Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Oprettet
  • Seneste svar

Hej Madsldr

Hvor skal jeg starte...

Du er den tætteste kammerat fra Stavox jeg har haft i så lang tid. Nu kan jeg ikke lige huske det præcise tal, men skulle mene vi har kendt hinanden i lidt over 4 måneder. Du har nogle egenskaber vi virkelig har brug for på staff holdet.

 

Som det første er du enormt aktiv på serveren. Du har gennem tiden været inde med stabile timer. Vi har på staff holdet brug for din stabilitet, samt viljestyrke til at tage cases. Nu ved jeg dette betyder meget for dig. Du har ihvertfald brugt enorme mængde timer i forberedelse til dette. Du har leget rundt med ULX på singleplayer samt i gmod multiplayer. General oplæring tror jeg bestemt ikke du kommer til at have problemer med

 

Som det andet vil jeg beskrive din personlighed. Du en person man kan stole på. Du er super venlig og moden. Tilbage i tiden har vi lavet meth i kassevis. Nu hygger vi bare rundt og laver RP sammen.

 

Du er virkeligt egnet som staff. Din erfaring betyder også meget her. Man kan selvfølgelig altid oplære en moden person til at være staff, men på længere tid har du mulighed for at gøre Stavox til noget bedre. Jeg kan med sikkerhed vide, at du ikke bare holder op med at spille. Tilfælles har vi noget: ikke et liv.

 

Held og lykke. Du har fortjent det her!

 

+REP

 

Mvh Philipwn

Junior admin

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Philipwn skrev:

Hej Madsldr

Hvor skal jeg starte...

Du er den tætteste kammerat fra Stavox jeg har haft i så lang tid. Nu kan jeg ikke lige huske det præcise tal, men skulle mene vi har kendt hinanden i lidt over 4 måneder. Du har nogle egenskaber vi virkelig har brug for på staff holdet.

 

Som det første er du enormt aktiv på serveren. Du har gennem tiden været inde med stabile timer. Vi har på staff holdet brug for din stabilitet, samt viljestyrke til at tage cases. Nu ved jeg dette betyder meget for dig. Du har ihvertfald brugt enorme mængde timer i forberedelse til dette. Du har leget rundt med ULX på singleplayer samt i gmod multiplayer. General oplæring tror jeg bestemt ikke du kommer til at have problemer med

 

Som det andet vil jeg beskrive din personlighed. Du en person man kan stole på. Du er super venlig og moden. Tilbage i tiden har vi lavet meth i kassevis. Nu hygger vi bare rundt og laver RP sammen.

 

Du er virkeligt egnet som staff. Din erfaring betyder også meget her. Man kan selvfølgelig altid oplære en moden person til at være staff, men på længere tid har du mulighed for at gøre Stavox til noget bedre. Jeg kan med sikkerhed vide, at du ikke bare holder op med at spille. Tilfælles har vi noget: ikke et liv.

 

Held og lykke. Du har fortjent det her!

 

+REP

 

Mvh Philipwn

Junior admin

Phil Phil Phil Ubeskrivelige ord det betyder så meget du tror det er løgn.

Jeg må sku sige vi har haft nogle tider sammen.

Og jeg må skam også give dig ret i vi ikke har noget liv. 🙂

 

Tusind Tusind Tusind gange tak for de ord ubeskriveligt. ❤️💙🍉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Du har sku fortjent at komme ind Mads, jeg kan huske tilbage i Juli / August, hvor du spurgte mig meget omkring de forskellige ting som omhandler at være staff. Det viser bare at du virkelig brænder for at blive staff, og at du gerne vil gøre det så godt som muligt.

 

Du har altid været imødekommende og respektfuld over for andre spillere og staffs. Igennem den tid hvor vi har været venner så har du ikke vist andet end loyalitet, man kan altid regne med dig og du holder dit ord.

 

Du har styr på regelsættet og de forskellige kvalifikationer det kræver for at blive staff. Du har lavet en lang og detaljeret ansøgning, som igen viser at du har en stor interesse i at blive en del af staffholdet.

 

Din aktivitet er også i top, du er næsten altid på serveren. Du er både aktiv på; serveren, discord og forum, som bare er et stort +.
 

Du er også en spiller som mange kender, og af hvad jeg har hørt, så har jeg kun hørt positive ting omkring dig. Som jeg også selv synes passer meget godt.

 

Du er en virkelig sjov ven, som man altid kan lave et eller andet med. Du kan joke rundt, men samtidig tage det seriøst når der er brug for det.

 

Så jeg synes at du ville være en fantastisk tilføjelse til staffholdet. Det har du ihverfald bevist overfor mig de sidste par måneder.

 

Så held og lykke Mads, ønsker dig det bedste.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads

Nå hvor skal jeg starte henne.
Du er sku egentlig meget flink, men der er lidt ting som jeg syntes der trækker ned.

De dårlige ting

Jeg syntes du simper for hårdt på staffs, og du er meget en efterfølger.
Det vil sige du gør og siger meget som nogle staffs for at tiltrække opmærksomhed.
Hvilket jeg syntes trækker lidt ned, da det viser du tryharder for meget.
Ikke nok med at du fik et forumban for nogle timer siden, med ligegyldig post.
Hvilket jo heller ikke ser særlig godt ud i staffs øjne

 

Det gode ting

Skal heller ikke side og jorde dig, fordi du har da også gode ting.
Du er sku meget flink, og du er sku meget hyggelig at snakke med. Nu hvor du har købt mange af mine e2'er haha

 

Nå overall hvis du får dykket ned i de ting der var dårlige, og forbedrer dig til næste gang.
Tror jeg nok du skal have en chance.
Vil ikke give hverken +REP eller -REP

Vil bare give dig nogle punkter du kan holde øje med.

Venligste hilsner

Jenss

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jenss skrev:

Hej Mads

Nå hvor skal jeg starte henne.

Du er sku egentlig meget flink, men der er lidt ting som jeg syntes der trækker ned.

De dårlige ting

Jeg syntes du simper for hårdt på staffs, og du er meget en efterfølger.
Det vil sige du gør og siger meget som nogle staffs for at tiltrække opmærksomhed.
Hvilket jeg syntes trækker lidt ned, da det viser du tryharder for meget.

Ikke nok med at du fik et forumban for nogle timer siden, med ligegyldig post.
Hvilket jo heller ikke ser særlig godt ud i staffs øjne

 

Det gode ting

Skal heller ikke side og jorde dig, fordi du har da også gode ting.
Du er sku meget flink, og du er sku meget hyggelig at snakke med. Nu hvor du har købt mange af mine e2'er haha

 

Nå overall hvis du får dykket ned i de ting der var dårlige, og forbedrer dig til næste gang.
Tror jeg nok du skal have en chance.
Vil ikke give hverken +REP eller -REP

Vil bare give dig nogle punkter du kan holde øje med.

Venligste hilsner

Jenss

 

Tak for dine ord.

Ser frem til at købe nogle E2`r 🙃

32 minutter siden, Andrew, skrev:

+REP

 

Du har sku fortjent at komme ind Mads, jeg kan huske tilbage i Juli / August, hvor du spurgte mig meget omkring de forskellige ting som omhandler at være staff. Det viser bare at du virkelig brænder for at blive staff, og at du gerne vil gøre det så godt som muligt.

 

Du har altid været imødekommende og respektfuld over for andre spillere og staffs. Igennem den tid hvor vi har været venner så har du ikke vist andet end loyalitet, man kan altid regne med dig og du holder dit ord.

 

Du har styr på regelsættet og de forskellige kvalifikationer det kræver for at blive staff. Du har lavet en lang og detaljeret ansøgning, som igen viser at du har en stor interesse i at blive en del af staffholdet.

 

Din aktivitet er også i top, du er næsten altid på serveren. Du er både aktiv på; serveren, discord og forum, som bare er et stort +.
 

Du er også en spiller som mange kender, og af hvad jeg har hørt, så har jeg kun hørt positive ting omkring dig. Som jeg også selv synes passer meget godt.

 

Du er en virkelig sjov ven, som man altid kan lave et eller andet med. Du kan joke rundt, men samtidig tage det seriøst når der er brug for det.

 

Så jeg synes at du ville være en fantastisk tilføjelse til staffholdet. Det har du ihverfald bevist overfor mig de sidste par måneder.

 

Så held og lykke Mads, ønsker dig det bedste.

 

Tak Andrew ubeskrivelige ord savner sku de gode gamle dage hvor vi sad og lavede weed og grindede. 💙

#freebreaky

Link til kommentar
Del på andre sites

Daus Mads, ja du sgu egentlig meget flink. Jeg har ikke snakket utroligt meget med dig, men de gange jeg har stødt på dig, har du egentlig været utrolig flink. Du var jo også så flink at donere til en bøtte. 

 

For at komme til punkterne så kan/er du:

 

- Flink

- Imødekommende

- Kan reglerne

- Seriøs, men sjovt skal man jo også have det

 

Så, kort sagt håber og tror, at du får chancen for at blive staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Polle skrev:

Daus Mads, ja du sgu egentlig meget flink. Jeg har ikke snakket utroligt meget med dig, men de gange jeg har stødt på dig, har du egentlig været utrolig flink. Du var jo også så flink at donere til en bøtte. 

 

For at komme til punkterne så kan/er du:

 

- Flink

- Imødekommende

- Kan reglerne

- Seriøs, men sjovt skal man jo også have det

 

Så, kort sagt håber og tror, at du får chancen for at blive staff.

Det varmer. 💙

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Huse skrev:

Hej @Madsldr, Fedt at se dig ansøge til staff du fortjener et kæmpe +REP

- Du er meget flink

- Har en god tone over for andre spillere

- Du kan reglerne

- Du er blevet super aktiv igen

Kunne sagtens se dig som staff

Tusind tak for dine fine ord. 💙

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mads

 

  • Du er meget moden.
  • Du har efterhånden et rigtigt godt kendskab til reglerne.
  • Du virker til at snakke fint med de fleste inde på serveren.
  • Jeg ved du virkeligt brænder for at komme med på holdet.
  • Du har holdt dig i skindet det sidste længe stykke tid (ingen straffe).

Så alt i alt bliver det et +Rep fra min side af.

 

//Boris

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads!

 

Nu har vi jo snakket og hygget lidt på serveren, og jeg finder dig egentlig som en kompetent og venlig person der også er fuld af medlidenhed samt omsorg, det synes jeg er virkelig flot af dig, du sætter dig i andres sted og du står bare sammen med en, du er bare i bund og grund virkelig flink, satte virkelig pris på i dag og det skal du vide!

 

Udover det, så er du også meget aktiv på serveren, jeg ser dig hver gang jeg er på og det er altid en fornøjelse at have med dig at gøre!

Kan også se at du ikke er den der påtager sig flest straffe og det er et kæmpe plus!

 

Jeg tror du ville have en god chance i staff-teamet!

Held og lykke til dig!

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Jakob Johnson skrev:

Hej Mads!

 

Nu har vi jo snakket og hygget lidt på serveren, og jeg finder dig egentlig som en kompetent og venlig person der også er fuld af medlidenhed samt omsorg, det synes jeg er virkelig flot af dig, du sætter dig i andres sted og du står bare sammen med en, du er bare i bund og grund virkelig flink, satte virkelig pris på i dag og det skal du vide!

 

Udover det, så er du også meget aktiv på serveren, jeg ser dig hver gang jeg er på og det er altid en fornøjelse at have med dig at gøre!

Kan også se at du ikke er den der påtager sig flest straffe og det er et kæmpe plus!

 

Jeg tror du ville have en god chance i staff-teamet!

Held og lykke til dig!

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Meget værdsatte ord Det betyder sku meget. 💙

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.