Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Olivers Lan


Makralen

Recommended Posts

Ingame navn: Olivers Lan

SteamID: STEAM_0:1:240903767

IRL fornavn: Oliver

Alder: 15 
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 Jeg har været staff en del gange efterhånden, jeg gjort det jeg blev bedt om og opførte mig ordentligt. Jeg har været Head-of-Manager på en FiveM-server og Admin på en Gmod-server, jeg har en god tone overfor folk og jeg lavet halv om halv med at tage cases og lave RP. Men hvis der kom mange cases droppet jeg Rp og tog cases i stedet.


-størrelsen på FiveM-Serveren lå på de stabile 25-32 spiller dagligt
-Størrelsen på Gmod serveren var på 10-18 spiller dagligt

Link til mine erfaringer
 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 Som sagt har jeg en masse erfaring og jeg har spillet på serveren i omkring 2-3år, og jeg ved hvordan man skal opføre sig, og Jeg har rigtig gerne ville være en del af Staff-Teamet på Stavox længe da jeg elsker det med at tag cases og hjælpe andre. Jeg ville opnå at være en erfaren og en god staff på Stavox.


Jeg er/kan:


-Imødekommende.
-Moden.
-Jeg kan sagtens holde hovedet koldt under de forskellige situationer.
-Aktiv.
-Hjælper dem jeg kan.
-Spørger om hjælp hvis jeg er i tvivl om noget.
-Jeg har næsten 1000 timer på serveren.
-Jeg Lærenem.
-Jeg tager det seriøst.
-Jeg har haft lysten til at være staff i 1 år så det ville være en kæmpe mulighed for mig.
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg kan bidrage med en masse ting som F.eks at være en pisse flink person der altid står klar til at hjælpe og tage mit arbejde 100% seriøst og droppe RP frem for cases hvis det bliver nødvendigt. Og jeg ville ikke lade andre trash talk eller tale grimt eller afbryde og skrige af hinanden i en case. og jeg ville gøre det fair for begge parter i en case så alle får den bedst mulig oplevelse af serveren og mit arbejde. Jeg opføre mig som man skal og jeg kan som sagt holde mit hoved koldt og gøre den bedste indsats jeg kan give og lave seriøst og godt Rp som et bedre forbilled.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har ULX erfaring på de forskellige server jeg har været staff på men ellers er jeg meget lærenem. Og jeg har erfaringer ved at se de forskellige Roasted toast livet som admin og Sokke og Philipwn, hvor jeg har set hvad det går ud på. Jeg har også snakket med de forskellige staff hvor jeg har set og hørt de forskellige ting omkring det med at være staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg foretrækker da mest det mundtlige men jeg har på ingen måde problemer med at skrive da jeg elsker at skriv og snakke, så kan sagtens formulere mundtlig næsten lige så godt som skriftligt, ellers er det ikke et problem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 14:00-23:30

tirsdag: 15:30-23:30
onsdag: 14:00-23:30
torsdag: 14:45-23:30

Fredag: 15:00- 04:00
I weekenderne der bestemmer jeg helt selv
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej

 

Håber i ville tag godt imod min ansøgning og tak fordi i læste den:)

 

 



 

 




 

Link til kommentar
Del på andre sites

Oliver!

 

Jeg har nu snakket med dig i et godt stykke tid nu og har Lært dig godt og kende, Her er en lille liste med ting omkring dig .

 

- Du er velformulerende 

- Du er meget venelig samt behjælpsom

- Du er god til at læse folk

- Du er mere Ydrestyret end indrestyring

- Du virker til at være Tilbageholdende ingame

 

Jeg syndes du er en hyggelig gut og snakke med og derfor håber jeg også folk får den samme mening om dig, Du gemmer dig for meget og vælger at følge andres meninger og behov før dine egne. 

 

Jeg giver dig dog stadig et +REP men med forhåbninger om at du bliver mere Indrestyret 

 

Held og lykke med det hele Oliver 😄

 

//Hondo

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Hondo skrev:

Oliver!

 

Jeg har nu snakket med dig i et godt stykke tid nu og har Lært dig godt og kende, Her er en lille liste med ting omkring dig .

 

- Du er velformulerende 

- Du er meget venelig samt behjælpsom

- Du er god til at læse folk

- Du er mere Ydrestyret end indrestyring

- Du virker til at være Tilbageholdende ingame

 

Jeg syndes du er en hyggelig gut og snakke med og derfor håber jeg også folk får den samme mening om dig, Du gemmer dig for meget og vælger at følge andres meninger og behov før dine egne. 

 

Jeg giver dig dog stadig et +REP men med forhåbninger om at du bliver mere Indrestyret 

 

Held og lykke med det hele Oliver 😄

 

//Hondo

 

Tusind tak Hondo du er sku en guttermand😗

Og du har ret jeg tilbageholder mig nogen gange for at folk ikke skal synes dårligt om mig da jeg har prøvet det på serveren 1 år tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Olivers lan

 

Nu har jeg kendt dog i et stykke tid nu. Du er en meget venlig og en super fed person. Jeg har ikke spillet så meget med dig in-game, men det er nok min egen skyld.

 

Vi har snakket rigtigt meget sammen på Stavox discord kanalen, og deler en fælles interesse for yt. Du er altid tiden inde på discord kanalen for at snakke med folk.

 

Jeg tror bestemt du ville være en god staff med din evne til at snakke med folk. Selvom ULX ikke er svært at lære, kan jeg sige at det hjalp mig med at have et bedre overblik, lige da jeg startede.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Philipwn skrev:

Hej Olivers lan

 

Nu har jeg kendt dog i et stykke tid nu. Du er en meget venlig og en super fed person. Jeg har ikke spillet så meget med dig in-game, men det er nok min egen skyld.

 

Vi har snakket rigtigt meget sammen på Stavox discord kanalen, og deler en fælles interesse for yt. Du er altid tiden inde på discord kanalen for at snakke med folk.

 

Jeg tror bestemt du ville være en god staff med din evne til at snakke med folk. Selvom ULX ikke er svært at lære, kan jeg sige at det hjalp mig med at have et bedre overblik, lige da jeg startede.

 

Mvh Philipwn

Tusind tak philipwn du fandme også en pisse flink og hyggelig person at snakke med🥰

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Oliver!

Nu var der trods alt en lille smutter i går der resulterede i en lille plet på straffeattesten, men som sagt smutter den for alle engang imellem.

Nu har jeg spillet både gmod og mange andre spil med dig og har altid fundet dig meget imødekommende og venligsindet.

 

Jeg tror godt du ville kunne gå hen og have en chance som staff, hvis ikke denne gang, så er der altid næste gang!
Udover det, så synes jeg du har lavet en rigtig fin ansøgning og jeg vil ønske dig alt held og lykke!

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.