Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Matti


Matti 🐐

Recommended Posts

Ingame navn: Matti
SteamID: STEAM_0:1:420168501
IRL fornavn: Matti
Alder: 18

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Det har jeg, ja. Som I nok alle ved, så er jeg tidligere staff på Stavox, og jeg synes selv, at jeg gjorde det rigtig godt.
Jeg sagde op, da jeg havde nogle problemer i hverdagen, som mange af jer også ved. Jeg kom op i Junior-Admin sådan rimelig hurtigt, og jeg synes virkelig om arbejdet. 

Imens at jeg ikke har været staff, så har jeg ejet en af de største FiveM servere i Danmark. Jeg stod selv for at ansætte de forskellige staffs og udviklere. Jeg har derfor også en god dømmekraft, som kan være med til at gøre mit arbejde som staff på Stavox bedre.

Jeg har også haft en minecraft server, dog er dette længe siden. Den var faktisk rimelig populær, og havde ca. 20 spillere om dagen. Jeg har også været staff på diverse CS:GO community servere.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg synes selv, at jeg skal være en del af staff-teamet, da jeg ved, hvad det går ud på, og jeg har ikke brug for en oplæring, som de andre staffs har. Jeg er rigtig aktiv selvom, at jeg går i 2.g. Jeg er også moden. Jeg er vellidt af det meste af community'et på Stavox, som også vil gavne mig i mit staff arbejde. Med det sagt, så er jeg ikke den type, som giver fordele til mine venner, som jeg vist også beviste sidste gang, at jeg var staff.
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med min viden indenfor staff området. Jeg er også rigtig god til regelsættet, dvs. at jeg kender de fleste regler, som jeg også pointerede ovenfor, så er jeg virkelig moden. Jeg synes personligt selv, at I mangler lidt flere aktive staffs, da vi primært ser de samme og de samme. Det synes jeg virkelig er en skam, ikke fordi at de ikke gør det godt, men hvis man danner det mindste had til en af de staffs, så vil man altid tro, at den pågældende staff vurderer i mod vedkommende. 
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Det har jeg, ja. Som pointeret ovenfor, så er jeg tidligere staff på Stavox, så jeg behøver ikke den generalle oplæring, og jeg er klar med det samme.
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes, at jeg formulerer mig godt skriftligt, men helt klart bedst mundtlig. Jeg bruger min mikrofon, så hyppigt som muligt.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
I hverdagene kan jeg være på fra klokken 15:45-22:00.
I weekenderne afhænger det meget, af mine planer. men hvis vi tager udgangspunkt i en weekend, hvor jeg ikke skal noget, så kan jeg være på fra klokken 10:00-02:00.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Sidste gang, at jeg var staff havde jeg en kæreste, og det gjorde, at jeg ikke kunne være på hver anden dag, og jeg hellere ikke kunne være på i weekenderne eller ferierne. Jeg er ikke kærester med personen længere, så det vil sige, at jeg ikke har de vildeste planer her for tiden.

Det skal lige pointeres, at jeg ikke regner med at komme ind denne omgang, men mange folk ser mig som en kæmpe troll igen, og det vil jeg faktisk gerne rette op på. Jeg er en seriøs spiller, og jeg vil gerne have chancen for at komme ind næste gang.
Min straf historik ser hellere ej så god ud, men taget i betragtning, at jeg ikke har fået en hård straf i lang tid, så synes jeg faktisk, at jeg gør det godt for tiden. Jeg har også fornyligt læst op på alle reglerne, som gør at jeg ikke laver så mange småfejl.

Tak fordi at I gad, at læse min ansøgning. 
God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Imens at jeg ikke har været staff, så har jeg ejet en af de største FiveM servere i Danmark. Jeg stod selv for at ansætte de forskellige staffs og udviklere. Jeg har derfor også en god dømmekraft, som kan være med til at gøre mit arbejde som staff på Stavox bedre.
 

Hvad hed den her server?

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

Gammel spiller samt staff

Kan sit shit

Flink

26 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Imens at jeg ikke har været staff, så har jeg ejet en af de største FiveM servere i Danmark. Jeg stod selv for at ansætte de forskellige staffs og udviklere. Jeg har derfor også en god dømmekraft, som kan være med til at gøre mit arbejde som staff på Stavox bedre.

Tak for credit 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Hej Matti jeg har valgt at give dig - Rep på baggrund af din opførsel in-game det sidste stykke tid 

 

Jeg har opfattet dig lidt som en troll, provokerende, respektløs spiller (ihvertfald overfor mig og nogle af mine bekendte) 

 

Udover det skal jeg ikke kunne sige så meget men ønsker dig self held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 10:18 AM , Store skrev:

Du får sgu et + rep af mig.

- Skide flink og snakke med.

- Har styr på reglerne.

- Tidligere staff.

- Held og lykke

 

 

På 27/10/2020 den 10:26 AM , Champen skrev:

+rep 

Moden

flink

Var en god staff

Tar tingene seriøst

 

På 27/10/2020 den 10:42 AM , Jaxu skrev:

+rep

 

Gammel spiller samt staff

Kan sit shit

Flink

Tak for credit 😉

 

På 27/10/2020 den 11:02 AM , Madsldr skrev:

+REP

Skide flink moden.

OG.

Jeg har spillet meget med dig i gamle dag.

 

Held og lykke. 

 

På 27/10/2020 den 11:44 AM , Rapps skrev:

Stort +Rep

 

- Skide flink

 

- Kender reglerne.

 

Held og lykke thic boi 🙂

 

På 27/10/2020 den 11:46 AM , Adamkbh skrev:

+REP herfra!

 

-Flink person

-Tideligere staff

-Potentielle i sit arbejde.

 

På 27/10/2020 den 12:08 PM , Olivers lan_ skrev:

+Rep

Sjov
Moden
Kan reglerne
Kunne godt se dig som Staff igen

 

På 27/10/2020 den 12:15 PM , Kasper skrev:

+rep 

 

Du har været staff før og klaret dig udemærket.

Du er meget aktiv og kender reglerne.

 

Som Lund skriver ville du passe perfekt ind på staffholdet!


 

 

På 27/10/2020 den 12:17 PM , Flixx skrev:

Hej Matti

Du får et +rep grunden til det er

- Du er moden

- Du er tidligere staff

- Du kan reglerne

//Flixx

 

23 timer siden, Kjeld skrev:

Hej @Matti 🐐

Jeg du synes fortjener et +Rep af disse grunde:

-Du er super moden!

-Du er rigtig flink og at tale med.

-Du er har et rigtig godt kendskab til reglerne.

-Du er tidligere staff.

//Kjeld

 

22 timer siden, Lomholt skrev:

neutralt rep 

-har ikke set så meget til dig efter du ikke er staff mere.

- kunne ikke rigtigt lide dig som staff sidste gang

+ du virker komtent og moden 

 

22 timer siden, Wittenberg skrev:

Hej Matti, i følge urbanisering af indkomsten af alle dine + reputation! Føler jeg at du skal have et +rep

 

-Super flink

-Tidligere staff

-Utrolig moden

Good Luck

 

21 timer siden, Kiwi Z skrev:

+rep

du sgu flink 

kan reglerne

tidligere staff

 

20 timer siden, Huse skrev:

+rep

- har aldrig oplevet noget dårligt (om dig eller med dig)

- SUPER flink

- var en mester til staff arbejde, da du var det... forhåbentlig stadig 😄

 

20 timer siden, Jenss skrev:

Hej Matti 

Min fine ven, jeg har fandme savnet dig fra dagen du sagde op. Da du faktisk var en af grundende til jeg ansøgte som staff, var fordi jeg så dig ingame og fik et godt ord til dig ingame. Så jeg ville gerne være staff med dig, jeg ansøgte og blev accepteret. Og du blev min "backup oplærings ansvarlig", det gik super godt du var detaljeret i din forklaringer og idybdegående. Dog kendte jeg en del af tingene fra tidligere erfaring på serveren, men der var også mange nye ting du lærte mig.
Kan også nævne at du valgte og vise mig hvordan man permbannede folk ved at dobbelklikke.
 

Din erfaring da du var staff var fantastisk, du fik dog et par klager, men håndterede dem professionelt. Dine cases gik også ret godt, du var imødekommende, venlig, lyttende og hjælpende overfor spillerne der kaldte case og enten var i tvivl, havde brudt reglerne eller havde misforstået reglerne.

Du fik så et prøveunban, kom så til at fucke lidt op i det ved at arrestere "Joergen", men fik så et nyt prøveunban og har faktisk holdt dig ret clean, men havde også regnet med/ og vidste godt at du kunne. Eftersom du lige har siddet i Junior.

Kort sagt vil jeg gerne have dig tilbage, da jeg savner dig på holdet.
Så du får et lille +REP af mig og vil hermed også ønske dig held og lykke med din ansøgning, håber vi ses på teamet.

Venlige hilsner 

Jenss ❤️

 

18 timer siden, OliPop_ skrev:

+REP!

Moden

Kan reglerne

Tit online 

Tak for det, gutter!

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 12:20 PM , Herman Jensen skrev:

Hej Makker!

Kunne se dig som staff igen, men DSV. ikke lige nu. 

Du er lige begyndt at være online igen / været på 2 prøveunban's.

Der jeg først møder dig ingame virker du meget Troll, og sidder og skriger i din mic.

det bliver DSV et -REP.

Men held og lykke

// Herman Jensen

Det bliver en -Rep herfra fordi jeg er meget enig med hvad Herman skriver, men held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.