Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ULTRA SPINNER


Aqmed Miller

Recommended Posts

Ingame navn: ULTRA SPINNER

SteamID: STEAM_0:0:194513547

IRL fornavn: Mads

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja. Altså jeg har prøvet en del forskelligt med tiden siden jeg startede med at spille computer. Jeg har ikke haft noget med admin arbejde at gøre i andre spil en Minecraft og Garrys mod. Jeg vil her liste lidt op med hvad jeg har lavet, da det er lang tid siden. Er der nogle af navnene jeg ikke kan huske.

 

Minecraft-server1 (RolaxPvP):  Jeg har været admin inde på en server, min fornemmeste opgave var at holde styr på staff-teamet. Og tage mig af de support-sager/klager på staffs. På TeamSpeak og deres forum, det var såvel også mit ansvar at hjælpe spillere, hvis de havde problemer i deres gameplay eksempelvis hvis de fandt en fejl man kunne udnytte. Jeg skulle også holde øje med hvis folk sad og snød og brugte cheats inde på serveren eller mobbede/svinede hinanden til i chatten. Serveren havde i snit 10-15 spillere online efter skoletiden og nok 20-30 stykker på de gode dage. Jeg sagde så til sidst op da jeg personligt selv synes det blev kedeligere og kedeligere og spille Minecraft og fordi nogle af mine venner havde vist mig det her spil ved navn Garrys mod og begyndte ellers at spille det derfra. I min tid på den her server lærte jeg hvordan det var at have et ansvar, samt at være en nøgleperson i et fællesskab, arbejde sammen med folk og få et indblik i hvordan det er at have med ‘Administrativt arbejde’ at gøre.

 

Minecraft-server2: Jeg har også været staff inde på en KitPvP server. Til jer der ikke kender konceptet. Handler det kort sagt om at slå folk ihjel, have de bedste stats og være den rigeste af alle og have det bedste gear. Nok om det. på den her server var jeg en del lavere i hierarkiet jeg var såkaldt Moderator. Min primære opgave var at banne folk der brugte cheats på serveren, snakkede grimt til folk og bare sådan generelt stod for at folk ikke brudte serverens regelsæt. Jeg lærte som sådan ikke rigtig så meget herinde, udover at der er forskellige måder servere styres på. Serveren havde omkring de 20-30 spillere online efter skoletiden til stort set kl 20-21 stykker. Jeg blev fyret fordi jeg var inaktiv i en længere periode og havde faktisk mistet lysten til at spille Minecraft igen.

 

Freakyville: Jeg ved ikke hvor meget den her falder ind under det ‘Administrative arbejde’ men jeg har været ‘vagt’ inde på Freakyvilles Nprison server. Hvor det som sådan gik ud på at jeg skulle sammen med en masse andre holde fængslet rent. For ulovlige ting, og selvfølgelig lade vær med at dø. Det er lidt det samme som politibetjent på Stavox. Jeg havde også adgang til at mute folk i chatten når folk spammede, snakkede grimt mm. Eller brød andre af serverens chatregler. Det var en rigtig lærerig tid på Freakyville og jeg var rigtig glad for at være herinde. Der var i snit 180-200 spillere online konstant mellem 14 og 22. Det var noget andet end de to førnævnte servere. Her lærte jeg at begå mig i størrer fælleskaber og hvordan man opføre sig og acceptere og respektere andre mennesker. Og arbejde lavere i et hierarki end jeg ellers har arbejdet i. Da stillingen ‘vagt’ var det laveste i det hierarki man kunne være.

 

Stavox: Jeg har som det eneste community udenfor Minecraft været staff på Stavox tilbage i sommer 2018 (6. Juli) til ca. midt/slut november såvidt jeg husker. Det var virkelig det bedste af de her 4 communities, det var en helt anden måde det hele det kørte på og bare meget federe. Ved ikke hvor meget der er at sige her, da i jo kender Stavox. Men jeg lærte en hel masse i min periode som staff her på Stavox. Jeg lærte en masse nyt inden for administration af en server og hvordan man tager et større ansvar. Handle mere professionelt og kommunikere med andre folk, og fandt lynhurtigt ud af at ens “kollegaer” blev ens gode venner fordi man brugte så meget tid sammen. Stavox er et stort fællesskab. Og man bliver udsat for et stort press til tider som også lære en at håndtere de forskellige situationer der kan opstå. Folk begynder at få forventninger til en og det er jeg forberedt på nu når jeg har været staff herinde før.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har været tidligere staff, jeg har en masse rutine i at være administrator og hjælpe andre folk. Vil næsten kalde det for at jeg har en ‘passion’ indenfor at hjælpe folk da jeg elsker at hjælpe hvor jeg kan, og sørge for at folk får det bedste ud af det hele. Synes også det fortæller det lidt når nu jeg er fodboldtræner og er indstillet til ‘Årets Frivillig’-prisen her d. 25-09-20. Og i den forbindelse har jeg mere at sige i forhold til at håndtere konflikter mellem folk og er bedre til at snakke med folk end så mange andre nu er, da en del af “fodboldtræner”-rollen også går ud på at løse konflikter mellem spillerne. Jeg har været staff herinde på serveren før og kender derfor rutinen i det, både i hvordan man håndtere forskellige situationer og bare alt hvad du lige kan tage med fra tidligere af erfaring, på godt og skidt. Jeg kan rigtig godt lide at snakke med andre folk og lære nye folk at kende også er jeg generelt bare en rigtig social person der elsker at begå sig med andre, i cases vil jeg altid behandle andre folk som jeg selv vil behandles og lytte til begge sider af en case inden jeg overhovedet tænker på at drage til konklusion Jeg har mere end 3000 timer på Stavox og kender derfor serveren ud og ind med det til har jeg rigtig godt styr på serverens regelsæt og ved derfor næsten hele tiden hvad der er rigtigt og forkert. Jeg er god til at danne overblik over forvirrende situationer og holde styr på mange ting af gangen, det er igen noget erfaring jeg har ude fra fodbolden af. Også mener jeg at jeg er rigtig god til at tage ansvar, være professionel og kvalitetsorienteret. I forhold til straffe, ved jeg hvilke straffe der skal gives til hvilke regler, i forhold til hvor groft reglen er overtrådt. Jeg vil møde alle, med et smil på læben, både i RP som jeg allerede gør og i cases, jeg vil på ingen måde give venner og bekendte fordele og behandle alle fair. Jeg bliver ikke sur over dumme kommentare, og tager det med et gran salt. Jeg kunne aldrig finde på at blive sur i en case, da jeg efterhånden er vendt til at skulle tage imod en sviner engang imellem, fra fodbold af. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg vil bringe en god og frisk energi med i staff teamet, jeg har en rigtig god bunke erfaring med mig og kender i forvejen ret meget til rutinen da jeg er tidligere staff herinde, kender jeg meget til systemet med coaches, den ingame moderation og mere til. Jeg har rigtig mange timer spillet på serveren (3000 timer) og i garrys mod og kender derfor både spillet & serveren rigtig godt. Jeg er superglad hele tiden og vil altid møde folk med et smil, jeg brænder for at blive staff på Stavox igen og blive en tættere del af fællesskabet, og få indflydelse på serverens daglige gang og repræsentere serveren rigtig godt. Jeg elsker også at tage imod nye udfordringer og vil altid sige ja til det og gøre mit bedste for at fuldføre det på bedst mulig vis, jeg har spillet på Stavox on/off siden 2016/17 til nu og er blevet rigtig aktiv igen, i mit rp vil jeg altid prioritere cases og afbryde rp for at tage cases. Også er jeg også en vellidt spiller.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har hvad jeg selv vil sige, et rigtig godt kendskab til ULX-Systemet. Og ved hvordan man bruger det, da jeg jo som tidligere nævnt har været staff herinde før, og arbejdet rigtig meget med det. Og der mangler nok lidt ting der skal opfriskes, da det er 2 år siden jeg var staff. Men jeg tænker det kommer helt automatisk også man vel også en oplæring i det igen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig og snakker meget forstående til folk. Jeg kan formulere mig på rigtig mange forskellige måder, så selv de helt yngre spillere vil kunne forstå det. Jeg prøver altid at gøre mig forstående når jeg snakker med folk. Dette gælder både skriftligt og mundtligt. Jeg elsker at snakke med folk, og bruger derfor min mic meget igennem mit spil, da det er det vigtigste redskab i ens RP.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Da jeg har rigtig meget fodboldtræning fem ud af syv dage om ugen. Vil jeg først kunne komme på om aftenen. Jeg vil kunne komme på fra ca. kl 18 de dage jeg har fodbold. Da fodbolden starter tidligt og ikke ligger sent om aftenen, men jeg vil være så meget online jeg nu kan men samtidigt passe fodbold og fritid. Men for lige at lave et lille skema over det, så kan i se det her:

 

Mandag: 18:15 - 23:00

Tirsdag: 17:30 - 23:00

Onsdag: 15:15 - 23:00

Torsdag: 18:15 - 23:00

Fredag: 18:15 - Til jeg smutter i seng, det er nok tidligt da jeg skal ud og spille kampe.

Lørdag: 12:00 - 02:00
Søndag: 10:00 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja, sidst jeg var staff blev jeg fyret fordi jeg kom med en joke der var en lille smule over stregen og faktisk ramte en person jeg ikke vidste havde det så svært ved det jeg sagde og mente det egentlig i sjov indtil jeg fandt ud af det var alvor, og har faktisk tænkt ret meget over det siden og det har faktisk sat sig lidt i mig. At personen blev så ked over det, og det er også derfor jeg ikke har haft lyst til at starte herinde igen. I den lange periode da jeg faktisk skammede mig over det. Men nu har jeg taget mig mod til at vende tilbage og vil rigtig gerne prøve det med at være staff igen, det er nu 2 år siden og jeg har været igennem mange ting og er blevet meget anderledes i den person jeg er. Mere afslappet rolig i sproget og ikke så skide toxic. Det er blandt andet fordi jeg nu er blevet fodboldtræner og derfor er der nogle helt andre forpligtelser til mig og det har ændret mig som person mega meget i forhold til for 2 år siden. Da jeg var meget mere toxic og generelt bare en idiot. Og håber på jeg må få chancen igen.

 

 

Tusind tak fordi i læste min ansøgning.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

De gange jeg har mødt, set eller hørt dig in-game, så har du virket utrolig moden. Man kan tydeligt se, at du har lagt tilstrækkelig tid i din ansøgning, hvilket er fedt (dog kan den godt blive lidt lang længden). 

 

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

neutralt rep

- den første gang jeg lagde mærke til dig ingame var en lidt uheldig situation.

+ men efter jeg har set dig mange gange ingame og du virker som imødekomne person.

* vis jeg skulle være ærlig kunne jeg sku ikke rigtigt se dig som staff

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ULTRA

Gamle dreng, hvor skal jeg starte henne:
 

Har ikke lige oplevet dig som staff særlig meget, ellers er det bare min gamle inkompetente hjerne, der ikke kan huske dig ellers var du bare dårlig who knows.

Er dog begyndt at snakke en del med dig, og kan sige det ligeud. Du lyder utrolig kompetent og vellydt blandt både spillerne og staffs.

Eftersom du sidder tit i staffrum og konverserer med de forskellige mennesker.

Du er også lige blevet accepteret som vicerigs, hvilket også er en ret god titel at have. Da du godt kan finde ud af dit shit som betjent.
Du har fandme det der skal til, også siger jeg igen du er utrolig kompetent, du herlig at snakke med, tror også du kan nå ret langt op på rangstien, venlig, imødekommende og jeg kunne blive ved til juleaften.
Vil utrolig gerne have dig ind og blive kollega ❤️

Så vil bare ønske dig 100 gange held og lykke med din ansøgning.
Håber vi ses på den anden side 😉

Så du kan vidst godt fornemme hvad du får af mig.
+REP

Venlig hilsner
Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ultra.
Jeg synes helt klart du skal være staff igen, da du er en flink gut og kender serverens regelsæt til punkt og prikke. 
Man kan også se at du har lagt meget tid i din ansøgning, som er et tegn på du virkelig gerne vil det her.:flex:

Jeg siger ikke du kun har 3 straffe i 2020 men det har du, hvilket er pisse godt gået i forhold til hvor meget du har spillet.:excited:

Ikke nok med at du kun har fået 3 straffe i 2020, er du også lige blevet vice, som også viser at du kan tage ansvar. 
Så det bliver sgu et stort fed +rep fra min side af, jeg ønsker dig held og lykke.

// Gunner Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

Normalt når jeg ser Stavox har åbne staffansøgninger, prøver jeg at spotte navne jeg har set før.

Hertil ser jeg så din ansøgning.

Jeg vil blot klart give dig ros for du spiller på serveren i så lang tid som du har, og derfor mener jeg du fortjener en chance som staff.

 

Good luck bud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.