ skrev:

+rep 

du dummet dig men du var en god staff i de cases jeg var med i så jeg synes du fortjener en chance

 

Tak gutter ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Beetle skrev:

Da du var staff, trollede du en hel del. Da du ikke var staff, trollede du mere. 

 

Jeg tror ikke du er parat til at tage det ansvar der følger med som staff, endnu en gang.

 

Held og lykke.

Tak for ordene Beetle.

Dog synes jeg det er lidt syndt at du ikke har set mine Progress 🙂

 

Men tager alligevel ordene til mig. 

Tak for dit svar. ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Krukke skrev:

Tak for ordene Beetle.

Dog synes jeg det er lidt syndt at du ikke har set mine Progress 🙂

 

Men tager alligevel ordene til mig. 

Tak for dit svar. ❤️ 

Det har jeg skam. Jeg ville blot fortælle min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

hej krukke 

+ du meget udadvendt som du også selv skriver

+ tidligere staff

- synes næsten ikke jeg har set dig på serveren siden du blev demoted

- da du var staff sidste gang følte jeg at du gjorde lidt som det passede dig. Jeg ved om du husker det, men vi lå og kørte ind i hinanden, på et tidspunkt hopper du ud af din bil hvorefter jeg køre ind i bil så den ender på taget af min. Jeg skriver /carjack og ruller væk med den. Du tager så fat i min bil så din bil  ryger ned og siger surt til mig "du gør det kun fordi du bil være irriterende". Dog skal du have respekt for komme over bagefter og sige undskyld.     

 

nu vil jeg ikke være nederen, men hvad mener du med venskab. fra min synsvinkel virker det som prøver at give mig dårlig samvittighed at jeg har - reppet dig.

https://gyazo.com/9cfd95c349809afd30437adcca9fb145

 

men held og lykke Krukke

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lomholt skrev:

hej krukke 

+ du meget udadvendt som du også selv skriver

+ tidligere staff

- synes næsten ikke jeg har set dig på serveren siden du blev demoted

- da du var staff sidste gang følte jeg at du gjorde lidt som det passede dig. Jeg ved om du husker det, men vi lå og kørte ind i hinanden, på et tidspunkt hopper du ud af din bil hvorefter jeg køre ind i bil så den ender på taget af min. Jeg skriver /carjack og ruller væk med den. Du tager så fat i min bil så din bil  ryger ned og siger surt til mig "du gør det kun fordi du bil være irriterende". Dog skal du have respekt for komme over bagefter og sige undskyld.     

 

nu vil jeg ikke være nederen, men hvad mener du med venskab. fra min synsvinkel virker det som prøver at give mig dårlig samvittighed at jeg har - reppet dig.

https://gyazo.com/9cfd95c349809afd30437adcca9fb145

 

men held og lykke Krukke

 

 

 

Du har helt ret i at jeg ikke har været super aktiv som jeg har været før. Mistede bare lysten til Gmod da jeg blev demotet :). Dog har jeg spillet mere i de sidste to måneder og kommer nok en del mere på 🙂

 

Kan ikke lige se hvordan jeg kan give dig dårlig samvittighed når jeg skriver sådan her: https://gyazo.com/ce50de686d48dd3b2efded67d4c0b2f7

Skrev sådan fordi du bare havde givet et -rep uden at give en kommentar på hvorfor 🙂❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Karto skrev:

+rep

- Virkelig sjov og flink fyr

- Tidligere staff

- Hjælpsom

__________________________
Held og lykke med din ansøgning.

 

Kartofler

TAK ❤️ 

14 timer siden, OliPop_ skrev:

+rep 

 

Virker meget moden

Tidligere staff 

❤️ 

12 timer siden, Huse skrev:

+REP

- bruger meget tid på serveren

aa56646b8709723c86e1541d2c89ab77.png
strong words 

- nåede ikke at være så meget online da du var admin men hørte godt om dig 

- har en dejlig sober tone for mange spillere

Den var god ahah 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Krukke.

Jeg har ikke snakket så meget med dig, men når du er joinet de rum, som jeg sad i, så synes jeg altid, at du har haft en lidt mærkelig attitude. Nu oplevede jeg dig ikke selv som staff, men jeg har faktisk ikke hørt så godt om dig, desværre.
Nu hvor der kun er gået en gang, og du hellere ikke har været så aktiv her på det sidste, så har jeg hellere ikke haft tid til at danne mig et billede af dig som person.
Jeg synes du skal vente en gang til, så det bliver et neutralt rep herfra.

Held og lykke
God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Hey Krukke.

Jeg har ikke snakket så meget med dig, men når du er joinet de rum, som jeg sad i, så synes jeg altid, at du har haft en lidt mærkelig attitude. Nu oplevede jeg dig ikke selv som staff, men jeg har faktisk ikke hørt så godt om dig, desværre.
Nu hvor der kun er gået en gang, og du hellere ikke har været så aktiv her på det sidste, så har jeg hellere ikke haft tid til at danne mig et billede af dig som person.
Jeg synes du skal vente en gang til, så det bliver et neutralt rep herfra.

Held og lykke
God dag.

Tak for beskeden Matti 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 12:20 PM , Krukke skrev:

Ingame navn: Krukke 

SteamID:  STEAM_0:0:92213115

IRL fornavn: Asger 

Alder: 17

 

Krukkes nye jeg

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har tidligere været superadmin på verbalgaming, jeg gav dem en god start, en hånd med til opsætning og de kommende cases der var. 

Jeg har tidligere haft min egen server som gik rigtig godt, men efter skolen blev mere fyldt med lektier og ikke den helt store lyst til at spille overhovedet, dykkede serveren ret hurtigt pga af mangel på staff og mass rdmer. MEN jeg havde den fedeste tid i 7 måneder med en masse sjove og gode oplevelser som ejer. 

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg følte selv jeg var en af de mest erfarne staff som var på teamet, jeg var altid på deres discord og blev op til flere gange spurgt om hjælp :). Jeg har hjulpet nye staffs som manglede hjælp til ULX, situationer med skrigende spillere og problemer i de forskellige cases med uenigheder, bevismaterialer og varighed af straf.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg synes selv personligt selv, at jeg har været en staff som godt kunne stramme op, lade troll ligge i skuffen og tage mit arbejde mere seriøst ‘og det er det jeg gør nu!’. Jeg har fået hjælp for mit alkoholmisbrug og er næsten færdig og det går kun den rigtige vej!. Jeg har set mine gamle klip igennem for mine fejl og kan godt selv indrømme at det ikke var det bedste arbejde, jeg har selv set mine fejl og har tænkt på andre måder at tage mine cases på og blive en bedre version af mig selv og for den skyld en bedre staff!. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler virkelig jeg kan bidrage med noget denne gang, synes selv jeg har ændret mig meget på kort tid. Jeg har virkelig gjort noget denne gang for at komme på staff teamet. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX. Tidligere staff på stavox, så jeg kan næsten hele menuen uden af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg er bedre mundtligt end skriftligt, jeg er bedre til at formulere mig mundtligt end skriftligt, men tag ikke fejl, jeg kan sagtens formulere mig fint på skrift også :). 

Jeg elsker at snakke med folk, jeg er meget udadvendt og meget snakkesalig. 

 

Hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på 

Jeg har tre faste dage med vagter. 

- Superbrugsen 1 gang om ugen

- DHG Esport 2 gange om ugen

Mandag 16-21 (Brugs)

Tirsdag 17-19  (DHG)

Torsdag 17-19 (DHG)

 

Mvh Krukke 

Lan godkendt rep
Kender ingen der er bedre til at tage cases som du. (også selvom du har alkohol i blodet)
Kan reglerne
Vil ønske jeg kunne skrive moden 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/10/2020 den 10:26 AM , Sokke✌ skrev:

Hey @Krukke

 

Du får et NEUTRAL +REP Her fra mig.

 

- Flink fyr.

- Tidligere staff.

- Kan godt reglerne.  

 

Men dog så ved jeg ikke helt om dit troll er gået helt væk. Men jeg har respekt for dig.

Held og lykke 🙂 

Tak Sokke, det betyder meget 🙂 

9 timer siden, John2 skrev:

Du Får et +REP Fra Mig

 

-Flink Fyr

-kan alle reglerne 

-Super Nice

 

Held og lykke 

Takker ❤️

3 timer siden, Peanut skrev:

Lan godkendt rep
Kender ingen der er bedre til at tage cases som du. (også selvom du har alkohol i blodet)
Kan reglerne
Vil ønske jeg kunne skrive moden 🙂

Ja hvis chancen er der og jeg bliver staff, så ser du mig ikke længere med alkohol i blodet ❤️

Og tak tror jeg ? 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/10/2020 den 9:00 AM , AndreasH05 skrev:

+rep herfra

 

-skideflink

-hjælpsom

-kan sit rp

 

19 minutter siden, Futtehans skrev:

+RRREEEEEEEEPPPPP

 

- Skide flink og sej

- Mega god spiller

- Kunne godt se dig som en staff

- Alt for meget aktiv

- Er en KÆMPE drengrøv!:)

 

19 minutter siden, Kaj. K. skrev:

+Rep

 

Hey krukke syntes du har fortjent et +Rep da du var en af de bedste staffs før i tiden

 

- Aktiv

 

- Flink

 

- God rp

 

Håber du får en chance til Bror❤️

Sætter virkelig pris på det gutter. Tak ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.