Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Store


Store

Recommended Posts

2 timer siden, Benny skrev:

+REP!!!

-Du kan dit shit

-Flink og imødekommende

-Kunne godt se dig ved min side😘

 

Held og lykke, Store Fede

 

4 timer siden, Jenss skrev:

Hej Store

Uha hvor fanden skal jeg begynde.
Du er fandme en person som er både hyggelig at snakke med, venlig, flink osv.
Men så er du også en ret vellidt og velset person blandt staffs og spillere.
 

Nu har du også blevet accepteret som Vicerigs, hvilket også er en ret god status at have.
Har også været bejtjent med dig, og du gør det sku rigtig godt. 
Har også snakket en del med dig på det seneste, og det lyder som om du rigtig gerne vil det her.
Eftersom jeg hører fra dig hver dag, at du RIGTIG godt kunne tænke dig at være staff.

Så vil gerne have du får chancen og ser hvad du kan fordi jeg føler du er kompetent og standhaftig nok til at passe på teamet.
Så min pointe er at du skal selvfølgelig have et +REP fra mig af også ses vi på teamet, så skal jeg nok være din makker.
Så kan vi få lavet dig til en nazi staff .

 

Venlige hilsner

Jenss

 

5 timer siden, biolzi2400 skrev:

-rep
-rep
-rep
-rep





ej desværre må jeg give dig +rep ❤️ 
gør det godt
går op i dit job
behandler stort set alle folk ens udover mig 😄 
snakker altid pænt til folk
 

Tak skal i have for de søde ord❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep her fra.

Du er en meget voksen person i forhold til din alder, og du bliver ikke salty over små-ting som så mange andre på Stavox dsv gør. På trods af at jeg ikke altid er din største fan, synes jeg helt klart at du skal have en chance som staff på Stavox. Den stilling har du sq fortjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, dk_mathias skrev:

+rep
+aktiv
+flink
+kan reglerne
håber sku du kommer ind som staff :))

 

 

7 timer siden, Boobie skrev:

+rep her fra.

Du er en meget voksen person i forhold til din alder, og du bliver ikke salty over små-ting som så mange andre på Stavox dsv gør. På trods af at jeg ikke altid er din største fan, synes jeg helt klart at du skal have en chance som staff på Stavox. Den stilling har du sq fortjent.

Tak for det gutter😊

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Store!

 

Så blev det din tur til at modtage en lille hilsen herfra!
Men lad os starte med at snakke om hvor imødekommende du er - jeg ser dig altid sidde i staffrum og snakke med de andre staffs eller spillere, jeg ved at jeg i hvert fald snakker ret ofte med dig, og det er altid ekstremt hyggeligt, du er meget imødekommende og virker som en person der gerne vil den enkelte spiller det bedste!

 

Et plus ved dig er, at du kan håndtere lidt sjov, men man skal kunne tage hvad man giver, og det er i hvert fald noget du er med på!

Nu har jeg læst din ansøgning og den ser helt fornuftig ud, jeg tror i hvert fald du har en stor chance.

 

Angående ULX, så det du ikke kan, det lær' du rigtig hurtigt, det lover jeg dig!

Jeg synes også dine tidsrum ser meget fornuftige ud og jeg ved du har tænkte dig at være aktiv og yde dit bedste!

Jeg kan se at din straffehistorik ser nogenlunde fornuftig ud.

 

Du ønskes held og lykke herfra!

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, empty skrev:

+rep

Bliver du accepteret, så holder du nallerne væk fra mig når jeg er Mekaniker!

satan

 

 

Held og lykke 😉

 

Kommer efter dig!

 

5 timer siden, Jakob Johnson skrev:

Hej Store!

 

Så blev det din tur til at modtage en lille hilsen herfra!
Men lad os starte med at snakke om hvor imødekommende du er - jeg ser dig altid sidde i staffrum og snakke med de andre staffs eller spillere, jeg ved at jeg i hvert fald snakker ret ofte med dig, og det er altid ekstremt hyggeligt, du er meget imødekommende og virker som en person der gerne vil den enkelte spiller det bedste!

 

Et plus ved dig er, at du kan håndtere lidt sjov, men man skal kunne tage hvad man giver, og det er i hvert fald noget du er med på!

Nu har jeg læst din ansøgning og den ser helt fornuftig ud, jeg tror i hvert fald du har en stor chance.

 

Angående ULX, så det du ikke kan, det lær' du rigtig hurtigt, det lover jeg dig!

Jeg synes også dine tidsrum ser meget fornuftige ud og jeg ved du har tænkte dig at være aktiv og yde dit bedste!

Jeg kan se at din straffehistorik ser nogenlunde fornuftig ud.

 

Du ønskes held og lykke herfra!

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Tak skal du have Jakob.

sætter jeg stor pris på😋

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/10/2020 den 9:34 AM , Store skrev:

Ingame navn: Store
SteamID: STEAM_0:1:18725784
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 17 år
----------------------------------------------------------
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Nej det har jeg dsv ikke.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

i skal vælge mig til staff teamet fordi at jeg er en meget aktiv og glad person. Jeg har snart rundet de 800 timer her på serveren så jeg har rimelig styr på reglerne og hvordan man opfører sig. Jeg vil med glæde stoppe det jeg laver for at hjælpe folk med deres problemer da jeg virkelig gerne vil være den hjælp

folk søger når de kalder case. Jeg er en glad og imødekommende person både overfor spillere og dem i case.

Jeg synes selv at jeg er god til at lytte til folk og har også meget erfaring angående det da jeg har arbjedet i et supermarked i 2 år.

Da skal man nemlig skulle kunne lytte, ikke afbryde og snakke høfligt til folk så på det punkt vil jeg mene at jeg er et godt valg.

Jeg vil altid gøre mit bedste for at få løst et problem, og skal altid have fra begges synspunkter da alle skal have lov til at forklare sig ligemeget hvad, så man diskuter men stadig har en vis respekt og det vil jeg mene at jeg er god til. Jeg vil heller ikke være den skrappe og sure person som straffer alle personer han kan komme til, men forklar folk hvad de skal være opmærksomme på så folk kan få en bedst mulig oplevelse når de er i case.


Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- Jeg er imødekommende.

- er god til at snakke med folk og løse problemet.

- god til at lære fra andre både staffs og spillere.

- er aktiv hver dag både på Gmod og forum.

- Kan regelsættet.

- tage cases fremfor rp

- Kan holde hovedet koldt i presset situationer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab med ULX da jeg har siddet og leget lidt med de basale commands for mig selv.

Har også set et par videoer på Youtube omkring hvad for nogen redskaber staff de bruger.

Der er selvfølgelig et par stykker jeg ikke kan, men det skal jeg nok få lært da jeg heldigvis er meget lærenem.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja. Jeg bruger min mic hele tiden og elsker at snakke med folk så at bruge min mic er jeg sgu meget god til.

Jeg er rimelig god til at skrive ordentligt og formulere mig så godt som muligt skriftligt.

Man kan selvfølgelig lave stavefejl en gang imellem, jeg er jo ikke fejlfri.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på alle dage og weekender, der er selvfølgelig nogen weekender hvor at man ikke er hjemme.

Men de her er mine primære tider jeg kan være på.

 

Mandag 16:00 - 23:00

 

Tirsdag 14:00 - 23.00

 

Onsdag 16:00 - 23:00

 

Torsdag 16:00 - 23:00

 

Fredag 14:00 - 03:00

 

Lørdag 10:00 - 03:00

 

Søndag 10:00 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej. Har ikke mere at fortælle synes jeg er kommet ind på det jeg vil fortælle.

Håber i vil tage godt imod min ansøgning.

God dag til jer alle.

+Rep

- Kan regler

- Bliver ikke pigesur og kan holde hovedet koldt
- Stor og fed (Personlighed, ikke noget andet :)))) )

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.