Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Rapps


Rapps

Recommended Posts

Ingame navn: Rapps
SteamID: STEAM_0:0:424369278
IRL fornavn: André
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har rigtig meget erfaring med at være staff, både ude fra Garry's mod og inde, jeg har haft min egen server for et par år tilbage, den blev desværre aldrig så populær, men det gav en god del erfaring i at have respekt over for andre spiller, hvordan det var og have et stort ansvar, både over for hvad du selv skulle lave, og andre spiller, samt dit eget staff team. Jeg har arbejdet min vej op til Superadmin på Zypress, Zypress dengang var en meget populær server, så jeg har været igennem et hav af situationer, som spiller der prøvede og lukke serveren, til folk som bare går rundt og skyder alle, jeg har også været admin på andre minecraft server, nogen populære, og andre små server, jeg vil ikke mene at andre server som ikke er fra Garry's mod af, giver den helt store erfaring med alle de kommandoer som Garry's mod tilbyder, men det et hvis mindset, til hvordan du skal være over for andre spillere, og hvilken måde du ender med at håndtere de problemer som kan opstå.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg vil personligt mene at jeg er lidt mere kvalificeret en de fleste ansøger, ikke for at lyde opblæst, jeg har utrolig meget erfaring, som har kommet igennem mine år af moderation og management af min egen server, samt kvalifikations tjek af andre moderator, og administrator fra min tid af høj rankerede, jeg er hjælpsom, og dedikeret til at gøre serveren et bedre sted, så nye og gamle spillere kan spille på en server, hvor reglerne bliver holdt, og spiller som bryder reglerne for sin straf.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg har mit gode humør, og et hav af erfaring som kan blive nyttigt på servern, min viden til ulx og ulib er meget stor, med mange års erfaring, og jeg vil selv sige at jeg er en meget hjælpsom person, som vil spillerne på serveren det bedste, og hjælpe dem i tilfældet af de har spørgmål.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som skrevet tidligere så har jeg haft min egen server kørende i en lille periode, jeg har været medlem af staff holdet på mange server, både i Garry's mod, og andre platforme. 

Jeg kender alle kommandoer ulx tilbyder, og alle de små ting du kan tilføje til slutning af dine kommandoer, f.eks ^, @, *. Som er vigtigt, hvis du vil give personer div. ting.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, det vil jeg bestemt mene, jeg bruger altid min mikrofon, da det er vigtigt til den rp du nu går og laver, og generelt meget bedre og kommunikere med din mikrofon. ligeså meget som jeg skriver. Jeg kom formulere mig på rigtig mange forskellelige måder, fra at snakke til en ældre person, og så de yngste også kan forstå den præcis ting korrekt. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg arbejder fra 7:30 til 5-6 stykker, og efter det er jeg på det meste dagen, incl ud til natten, går Ca i seng 02. i weekenderne er jeg altid på, sent ud på natten.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt jeg havde en dårlig tildens til at være lidt af en troll, og at jeg desværre også har haft lukket serveren ned, i en lille periode. Jeg er ikke stolt af det, for jeg vil enlig gerne serveren det bedste, siden jeg formået og lukke serveren ned, har jeg haft sat mit fjolleri på hylden, og taget serveren mere seriøs, jeg var bare dum, men man lære af sine fejl, og jeg håber i vil give mig en chance, for at bevise at jeg rent faktisk kan leve op til det jeg skriver.

 

Fortsat god dag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Rapps du fortjener sgu at være staff, fordi du har en masse erfaring inden for staff arbejde og generelt bare rigtig imødekommende samt flink.
Der er ikke det store at se ned på, så du får et +rep fra mig af!

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Gunner Jensen skrev:

Rapps du fortjener sgu at være staff, fordi du har en masse erfaring inden for staff arbejde og generelt bare rigtig imødekommende samt flink.
Der er ikke det store at se ned på, så du får et +rep fra mig af!

 

Held og lykke!

Mange tak! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er en mega flink fyr, og du er meget imødekommende. Du har også en crazy personlighed, hvilket jeg synes er fedt.

 

Men, nu havde vi en episode i forgårs, og jeg snakkede også med dig i går. Du stod bevidst og skød en staff i case, som betjent. Det var åbenbart med vilje, og du gjorde det også åbenbart fordi du havde lyst. 

 

Jeg snakkede med dig i går, hvor du sagde, at når bliver vred, så kan du godt gøre dumme ting.

 

Med de her meget bevidste handlinger og regelbrud, synes jeg ikke, at du har det potentiale der skal til, for at blive staff den her gang.

 

 

Held og lykke, Rapps!.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Beetle skrev:

Du er en mega flink fyr, og du er meget imødekommende. Du har også en crazy personlighed, hvilket jeg synes er fedt.

 

Men, nu havde vi en episode i forgårs, og jeg snakkede også med dig i går. Du stod bevidst og skød en staff i case, som betjent. Det var åbenbart med vilje, og du gjorde det også åbenbart fordi du havde lyst. 

 

Jeg snakkede med dig i går, hvor du sagde, at når bliver vred, så kan du godt gøre dumme ting.

 

Med de her meget bevidste handlinger og regelbrud, synes jeg ikke, at du har det potentiale der skal til, for at blive staff den her gang.

 

 

Held og lykke, Rapps!.

 

Det ved jeg godt, men det er også noget jeg skal have arbejdet på, jeg skød ham mere i en sjov tankegang, med at jeg kunne drille Phillip lidt, og som vi snakkede om, så vidste jeg godt det var forkert, og det er fuldkommen forståeligt du skriver det, men jeg håber, for det kommer til at ændre meget på hvordan jeg opføre mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Rapps

Du er en pisse fed fyr og generelt en dejlig personelighed
Du har en måde hvorpå du kan holde dit hovedet koldt under ekstremt pressede situationer uden man kan høre du er i en.
Du bryder næsten aldrig reglerne og kender dem godt
Jeg håber og se dig med et blåt navn

- Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Lolly skrev:

Hej Rapps

Du er en pisse fed fyr og generelt en dejlig personelighed
Du har en måde hvorpå du kan holde dit hovedet koldt under ekstremt pressede situationer uden man kan høre du er i en.
Du bryder næsten aldrig reglerne og kender dem godt
Jeg håber og se dig med et blåt navn

- Lolly

Mange tak! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej smukke, man kan vel sige vi har en lang og god fortid. Du har været min ven i mange år og kort sagt er du fantastisk. Når det er nødvendigt er du moden og det er sjældent jeg ser dig i en case. Jeg ser dig sjældent sur eller påvirket af andres handlinger.

 

Jeg synes du fortjener chancen som staff.

 

Held og lykke

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Hvem er du?

Hvem er du?

5 minutter siden, Polle skrev:

Hej smukke, man kan vel sige vi har en lang og god fortid. Du har været min ven i mange år og kort sagt er du fantastisk. Når det er nødvendigt er du moden og det er sjældent jeg ser dig i en case. Jeg ser dig sjældent sur eller påvirket af andres handlinger.

 

Jeg synes du fortjener chancen som staff.

 

Held og lykke

 

Mange tak! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Har set han laver dårligt RP

Kan ikke reglerne

Har oplevet at han RDM folk pga. han har lyst.... Det høre ikke hjemme i et staffteam 

Har også oplevet at du bliver meget sur og råber, som jeg finder meget upassende hvis man ville være staff

 

Men held og lykke med din ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Jeg bliver nød til at give dig denne, på baggrund af de episoder jeg har oplevet med dig inde på serveren.

Du virker til at have en meget dårlig dømmekraft, og hurtigt kan blive hidsig samt provokeret, som har konsekvenser for dine handlinger på serveren.

 

Forleden, da vi begge var på arbejdet som betjente, blev du så hurtig provokeret, og havde svært ved at argumentere for din sag, at du simplehent skød mig on duty - hvilket også endte ud i at du fik job-ban i 30 minutter for politi, efter en længere diskussion i en admin-case.

 

Det sure med det søde.

Udover vores uheldige episoder hvor du gentagende gange har udvist dårlig adfærd, er jeg dog ikke itvivl om du er en flink person.

Jeg ville bare have svært ved at forstille mig, at du skulle påtage dig ansvaret som Staff.

 

Held og lykke med din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Rapps

Hvor skal jeg starte.
Du er utrolig flink og moden, da du også er ret gammel. Det kan man også godt mærke på dig, at du er kompetent og ikke en lille troll. Du har styr på regelsættet, også kan man vel også kalde dig for en erfaren og imødekommende person.
Jeg har RP'et meget sammen med dig, og du gør det sku meget godt. Den har dog gledet et par gange, men det er sku ikke det voldsomme.

Det jeg egentlig vil frem til op repeterer er det du er:
- Imødekommende som person og ingame

- Flink og vellidt

- Styr på reglerne

- Kompetent og moden

- Kunne se dig på holdet.

Så vil egentlig ønske dig mange gange held & lykke med din ansøgning, og håber vi ses på teamet

Så du får et +REP af mig.

Venlige hilsner

Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 2:01 PM , Rapps skrev:

Hvem er du?

Mange tak! 😄

Jeg er mig.
Jokes aside, jeg ved sgu ikke helt.
Du er sikkert en fin fyr og kæreste, men du stemmer stadig for jeg skal have ban, mehhh.

+1 -0.5, så kan staff styre det.

39 minutter siden, dk_mathias skrev:

+rep
-aktiv 
-kan  reglerne 
+flink
håber du kommer ind  som staff 🙂

 

+ rep.
- Kan relger = Han ikke kan dem=?
-Aktiv så han er heller ikke aktiv?
Men han er flink. ok

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.